חפש

טיפים וטריקים להורים שישדרגו לכם את החיים

כמה טיפים ורעיונות להורים או לכל מי שמטפל בילדים קטנים שיכולים לעשות את החיים הרבה יותר קלים:
איך למנוע מהילדים להעיר אותך משנת הצהרים?
יש לכם סוף סוף הזדמנות לישון שנת צהרים, אבל אתם מפחדים שהילדים יעירו אתכם? לפני שאתם הולכים לישון, תגידו להם שאתם רוצים לישון קצת וכשתקומו כולכם תסדרו את הבית. מבטיחים לכם שהילדים יתנו לכם לישון טוב טוב כמה שיותר זמן.

תינוק מגב (Baby Mop)
למה אתם צריכים Baby mop?
לפי האתר שמוכר את חליפת התינוק שמנגבת את הרצפה בזמן שהוא זוחל, חליפת Baby Mop טובה בשביל ללמד את התינוק שלך מוסר עבודה גבוה כבר בשלב מוקדם בחייו. בשביל ללמד אותו לא להפיל פסולת ומזון, לתת לו אימון נחמד, שישרוף אנרגיה, יחטב את השרירים ויתרום לשינה טובה יותר. הזחילה עם החליפה תחסוך לכם את הצורך לנקות את הרצפה ויחסוך לכם זמן, אותו תוכלו לנצל בעשיית דברים שאתם נהנים מהם ויחסוך לכם הרבה כסף על עלויות ניקוי הבית.
קשה להאמין אבל בעלי האתר והמוכרים של החליפה רציניים לגמרי. אפשר לקנות את החליפה במחיר של 40$ ונראה שיש כאלה שקונים. מה דעתכם? הייתם קונים את זה לתינוק שלכם?
קישור לאתר שמוכר את Baby Mop 
לתלות באוטו מחזיק לנעליים עם תאים, כדי לשים שם משחקים, צעצועים וכל מיני פעילויות שינעימו את הנסיעה של הילדים שלכם.
מתוך אתר הקניות של מרתה סטיוארט, כוהנת הבישול, האפייה, הסדר והניקיון בכל מקום שאפשר. מקור 
לעזור לאנשים להבדיל בין התאומים הזהים שלכם באמצעות בגדי גוף שמסמנים את תאום A ותאום B. קישור לקנייה
Twin BABY Twin BABY- חמוד, נכון? 
קישור
אם אתם הולכים עם הילד למקום הומה אדם ומפחדים לאבד אותו, יש פטנט נגד איבוד ילדים- מדבקה או צמיד זיהוי שעליהם כתוב מספר הטלפון שלכם במקרה שהילד אבד.
אם אתם רוצים שלילד שלכם יהיה באמת חם ונעים, למה שלא תסרגו לו כובע צמר בצורת קסדה שכולל גם כיסוי לפנים?להסבר איך סורגים את הכובע בסריגת קרושה, היכנסו לאתר

רעיון נהדר להורים לתינוקות שצריכים לקחת סירופ: עושים חור קטן במוצץ ומכניסים לתוכו את הטפטפת של הסירופ עם הטיפות כדי שהוא יבלע את הטיפות בדרך נעימה וקלה יותר. 
למקלחת נעימה יותר- כובע שיגן על העיניים והפנים של התינוק. אפשר להזמין כאן 
האבא שבתמונה מצא דרך להמשיך לשתות את הבירה שלו בלי הפרעה: הוא פשוט קשר לנדנדה של הבת שלו חבל. 
הילדים שלכם כל הזמן רבים? למדו אותם להסתדר אחד עם השני בעזרת חולצת "אנחנו נסתדר". לוקחים חולצה גדולה וכותבים עליה "אנחנו נסתדר", מלבישים את שני הילדים בתוך החולצה ומחכים לתוצאות. אחרי כמה זמן של בילוי כפוי כל כך צמוד אחד לשני, או שהילדים באמת ילמדו להסתדר זה עם זה, או שהם יפסיקו לריב מרוב פחד להיענש שוב. מקור 
כדי לעודד אותם לצחצח שיניים, הרכיבו ראש למשחת שיניים בצורת כלבלב חמוד שדרכו יוצאת המשחה.
קישור לקנייה
הילד לא רוצה ללכת לישון? מה דעתכם לשלוח אותו לחלל עם מצעי האסטרונאוט האלה? לזה הוא בטוח יסכים….
קישור לקנייה 
או שהילדה תרצה להפוך לנסיכה: 
האבא שבתמונה לא רצה שהבת הצעירה שלו תלך עם מכנסי שורטס, אז הוא החליט ללבוש אותם בעצמו ולבש ג'קט שעליו כתוב: "תשאלו את הבנות שלי אם הן עדיין חושבות שמכנסי שורטס קצרים הם Soo cute".
אוקיי, אותי שכנעת. מה שבטוח, עליך זה בכלל לא חמוד.
מקור

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות