חפש

איך לכבוש את נסיך החלומות?

10 כללים מפתיעים לכיבוש נסיך החלומות: 
1. אל תנסי לכבוש את נסיך החלומות!!! הסתכלי על הכיבוש בעזה, האם משהו טוב יצא מזה? לחיות חיים שלמים בניסיון להרשים ולכבוש יעדים זה מתסכל ונועד לכישלון. יעדים זה חשוב בקריירה ובלימודים, אבל בכל מה שקשור ללב, זוהי אסטרטגיה לא יעילה.
2. הכירי את עצמך – טפחי תחביבים, השקיעי בבילויים, מפגשים עם חברים וחברות ובקיצור, הפכי את לחברה הכי טובה של עצמך. ברגע שתאהבי את עצמך יש סיכוי שגם אחרים ילכו בעקבותייך.
3. חייכי בלי סיבה – קומי כל בוקר עם חיוך ענק. אולי בהתחלה הוא יהיה קצת מאולץ, אבל הוא יביא בעקבותיו המון חיוכים אמיתיים וכשאדם מחייך וצוחק הוא משחרר הרבה לחץ ומפזר אנרגיה מינית איכותית.

4. קבעי סטנדרטים – אל תחפשי גבר רק כדי למלא את המשבצת האפורה והריקה שלך. הגדירי כמה פרמטרים שחייבים להיות בבן הזוג שלך ואל תתפשרי עליהם. את הרי לא רוצה להצטרף לאחר מיסוד הקשר למועדון הגרושים והגרושות, נכון?

5. אל תצאי מכלייך – אם פגשת את גבר החלומות שלך, אל תהיי להוטה להראות לו מיד את כוונותייך הרציניות. השאירי לו מקום לתהות על קנקנך. זה ימשוך אותו יותר.

6. השתמשי בתבונה במיניות שלך. אף גבר לא יכול לעמוד מול אישה נשית, עדינה, סקסית וחושנית. אך אל תטרפי את הקלפים מהר מדי. אם תאכלי מהר – תשבעי לפי המנה העיקרית….

7. תני לו לחזר אחרייך. עם כל הכבוד לתנועה הפמיניסטית, זכרי שלגבר יש צורך לחזר, להביא פרחים ושוקולד. זה אמנם שלב זמני, אבל חשוב ליהנות ממנו כל עוד הוא נמשך.

8. החמיאי לגבר שלך. טפחי אצל הגבר שלך את הביטחון, החמיאי לו וחזקי לו את האגו, אבל לא בצורה מוגזמת. נסי להיות בצד המפרגן והחמים בחייו, במיוחד אחרי יום קשה בעבודה.

9. אל תשכחי את החיים הקודמים שלך. גם בזוגיות חדשה חשוב לשמור מקום למפגשים עם חברות ולהמשיך בשגרת החיים הקודמת. גם כשהלב מסתחרר, אל תאבדי את הראש ואל תשתעבדי לקשר החדש.

10. אם החלטת לסיים את הקשר, סיימי אותו בצורה יפה. אל תשרפי אחרייך גשרים. יכול להיות שמי שבגיל 25 היה ילדותי ואנוכי יהפוך בגיל 35 לגבר אחראי ומסור. חוץ מזה, אף אחת עדיין לא מתה מעודף ידידים.


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות