חפש

ברושורים מדליקים ומקוריים

ברושור, פלייר או פמפלט בעברית זה חוברת או עלון. לא משנה איך קוראים לזה, כשאנחנו מקבלים ברושורים או פליירים מחברות אנחנו לרוב זורקים אותם לפח אחרי הצצה של פחות משתי שניות. זה עצוב כי חבל על הנייר וחבל על העבודה והזמן שהושקעו בהכנת הברושור וחלוקתו.
הנה כמה ברושורים מוצלחים ומקוריים שבטח תפסו את תשומת לב הלקוחות שלא מיהרו בודאי לזרוק אותם: 


כשפותחים את הברושור של איקאה נפתח חדר שינה עם רהיטים בולטים והכל מנייר. נייר פרסום כזה לא זורקים…
ברושור של חברת סנובורד מתקפל בצורה שמזכירה הר שלג שעליו אפשר לגלוש. מקור התמונה: olekur 
עוד פרסומת שנעים לקבל בדואר היא הברושור הבא, של חברת נסיעות St. Lucia שניסתה באמצעות נייר שמשני צדדיו יש הדפס שנראה כמו עלה בננה להעביר את ההרגשה של האי הטרופי- מי אוקיינוס תכולים, שירת ציפורים, נופים עוצרי נשימה, שלווה ורוגע שמאפיינים את האי הקאריבי סנט לוסיה. 
מקור 
הפרסומת הבאה היא לא בדיוק ברושור שמחלקים בדואר אבל אם אתם רוצים לתלות מודעה על עמוד, ככה צריך לעשות את זה.  
המעצבת הגרפית מהסטודיו של ויויאן שנותן שיעורי בלט עיצבה מודעה עם לשוניות לתלישה שנראית כמו שמלת בלט ורודה. זה בטוח מושך תשומת לב הרבה יותר מסתם מודעה רגילה. מקור: Boredpanda 
מודעה תלישה לשיעורי פסנתר – מקור: 9GAG 
ברושור מגניב לפסטיבל מוזיקה לנוער בסגנון אקורדיון   
מקור 

פרוייקט מיתוג עבור אתר Capture שהוא אתר הדרכה וצילום DIY.   
מקור 
plAAy הייתה תערוכה עכשווית של אמנות אסיאתית בבלקבורן שבבריטניה, שבה הוצגו יצירות שנושאיהם סביב הרעיון של מחזה. Source Creative, חברת המודעות עיצבה לתערוכה פלייר שאפשר לקפל ולשחק בו איתו את המשחק הסיני "מגדת העתידות". בתוך הברושור רשומה התוכניה של התערוכה. 
מקור: Source Creative
את הברושור הזה יצרו קלייר ואמילי עבור חברת Kraft Single שמייצרת גבינות בגריל. הגבינה נמתחת כשפותחים את הברושור וזה בהחלט מעורר תיאבון. 
קהל היעד של הגבינה הוא צעירים בגיל המכללה בעידן פוסט המילניום שמתוסכלים מכל מיני סיבות כמו אבטלה (המיטה שלך היא עדיין "המשרד" שלך), פיטורים ממשרת ההתמחות שלא שילמו לך עליה, פחד מדייטים ואף אחד לא קורא את הבלוג שלך.  קישור

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות