חפש

איך להתגבר על בגידה של בן הזוג?

מטעמי נוחות הטקסט הבא נכתב בלשון נקבה, אבל גם זכרים יכולים למצוא בו עניין ולהפיק תועלת (אני מקווה)…
לגלות שבן הזוג שלך בגד בך זה לא קל. זאת כמו פצצה שנפלה לך על הראש ואת לא יכולה להתעלם ממנה. השאלה הראשונה שעוברת לך בראש היא "למה?" והשאלה הזאת לא נותנת לך מנוחה. אחריה בא מבול של שאלות שמציף אותך ולא נותן לך לנשום: "האם לא הייתי מספיק טובה בשבילו?" "איך לא ראיתי את הסימנים?" "האם שיעממתי אותו?" "איך הוא עשה לי את זה?".
לכל השאלות האלה שלך אי אפשר למצוא תשובה אחת מספקת. כשתנסי להתעמת איתו, סביר להניח שהתשובות שהוא ייתן לך יהיו משהו כמו: "זה לא את, זה אני" או "אני לא מספיק טוב בשבילך, מגיע לך משהו יותר טוב". נו באמת! התירוצים האלה יכולים לעשות לו את העבודה קלה יותר אבל לך זה ממש לא עוזר כי את יודעת שהוא משקר וכל מה שהוא רוצה זה להמשיך הלאה בלעדייך. פשוט כך. כמו סרט שהולכים אליו, נהנים ממנו ואז הולכים הביתה. בשבילו את היית רק סרט. אז אם לו היה כל כך קל לבגוד, לך צריך להיות קל באותה מידה להמשיך הלאה ולשכוח אותו. למרבה הצער זה לא עובד ככה. מאד קשה להתגבר על בגידה ואחר כך ליצור אמון מחדש בבן זוג אחר.
הנה כמה טיפים כדי להתגבר על חבר בוגדני:
להתעמת איתו
אם החלטת לעשות את זה, זאת מלחמה במלוא מובן המילה. תגידי לו שיש לך כמה דברים להגיד לו ואת לא מוכנה שהוא ילך בלי לשמוע אותם. את צריכה לקבל תשובות ומגיע לך לקבל אותן. אחרי הכל את נתת לו את הלב שלך, השקעת בו את הרגשות שלך והוא חייב לך יותר מאשר כמה דקות מהזמן שלו. כשאת פוגשת אותו, אם הוא נראה אדיש אלייך או מרוכז בעצמו, אל תחכי להסבר. תגיעי מייד לנקודה ותספרי לו כמה שאת בהלם, כועסת עליו ונגעלת ממנו. תזכרי שהמטרה של התרגיל הזה היא את! את צריכה לתת פורקן לתסכול שלך ולזרוק לו את זה בפנים! ברגע שתעשי את זה את תרגישי הרבה יותר חזקה ויותר טוב עם עצמך. את תביני שאף אחד לא יכול לקחת אותך כמובן מאליו ולהמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה. את לא תתני לזה לקרות. אבל, אם את יודעת שלחבר לשעבר שלך יש צד אלים, עדיף שתעזבי את זה ופשוט תתני לו ללכת. תגידי לעצמך "ברוך שפטרנו מעונשו של זה" ותמשיכי הלאה. לא כדאי לך להסתכן באלימות.
לרפא את עצמך
הדבר הכי חשוב שאת צריכה לעשות עכשיו זה לרפא את עצמך ולהתגבר על זה. את לא הראשונה וגם לא האחרונה שזה קרה לה וזה לא סוף העולם. קחי את הזמן שאחרי הפרידה לדאוג לעצמך. נסי להתמקד בצדדים החיובים שבחיים שלך כמו משפחה, חברים, העבודה שלך, הכשרונות שלך והתחביבים. עבדי על הביטחון העצמי שלך ואמרי לעצמך שהחבר פשוט לא היה מתאים לך. אחרי הכל, את הכי חשובה לעצמך ולכן את צריכה לדאוג להמשיך לחיות את החיים טוב.
להתגבר על הכעס והדיכאון
קל להגיד, קשה לבצע, אבל אין ברירה, את צריכה להבין את העובדות כמו שהן. כשהוא החליט לבגוד הוא לא שם עלייך. אין טעם לכעוס עליו ולהיות בדיכאון בגלל שהוא לא אהב אותך כמו שמגיע לך שיאהבו אותך. למה לבזבז את הרגשות שלך על מישהו שלא מספיק טוב בשבילך יותר? אין טעם לחשוב על כמה הדברים היו טובים ביניכם פעם. את צריכה לשחרר את העבר ולהבין שזה נגמר. עכשיו את ממשיכה קדימה אל עתיד טוב יותר ואל האושר שלך.
לחשוב חיובי
לא כל הגברים בוגדים. לא כולם רמאים. יש גברים שהם אכפתיים ונאמנים כמוך. אל תחשבי בצורה סטריאוטיפית מעכשיו שכל בחור שאת פוגשת הוא בוגדן כמו החבר הקודם שלך. אל תמהרי להיכנס למערכת יחסים חדשה רק בגלל שאת מרגישה בודדה. לפעמים לבלות קצת זמן לבד עם עצמך יכול לתת לך להבין מי את ומה הדברים שאת צריכה בחיים.
נשים רבות נבגדו על ידי הבעלים שלהן, פירקו את מסגרת הנישואים והמשיכו אל חיים טובים יותר. אם הן הצליחו, גם את יכולה. כל מה שצריך זה שאת תבחרי בחיים שלך להיות בראש סדר העדיפויות שלך. ברגע שתתחילי, לאט לאט השינויים החיוביים יגיעו. ברגע שתתחילי, לא תהיה דרך חזרה. מה שטוב זה שיש לך עכשיו יותר ידע וניסיון שיעזרו לך בהמשך להימנע מבעיות. זה יעזור לך לדעת שפגשת את האדם הנכון כשתפגשי אותו ולהעריך את הבחורים הטובים יותר.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות