חפש

תרופות תוצרת בית נגד פצעי בגרות (אקנה)

לרבים מאיתנו המאבק בפצעי הבגרות, האקנה, הוא מאבק שלא נגמר. להתעורר בבוקר ולגלות פצעון ענקי על הפרצוף יכול להפוך את כל היום לעל הפנים. לפניכם כמה תרופות ביתיות ועוצמתיות שעוזרות להיפטר מהחצ'קונים ולהשיג עור פנים חלק, אבל לפני שמתחילים, דעו שכדי לצמצם כמה שיותר את הופעת פצעי הבגרות על הפנים, צריך גם לשמור על תזונה בריאה, להפחית ממתקים ומאכלים שמנים ולהרבות בירקות מחמשת הצבעים, לשתות הרבה מים, לשמור על ניקיון הפנים ולישון 8 שעות לפחות בלילה.
אתם יכולים ללכת לרשתות הפארם ולהצטייד במשחות ותכשירים במאות שקלים, אבל אם אתם רוצים לחסוך, כדאי לכם לנסות קודם את התערובות הטבעיות מחומרים שיש כמעט בכל בית. רק תזכרו שכמו כל דבר בחיים, גם כאן התמדה היא המפתח להצלחה. את התוצאות לא רואים אחרי טיפול אחד אלא אחרי תקופה ממושכת של טיפול (לפחות שבועיים): 
תערובת דבש וקינמון    
לערבב ביחד כפית אחת של דבש וכפית אחת של קינמון. 
הרבה נשים סובלות מאקנה בתקופה שלפני המחזור שלהן ואני ביניהן. בדרך כלל אני סובלת מאקנה עד שבועיים לפני המחזור ותרופת הפלא הזאת תמיד עוזרת! מערבבים את הדבש והקינמון בכמויות שוות ביחד, משאירים במקרר למשך הלילה ומשתמשים במידת הצורך. אפשר למרוח על הפנים גם כשהן חלקות כדי למנוע את הופעת האקנה. היזהרו שלא ללבוש חולצה טובה, כי זה גורם לזיעה נוטפת מדבש. מורחים על הפנים ונשארים עם זה כמה דקות, ולאחר מכן שוטפים במים חמים ומנגבים את הפנים.

תרופה נגד פצעי בגרות- מיץ לימון ושום       
נכון שזה נשמע מגעיל אבל זה באמת עובד! השתמשו ב- 1-2 כפיות מיץ לימון סחוט טרי ושן שום אחת. חיתכו את שן השום באמצע, שפשפו איתה בעדינות את הפנים ותנו להם להתייבש במשך כמה שניות. בצע את עשו את אותו הדבר עם מיץ הלימון. השאירו את זה על הפנים במשך כ 15 דקות. יכול להיות שזה מאד יגרד אז השתדלו לא לשרוט. שיטפו את הפנים ונגבו בעדינות. 
יוגורט אורגני לא ממותק 
יוגורט אורגני לא ממותק הוא תערובת מעולה נגד אקנה. מורחים את היוגורט על הפנים, משאירים אותו 20 דקות ושוטפים. זה משאיר את עור הפנים רך וחלק ועוזר להפחית אדמומיות של פצעונים. 
משחת שיניים 
בטח שמעתם על התרופה הזאת נגד אקנה מיליון פעמים. מומלץ להשתמש במשחת שיניים לבנה (להימנע מג'ל) לפני שהולכים לישון ולתת לה להיות על הפנים למשך כל הלילה. אם תעשו את זה במשך כמה לילות אתם תראו את ההבדל. רק תזכורת עדינה: להשתמש במשחה רק באזורים הנגועים ולא על כל הפנים. בבוקר לוקחים מטלית עם מים חמים ושוטפים את משחת השיניים ללא שפשוף קשה מדי של  הפנים.
שמן זית וסוכר חום- פילינג טבעי נגד פצעי בגרות 
שמן זית לבדו הוא נהדר עבור ריפוי צלקות אקנה ופצעי בגרות והוא גם מחליק את העור. שילוב של שמן זית וסוכר חום ביחד יעשו אפילו עבודה טובה יותר. מערבבים 1/4 כוס שמן זית ¼ עם כפית סוכר חום ומערבבים עד שהתערובת עבה מספיק כדי לשפשף איתה את העור. ברגע שזה עבה מספיק שוטפים את הפנים ומתחילים לקרצף אותם עם התערובת בעדינות. שוטפים את הפנים במים חמים ורואים את ההבדל באופן מיידי. שמן זית וסוכר חום פועלים גם עבור עור קשקשי ויבש. 

שמן קוקוס 
שמן קוקוס טוב לא רק לבישול ואפייה. הוא גם מצוין בתור קרם לחות ושימוש קבוע בו באמת עוזר להילחם באקנה. בנוסף לזה, יש לו גם ריח נפלא!

סודה לשתייה 
כן, גם סודה לשתייה נמצאת ברשימת התרופות הביתיות נגד אקנה. סודה לשתייה היא מוצר שימושי שנמצא באופן שגרתי בכל בית, בשביל אפייה, הלבנת השיניים ועוד. בנוסף לזה, הוא גם יכול לעזור להילחם באקנה. הוסיפו כף אחת של סודה לשתייה למים חמים וערבבו אותם יחד עד שזה יהפוך למשחה. תנו לזה לשבת על הפנים עד שזה יתייבש לגמרי. לפעמים הסודה לשתייה עלולה לצרוב כששמים אותה על הפנים אבל זה זה אומר שזה עובד. משאירים למשך 15-30 דקות ושוטפים עם מים חמים.  

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות