חפש

האי, הגג של קניון עזריאלי בתל אביב

היינו בפארק המים בסגנון האיים הקריביים, "האי", שנמצא על גג קניון עזריאלי.טוב, זה לא בדיוק הגג של הקניון וזה היה הרבה יותר מגניב אם זה היה על הגג של קומה 50 (כמה קומות יש שם?), וזה יותר הרגשה של מרפסת שמש בדירת גן בקומה השלישית, שיש המון שכנים מלמעלה, אבל עדיין מדובר במקום נחמד מאד, אי קטן עם בריכה, שמש ועצי דקל בנוף האורבני של תל אביב. אז מה יש שם באמת?יש מסלול הישרדות נחמד שמשלב הליכה על גשר מתנדנד, זחילה מתחת לרשת נמוכה בין גזעי עצים וקפיצה באומגה, שהילדים שלי נהנו לעשות שוב ושוב. יש מנהרת פחד חשוכה שלא מיועדת למי שהגובה שלו מעל 1.20 מטר ולא רוצה לשבור את הגב, כך שאם הילדים שלכם רוצים שתלוו אותם בפנים, תחשבו פעמיים לפני שאתם מסכימים.יש בריכה כייפית עם ספינת פיראטים ומגלשות קטנות, מגלשות מים גבוהות, טרמפולינה, רכבת, מסלול סירות במים ועוד  מתקנים לפעוטות ולילדים הקטנים יותר.

בסך הכל מאד נהנינו, בילינו שם שעות ולא הרגשנו איך הזמן עובר. בסביבות השעה 17:00 הגיעו ילדי גן אדמונית לחגוג את יום ההולדת של חברם איתי. את חצי השעה הבאה בילינו בלשמוע את המפעילה קוראת  שוב ושוב בכריזה לילדי הגן שהתפזרו בהתלהבות בין המתקנים להגיע למזרון האדום שמולה כדי לחגוג לאיתי את יום ההולדת, אבל כמעט אף ילד לא הגיע למזרון, על אף ההבטחות שלה לפרסים.
בסוף איך שהוא הצטברו שם כמה ילדים על המזרון (יש לי חשד שהם היו שתולים מסוכנות שחקנים) אבל ברגע שהם יצאו להפסקת אוכל, לקח להם שוב המון זמן לחזור.  כך שאם חשבתם לערוך שם יומולדת, עדיף לדעתי בלי הפעלה או שלפחות ההפעלה תהיה בתוך המים. אני הצטערתי שבאתי בלי בגד ים כי המים הקרירים של הבריכה עשו לי חשק להיכנס.חשוב מאד להצטייד במגבות כי במקרה ששכחתם, ימכרו לכם מגבת בדוכן במחיר של 60 ש"ח. המתקנים נמצאים רובם בשמש אז אל תשכחו לקחת קרם הגנה. יש פינות מוצלות בהן אפשר לנוח ולאכול.
לסיכום המקום נעים מאד, מסודר ונקי, המתקנים בטוחים לשימוש והילדים נהנו בגדול ורוצים עוד, שזה הכי חשוב.

קצת תמונות:



הוסף רשומת תגובה

0 תגובות