חפש

איך לחסוך בהוצאות על קניות ברשתות המזון

הכינו מראש רשימת מצרכים וקנו רק מה שברשימה. אם ראיתם מוצר שאינו נמצא ברשימה, אל תקנו אותו. הוסיפו אותו לרשימה בשביל הקנייה הבאה.

אל תתפתו לקנות פריט רק בגלל שהוא ב"מבצע". אם הוא לא ברשימה שלכם, כנראה שאתם לא זקוקים לו.
אל תקנו כמויות שיספיקו לגדוד. אין צורך לצבור מלאי גדול של מוצרים בבית. תמיד תוכלו לחזור ולקנות מה שאתם צריכים מבלי להוציא כסף לפני הזמן.
עשו השוואת מחירים בין חנויות המזון השונות. השתדלו שהחנויות יהיו בקרבת מגוריכם ובידקו האם משתלם להגיע אליהן גם מבחינת הדלק והזמן.
פצלו את הקניות- קנו בכל מקום את המצרכים שהוא מציע במחיר הזול ביותר. למשל, פירות וירקות בחנות אחת ומוצרי היגיינה וניקיון ובחנות שנייה.
תכננו מראש איזה סכום אתם הולכים להוציא וחשבו בזמן הקניות את הסכום אליו תגיעו בקופה. אל תשלמו יותר.
אל תתפתו לקנות מוצרים כדי לצבור לסכום מסויים על מנת לקבל מתנה או פרס (או להשתתף בהגרלה). הגמול שתקבלו עבור זה אינו שווה את זה ולא בטוח שאתם באמת צריכים אותו (ובהגרלות הסיכוי לזכות הוא אפסי).

במקום להשתמש בעגלה, קחו שקית גדולה מהבית ומלאו אותה. זאת כמובן בתנאי שרשימת הקניות ההכרחיות היא לא גדולה. בצורה כזאת לא מתפתים למלא את העגלה בדברים שלא באמת צריך ומרגישים מוגבלים, ובסוף החשבון קטן יותר. העגלה שמציעה החנות תמיד גדולה מאד, כדי שתרגישו שהיא ריקה ולא קניתם מספיק ועליכם למלא אותה עוד (מכירים את ההרגשה שלא קנינו כלום למרות שהסתובבנו בסופר שעות ומילאנו את העגלה?) .

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות