חפש

דברים מעצבנים בבתי מלון

נכון שזה לא יפה להתלונן על חופשה בבית מלון, כשאנחנו מתפנקים ומסביבנו מאות אנשים שמשרתים אותנו, אבל הי, שילמנו בשביל זה כל כך הרבה, וגם להם משלמים כדי לתת לנו להרגיש כמו מלכת אנגליה למשך כמה ימים, עד שנחזור למציאות קשת היום האפורה שלנו, אז מותר למצוא את הפגמים בחופשה בבית מלון, נכון?

הפרטים הקטנים והמעצבנים בבתי מלון ארבעה או חמישה כוכבים שקיימים כדי להזכיר לנו שמה שאנחנו משלמים לא מספיק בשביל שנרגיש כמו מלכים לסוף שבוע:
ניקיון החדר- כמה שהחדר יהיה נקי, תמיד יהיו דברים קטנים שהמלון לא מטפל בהם כמו כתמים על וילון האמבטיה, חרקים מתים בתוך אהיל המנורה, אבק על המעקה במרפסת ועוד. 
הנוף מהחדר- המרפסת יכולה להיות מדהימה, עם בריזה נעימה, שולחן קטן וכיסאות שאפשר לשבת ולקרוא בה ספר בשעת בוקר או ערביים, למטה יהיו דשא ושיחים מטופחים עם פרחים,  אבל הרקע של הנוף תמיד יהיה מגרש החנייה של המלון העמוס לעייפה או קיר של בניין אחר או חדר כביסה או זבל.
שעת קבלת החדר- את החדר מקבלים בשתיים בצהרים ומפנים ביום האחרון באחת עשרה. כשנוסעים לחופשה, תמיד יוצאים מוקדם ומגיעים למלון בשעות הבוקר. אלה השעות הכי מעצבנות שאתה לא יכול לעשות בהן כלום. בגדי הים במזוודות ולמי יש חשק לפשפש בהן עכשיו אז או שאתה יושב בלובי כמו מטומטם ומסתכל על האנשים האחרים שנראים לך כמו עדר בהמות חזיריות (אתה שוכח שאתה בעצם בדיוק כמוהם) או שאתה נוסע לקניות באיזה רשת פארם בשביל לקנות דברים שלא צריך, רק בשביל להעביר את הזמן ומסתכל באובססיה בטלפון לראות אם שלחו לך כבר סמס שהחדר מוכן.
החדר של השכן טוב יותר- איך שמגיעים לחדר, הילדים מתחילים להתלהב ולקפוץ על המיטות, אתה ואשתך מחפשים רק מה לא בסדר וסיבות להתלונן בקבלה. החדר תמיד צפוף מדי, המיטות חורקות, אין מספיק שמיכות או שהמזגן לא עובד. תמיד יש לנו הרגשה שהשכנים קיבלו חדר טוב יותר. 
הקפה בבוקר- יש אנשים שקמים מוקדם בבוקר כשכל המשפחה ממשיכה לישון. זאת השעה שאתה מת לקפה. העיניים לא נפקחות לגמרי והנשמה מבקשת מנת קפאין בשביל להתעורר. אבל לך תמצא עכשיו כוס קפה. אתה חייב לחכות לארוחת הבוקר בשביל זה כי אתה לא יכול ללכת לחדר האוכל רק בשביל לשתות קפה כי זה נחשב שכבר אכלת. זה העינוי הקטן אבל המשמעותי בחופשה במלון.

הטלוויזיה- לוקח שעות למצוא את הערוץ שאתה רוצה. ערוץ 2 נמצא במספר 14 וערוץ הילדים במספר 21. מאיפה לך לדעת את זה? אם יש ערוץ סרטים אז אלה סרטים ישנים שנחלו כישלון חרוץ בקופות ואתה לא יודע מה התוכנית הבאה כמו שהתרגלת בטלוויזיה בבית. מה הבעיה של המלון לשים מדריך ערוצים בחדר?
התורים- בשביל כל דבר אתה צריך לחכות בתור. יש תור לאוכל ותור למשקאות החמים, תור לפקידי הקבלה ותור לקבלת מגבות. אתה כל הזמן נמצא במלחמת קיום על התור שלך. בלי לשים לב, חופשה שאמורה להעניק לך שעות של רוגע ובריחה מהמציאות, מוסיפה לך בעצם רוגז ועצבים. אולי בגלל זה אנחנו תמיד מרגישים כשאנחנו חוזרים, שאנחנו  צריכים לנוח מהחופשה.
יכול להיות שיש עוד כמה דברים ששכחתי מהם. אני כותב את הפוסט כשאני יושב במרפסת המלון ומחכה למשפחה שלי שתתעורר. מת לקפה וזבוב טורדני מציק לי ומתעקש לבלות את שעות חייו המעטות דווקא על האף והרגל שלי. נכון שזה לא יפה להתלונן, אבל אולי מישהו שעובד בבית מלון יקרא את זה ויחליט לשנות . אחרי הכל, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות