חפש

רעיונות למשחקים מפחידים למסיבה

לכבוד יום שישי השלוש עשרה, קבלו כמה משחקים למסיבה שהנושא שלה הוא בית מכושף או בית של רוצח סדרתי. חלק מהמשחקים אינם מתאימים לילדים קטנים או מבוגרים בעלי לב חלש.

תופסת רוח רפאים– הרעיון של המשחק מבוסס על המשחק "פרה עיוורת" ומתאים למסיבה שהנושא שלה הוא בית רוחות מכושף.
שמים על אחד הילדים סדין לבן, כך שהוא יראה כמו רוח רפאים, רק ללא פתחים לעיניים (אפשר לצייר עיגולים שחורים במקום של העיניים כדי שיראה כמו רוח רפאים). ברגע שהמשחק מתחיל, הילדים בורחים מפני רוח הרפאים ורוח הרפאים צריכה לתפוס אותם תוך שהיא משמיעה קולות מפחידים. ברגע שהרוח תופסת את אחד הילדים, עליה לזהות אותו בעזרת חוש השמיעה והמישוש. אם רוח הרפאים זיהתה את הילד שנתפס, אותו ילד הופך להיות רוח רפאים בעצמו וצריך לתפוס ילד חדש.
התחבאו מהרוצח– מחשיכים את כל הבית. אחד המשתתפים צריך להיות "הרוצח". כל השאר מתחבאים ממנו ברחבי הבית. ל"רוצח" יש פנס והוא מסתובב איתו ומחפש את הקורבנות שלו. ברגע שהוא מצא מישהו, הוא צועק לו "אתה מת!". הקורבן צריך לרוץ לחדר אחר או לצד אחר של הבית שנקבע מראש, שם הוא נשכב על הרצפה. המשחק מסתיים כאשר כל המשתתפים נמצאו על ידי הרוצח ושוכבים ב"חדר המתים".

גלו מי הרוצח– חותכים פתקי נייר קטנים בכמות של משתתפי המסיבה. משאירים את כל הפתקים ריקים מלבד אחד שעליו כתוב "רוצח".
מחלקים את הפתקים לכולם וכל אחד פותח את הפתק ושומר בסוד את מה שהיה כתוב לו. מחשיכים את הבית לגמריי. כל משתתפי המסיבה מסתובבים ברחבי הבית. זה שנבחר להיות הרוצח פונה למישהו שהוא נתקל בו ולוחש לו באוזן: "אתה מת". אותו אחד שנתפס סופר בלב עד 20 ואז צורח חזק, נופל על הרצפה ומעמיד פני מת. מייד לאחר מכן מדליקים את האור ועל האורחים לגלות מיהו הרוצח.
כל משתתף שלא ניחש נכון "נופל מת" על הרצפה. ברגע שמצליחים לגלות מי הרוצח האמיתי, המשחק נגמר.
ביום סצינת רצח– המשתתפים מתחלקים לקבוצות, כשבכל קבוצה יש כארבעה משתתפים. המארח נותן לכל קבוצה שקית אטומה שבה חפצים שלא קשורים זה לזה ולא קשורים למעשי פשע (חפצים כמו בובה, בננה, עיתון, מחבת וכד'). כל קבוצה צריכה לביים סצינת רצח בעזרת החפצים שהיו בשק שלה. לאחר שהקבוצות מסיימות, הן צריכות לעמוד בלי לזוז בתנוחת ביצוע הרצח והמארח מצלם אותם.
כל קבוצה מצטלמת בתורה. לאחר מכן המארח יכול לשלוח לכולם את התמונות וכך יש מזכרת נחמדה ומצחיקה מהמסיבה.
תפאורה של בית מפחיד למסיבה מפחידה (מקור)

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות