חפש

תיבת נוח- אריה, נמר ודוב חיים ביחד בהרמוניה ואהבה בגן החיות

מקלט החיות תיבת נוח הוא מוסד ללא כוונת רווח שמשמש כמקלט ל-2,500 בעלי חיים מ-100 מינים שונים שעברו התעללות, ננטשו או הוזנחו והובאו למקלט כדי להינצל. במקלט החיות מקבלות טיפול חם ומסור מידי הצוות שבמקום, מתאוששות וגדלות שם. המקלט משתרע על פני פארק ששטחו 250 דונם שבהם החיות גרות במתחמים מרווחים ונוחים ויש גם איזור פיקניק למשפחות ומסלולי טיולים.
אם תרצו לבקר, המקלט לבעלי החיים תיבת נוח נמצא בג'ורג'יה שבארה"ב בעיר לוקסט גרוב והוא פתוח לביקורים בין הימים שלישי לשבת, בכל ימות השנה למעט בחגים הנוצריים הראשיים.


בסרטון תכירו את ליאו האריה האפריקאי, שירחאן הנמר הבנגלי ובלו הדוב השחור הצפון אמריקאי. שלושתם הם החברים הכי טובים והצוות במקלט קורא להם בקיצור (BLT (Bear, Lion & Tiger. הם הגיעו אל מקלט החיות לאחר שחולצו מביתו של סוחר סמים בגיל צעיר מאד, בשנת 2001.
הסיפור של שלושתם התחיל עצוב מאד: הם התגלו במרתף הבית על ידי שוטרים שערכו פשיטת סמים על הבית כשהיו בני כמה חודשים בלבד. שלושת הגורים היו מאד מבוהלים, סבלו מתת תזונה ומטפילים על העור ומתחת לו.
שירחאן הנמר היה בתת משקל וסבל מתת תזונה, אבל עם הטיפול בטפילים שלו ותזונה בריאה הוא התחיל לחזור לעצמו, קיבל אנרגיה ותיאבון ועלה במשקל. ליאו לא היה בתת משקל כמו שירחאן, אבל היה לו פצע פתוח ונגוע באף בגלל שהיה כלוא באכזריות בכלוב קטן. לאט לאט, כשקיבל מקום למתוח את רגליו הגדלות ועם טיפול הוטרינרים, האף שלו נרפא למרות שעדיין יש לו צלקת. בלו היה במצב הגרוע מכל, היתה לו רתמה קשה חודרנית שננעצה בבשרו ולא שוחררה כשהוא גדל, כך שהיא חדרה לעור והבשר שלו החל לצמוח עליה. נדרשה התערבות כירורגית כדי להסיר את הרתמה ולנקות את הפצעים העמוקים והנגועים שלו.
בסרטון המרגש תראו איך שלושתם חיים היום ביחד בהרמוניה, כמו משפחה:






לעמוד הראשי של מקלט תיבת נוח
בלו הדוב ושירחאן הנמר

שירחאן הנמר, בלו הדוב וליאו האריה ביחד

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות