חפש

סלבריטאיות מבשלות ומפרסמות ספרי בישול

האם דמיינתם פעם מה מבשלות שחקניות גדולות במטבח או חשבתם לעצמכם האם בנוסף לכישורי המשחק שלהן ויופיין המהמם הן אוחזות גם בכישורים קולינריים?
מסתבר שכמה כוכבות הוליוודיות נוהגות לבשל ולהכין ארוחות טובות לעצמן ולבני ביתן, והן אפילו כתבו על כך ספר.

אווה לונגוריה-
הייתם מאמינים שגבריאל סוליס, מהסדרה עקרות בית נואשות, שלא מסוגלת להכין עוגה בלי לשרוף אותה מבחוץ ולהשאיר אותה דייסה מבפנים, בעצם אוהבת לבשל למשפחתה ולחברים ואפילו התחילה לבשל כבר בגיל שש?
השחקנית ההוליוודית מספרת שגם כשהיא ממהרת לאירוע נוצץ, היא לא מוותרת על הדאגה לארוחה טובה למשפחתה וקרה לה לא פעם אחת שמצאה את עצמה מתרוצצת במטבח עם שמלת גוצ'י, נעלי עקב, שיער מסודר ואיפור.
בספר שלה Eva's Kitchen: Cooking With Love for Family and Friends (המטבח של אווה: בישול באהבה למשפחה ולחברים) היא מפרסמת מתכונים שלה ומתכונים מקסיקניים מימי ילדותה במשפחה עניה. לפי סקירת הגולשים, המתכונים טעימים וקלים להכנה.
להצצה לתוך הספר ליחצו כאן:
גווינת' פלטרו-
השחקנית גווינת' פלטרו משחקת בדרך כלל דמויות עדינות ושבריריות, אפשר לומר אף די מרושלות ולא קל לדמיין אותה עומדת במטבח ומכינה תבשילים מסובכים. אך גם היא הוציאה לאחרונה ספר בישול בשם My Father's Daughter (ביתו של אבי) שמוקדש לאביה הבמאי ומפיק הקולנוע ברוס פלטרו, שנפטר לפני תשע שנים מסרטן, כשהיה בן 56.
בספרה מספרת פלטרו שאביה היהודי היה זה שגידל את המשפחה בזמן שאמה, השחקנית בליית דאנר, היא זו שדאגה לפרנסה.
אביה פיתח מומחיות מיוחדת לפנקייקים שאותה היא מפרסמת בספר.
להצצה לתוך הספר ליחצו כאן:
שריל קרואו-
הזמרת היפהפיה שהשיר המפורסם ביותר שלה הוא If it makes you happy, הוציאה ספר בישול בשם If it makes you healthy (אם זה עושה אותך בריא), בעקבות מחלת סרטן השד שבה לקתה לפני חמש שנים, בגיל 44. כמו שניחשתם משם הספר, המתכונים שמופיעים בו הם בריאים.
הזמרת לא נהגה לבשל מעולם, בגלל שאמה היתה טבחית כל כך טובה שהיא לא נדרשה לעמוד במטבח ולבשל בעצמה. גם כשבגרה לא בישלה בגלל שגרה לבד ונהגה לאכול בעיקר אוכל של בתי מלון, במהלך סיבובי הופעות.
כאשר חלתה בסרטן היא החלה במסגרת הטיפול להפגש עם התזונאית רייצ'ל בלר. מהר מאד היא הפכה ל"סטודנטית אדוקה לענייני תזונה בריאה" וכתבה ספר שמכיל מתכונים לאוכל בריא ומעניין. אחד המתכונים המעניינים שמופיעים בספר הוא מתכון שמשלב מוס שוקולד ואבוקדו.
להצצה לתוך הספר ליחצו כאן:
אלישה סילברסטון-

השחקנית והאקטיביסטית היהודיה הוציאה לאחרונה ספר בשם The Kind Diet (הדיאטה האדיבה) שבו היא מספרת על התובנות הפנימיות שהביאו אותה להימנע מבשר ולשמור על דיאטה לתמיד, ומדגישה את היתרונות שבתזונה צמחונית.
מאחר שסילברסטון מאמינה ששינוי הרגלי החיים לטווח ארוך הוא תהליך מתמשך, היא חילקה את ספר ההדרכה שלה לשלושה שלבים, משלב הפילרטוט ועד שלב גיבור העל. בספר היא משלבת מתכונים צמחוניים ובריאים שמבוססים על דרך החיים שלה והוא נועד להדריך איך להרגיש נהדר, לרדת במשקל ולהציל את כדור הארץ.
להצצה לתוך הספר ליחצו כאן:

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות