חפש

כוכבי דגראסי- איפה הם היום

כוכבי הסדרה המקורית הילדים מרחוב דגראסי (Degrassi Junior High) הופיעו בסדרה בשנות השמונים. מה הם עשו בסדרה אז ואיפה הם היום? 

ג'ואי ג'רמייה (פאט מאסטרויאני) – אז: הבחור המגניב עם הכובע, הספורטיבי והחמוד. היום: פאט מאסטרויאני המשיך לשחק בסדרת ההמשך של דגראסי, דגראסי הדור הבא. הוא פרש בשנת 2007 מהסדרה והיום הוא שחקן בסדרות שוליות ודובר לשכה.
קייתלין ריאן (השחקנית סטייסי מיסטיסין)– אז: נערה חמודה, פעילה חברתית, כותבת בעיתון בית הספר, ניהלה מערכת יחסים עם ג'ואי ג'רמיה. היום: שיחקה בדגראסי הדור הבא בכמה פרקים, התחתנה באוגוסט 2009 עם השחקן ג'יימס גאלאנדר והפכה לאמא.
דרק ווילז (Wheels) ווילר (השחקן ניל הופ)- אז: דרק היה החבר הטוב של ג'ואי ג'רמיה ושותף למעשי הקונדס שלו, נער חמוד וממושקף שגדל אצל הורים מאמצים. בעקבות מותם של הוריו המאמצים בתאונת דרכים הוא החל להסתבך בגניבות, שתייה לשוכרה ואף גרם לתאונת דרכים כשנהג שיכור וישב בכלא. היום: ניל הופ ז"ל השתתף בכמה פרקים בסדרת ההמשך דגראסי הדור הבא. הוא נפטר בשנת 2007 כשהיה בן 35 בלבד. המוות נגרם כנראה בעקבות סיבוכי סכרת סוג 1 שסבל ממנה. הוא היה מכור לאלכוהול ולכן לא טיפל בעצמו כראוי בעזרת אינסולין. בסופו של דבר הוא נפטר מהתקף לב.  
ארצ'י "סנייק" סימפסון (סטפן ברוגרן) – אז: נער גבוה וחובב כדורסל. סנייק היה חברם הטוב של ג'ואי ג'רמיה ודרק ווילז, הוא הקים איתם להקה שניגנה בעיקר במוסך ובהמשך ניהל מערכת יחסים רומנטית עם ספייק. היום: סטפן ברוגרן הוא שחקן, מפיק ובמאי. בסדרת ההמשך דגראסי הדור הבא הוא מנהל בית הספר ומורה לתקשורת.
קריסטין "ספייק" נלסון (אמנדה סטפטו)– אז: ניגנה בחליל בתזמורת בית הספר, נכנסה להריון בגיל 14 מחברה שיין מקי וילדה את בתה אמה. כשנכנסה להריון הלא רצוי, הורים רבים בבית הספר דרשו להשעות אותה לצמיתות. היא התעקשה ללדת את הבת שלה למרות הלחצים של הסביבה. קייטלין ריאן חברתה לספסל הלימודים התערבה ונלחמה להשאיר אותה בבית הספר. לאחר הלידה ספייק חוזרת ללימודים. היום: אמנדה סטפטו משחקת את אשתו של ארצ'י "סנייק" סימפסון שהפך למנהל בית הספר בסדרה דגראסי הדור הבא.  

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות