חפש

העבודות הכי טובות בעולם

נמאס לכם מהעבודה השבלונית שלכם? מהמנהלים המלחיצים, הלקוחות המעצבנים והשגרה השבלונית והמייאשת? הנה המקצועות הטובים והחלומיים ביותר בעולם, לפי סדר אקראי:  
1. משגיח על אי בודד
בן סאות'אל, בן 34, הוא בר המזל שניצח 35,000 מועמדים מכל רחבי העולם למישרה החלומית של מגורים באי האוסטרלי הנידח המילטון, שכללה שחייה, מנוחה, חקירה של האי וכתיבת בלוג שיציג אותו לעולם, כל זאת תמורת 150 אלף דולרים אוסטרליים לתקופה של שישה חודשים.
בתקופת שהותו על האי בן התגורר בוילה עם שלושה חדרי שינה ובריכה, חילק דואר לתושבים, האכיל צבים ובעיקר נח.
בן שמר במסירות על האי, רק שכמה ימים לפני שסיים את תפקידו, הוא נעקץ על ידי מדוזה ארסית ומסוכנת בעת שרכב על אופנוע הים שלו. הוא קיבל טיפול רפואי ושוחרר וסיים את תפקידו בעוד קצת מנוחה על האי.

2. בודקת מיטות איכותיות
 הסטודנטית רויזין מדיגן, בת 22, נבחרה מבין מאות מועמדים למשרה של בחינת מיטות יוקרה במשך חודש תמורת 1,000 פאונד.
התפקיד של רויזין היה לישון בכל לילה במשך חודש על מזרון יוקרתי במיטה של מעצבים ולמלא "סקר שינה" עבור חברת סיימון הורן שמוכרת מיטות יוקרה שנועדו במקור לרשת מלונות סבוי.
מנכ"ל החברה אומר שתפקידה של רויזין הוא לא רק לספק נקודת מבט אובייקטיבית על המיטות שלמכירה, אלא גם לתת להם מידע על מה תורם לשינה טובה. בכל לילה ישנה מדיגן בחדר התצוגה של החברה מ- 22:00 עד 6:00 בבוקר וכותבת בלוג על חווית השינה שלה.
3. מבקר מגלשות מים 
עוד מושא לקנאה של כל פקיד שעובד מ-9:00 עד 17:00 באותו משרד כל יום, הוא טומי לינץ', שנסע יותר מ- 27,000 מיילים השנה כדי לבדוק מגלשות מים של בתי מלון עבור אתר האינטרנט First Choice. מר לינץ', בן 29, בודק עבור בתי המלון את הגובה, המהירות, איכות המים, בריכת הנחיתה וכמובן את כל האספקטים של בטיחות המגלשה.
רק במהלך שנת 2008 בדק לינץ' מגלשות מים במלונות במיורקה, מצרים, טורקיה, קוסטה דל סול, קפריסין, הרפובליקה הדומיניקנית, מקסיקו ועוד. השנה הוא יצטרך לבדוק את איכותן של המגלשות ביוון, טורקיה, פלורידה, ג'מייקה ואיביזה.
העבודה של לינץ' היא מנהל פיתוח מוצרי איכות חיים והוא גוייס על ידי אתר האינטרנט First choice לגלות את בריכות השחייה הטובות ביותר בעולם שיופיעו באוסף בתי המלון עם מגלשות המים הטובים ביותר שלו.

4. בוחן יינות וכותב עליהם באינטרנט
הארדי וואלאס מאטלנטה זכה בתפקיד בחינת יינות וכתיבה עליהם בפייסבוק ובטוויטר עבור החברה Murphy-Goode Winery. את התפקיד הזה הוא עושה תמורות 10,000 דולר למשך תקופה של שישה חודשים בהם הוא מקבל גם מגורים בחינם ברצועת החוף היפה של צפון קליפורניה.
איך הוא התקבל לתפקיד? פשוט מאד- תהליך הגיוס של החברה לתפקיד היה: פרסם ביו טיוב קליפ שבו אתה מסביר למה אתה הכי מתאים לעבודה זו וחכה לראות מה קורה.
5. טועם ממתקים
הילד הארי ווילשייר הוא רק בן 12 וכבר מחזיק במישרה שכל ילד היה חולם עליה: הוא הטועם הראשי של ממתקים במפעל לממתקים.
התפקיד של הארי הוא לבדוק מתכונים סודיים. הוא קיבל את התפקיד לאחר שניצח בתחרות של החברה לדברי מתיקה – Swizzell's Matlow.
 לדבריו, אחרי המשימה הראשונה שקיבל בתפקיד, הוא הרגיש כמו הילד צ'ארלי מהסיפור צ'ארלי בממלכת השוקולד (או צ'ארלי במפעל השוקולד). הארי צריך לתאר את הטעם והריח של הממתקים האהובים עליו וגם לפקח על הפיתוח שלהם במפעל שבניו מילס שבדרבישייר, אנגליה.
אולי זוהי לא המשרה הטובה ביותר, אבל היא בטח בין המתוקות שיש.
6. מבקר איכות של המשחק World of Warcraft
אחד המשחקים הפופולריים ברשת שכבש 12 מיליון גולשים מרחבי העולם הוא World of Warcraff.
חברת בליזרד המפתחת והמשווקת את המשחק, מחפשת מדי פעם שחקנים מצטיינים שיבחנו את המשחק וישמשו לה כבקרי איכות. הם מחפשים במיוחד דוברי שפות זרות חוץ מאנגלית, כך שאם אתם מדברים בעוד שפות, בידקו את האתר של חברת Blizzard ואת מודעות הדרושים שלהם ואולי ישכרו אתכם לתפקיד שבו תצטרכו לשחק במשחק לפחות ארבע שעות ביום.
7. מנהל הכיף במוזיאון רכבות
הילד סם פוינטון בן ה-6 שבתמונה, רצה מאד לקבל תפקיד חשוב במוזיאון הרכבות הארצי של יורק. הוא כתב מכתב בכתב ידו שבו ביקש ראיון עבודה לאחר ששמע שהמנהל הקודם של המוזיאון, אנדרו סקוט, יצא לגימלאות. במכתב הוא פירט את המומחיות שלו ברכבות: "אני רק בן 6 אבל אני יכול לעשות את התפקיד טוב. יש לי רכבת חשמלית ואני טוב בלהסיע אותה. אני גם יכול לשלוט בתי רכבות באותו זמן."
הצוות במוזיאון התרשם מאד מהילד עד שהוא מינה אותו ל"מנהל הכייף" של המוזיאון והתפקיד שלו הוא לפקח עליהם שהם עושים הכל כדי שהמוזיאון שלהם יהיה הכי כייפי לילדים.
8. צלם של גוגל מפות
גוגל שכרה שני רוכבי אופניים צעירים לרכב מסביב לצרפת על תלת אופניים ולצלם אתרים היסטוריים שאין להם גישה במכונית. על האופניים יש מוט שמחזיק תשע מצלמות, GPS, מחשב וגנרטור. כל האביזרים האלה נועדו בשביל לצלם צילומים תלת ממדיים לשירות המפות של גוגל, ה- Google maps.
הרוכבים שלובשים חולצת טי שירט של גוגל וקסדות לבנות מבקרים באתרים מפורסמים כמו ארמון ורסאי, מערב פאריז, ארמון לוקסמבורג ועוד אתרים הומי אדם בבירה הצרפתית.
9. מחבקת דובי פנדה מקצועית
הנערה שבסרטון היא מתנדבת במרכז לטיפול בפנדות. התפקיד שלה הוא לשמור, להאכיל ולנקות את הגורים, אבל החלק האהוב של העבודה הוא, כמובן, החיבוקים! אמנם זאת התנדבות ולא עבודה בתשלום, אבל הייתי מתחלפת איתה בשנייה!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות