חפש

הארוס זייף את מותו כדי לבטל את החתונה

איך לבטל חתונה ולהישאר בחיים? אפשר למשל להעמיד פנים שאתם מתים.
זה מה שניסה לעשות טאקר בלנדפורד בן ה- 23 מקונטיקט שבארה"ב. הוא כל כך פחד להגיד לארוסה שלו שהוא רוצה לבטל את החתונה, שהוא התקשר אליה כמה ימים לפני החתונה והתחזה לאבא שלו שמודיע לה שהוא מת בתאונת דרכים.

הארוסה ההרוסה התקשרה להורים שלו כדי להביע את תנחומיה והם גילו לה שבעצם בן הזוג שלה חי וקיים.
אלכס לנצ'סטר וטאקר בלנדפורד, שניהם בני 23, נפגשו באוגוסט 2012 במהלך הלימודים. היא היתה סטודנטית מאנגליה שעבדה בקולנוע של הקמפוס באוניברסיטת קונטיקט כשפגשה בפעם הראשונה את הצייר טאקר בלנדפורד. אלכס סיפרה ש"טאקר היה ג'נטלמן ותמיד היה קונה לי ארוחת ערב ותכשיטי וינטג' יפים. אף פעם לא הייתי מאוהבת במישהו ככה לפניו. בכל יום ראשון הוא היה מוציא אותנו לפנקייק, זה היה כל כך מתוק. כדי לחגוג את היום שהיכרנו, בכל עשירי לחודש היינו יוצאים לארוחת ערב יוקרתית. הדבר הגרוע ביותר היתה המחשבה שיום אחד אני אצטרך לעזוב אותו ולחזור לאנגליה. המחשבה על זה שברה את לבי."
אחרי שבילו ביחד במשך שנה אלכס התחילה לתכנן את החזרה שלה לאנגליה, ואז טאקר הציע לה נישואים. הם דיברו על החתונה בטלפון כל יום והתחילו לעשות תוכניות לחייהם המשותפים.
אלכס החלה לארגן את חתונת החלומות שלה שהיתה אמורה להתקיים ב-15 באוגוסט 2014. היא קנתה שמלת כלה בעבודת יד ב-ebay ובחרה בקפידה את כל פרטי האירוע.
היא אפילו הסכימה לשלם עבור הטיסות של מר בלנדפורד לבריטניה כדי לסייע בארגון החתונה וליהנות מחופשה ביחד. 
"הלכתי עם הלב עד הסוף למרות שלא היה לי כמעט כסף בשבועות שלפני ההגעה שלו וההתרגשות שלי היתה מטורפת" אמרה אלכס "כמה ימים לאחר מכן, כאשר טאקר התקשר אלי ואמר שהוא הזמין את המקום שבו נפגשנו בקמפוס כדי שנתחתן בו, הייתי באקסטזה. אני לא יכולה לחשוב על מקום רומנטי יותר להנציח את הקשר שלנו."

מיס לנצ'סטר מיהרה לעשות את כל הסידורים הדרושים ליום הגדול ובזבזה £600 על צלמים, הזמנות ושמלות לשושבינות. אבל שבוע לפני שמר בלנדפורד היה אמור לנחות בבריטניה, היא קיבלה את שיחת הטלפון המצמררת.
"הרמתי את הטלפון ועל הקו היה גבר שאמר שהוא אבא של טאקר" סיפרה אלכס "הוא אמר לי שטאקר היה בדיכאון עמוק ורצה למות, אז הוא זרק את עצמו מול מכונית ונדרס למוות." 
"האיש הסביר שהם ניסו לשלוח את טאקר לקבל עזרה פסיכיאטרית" הוסיפה אלכס "אבל זה היה מאוחר מדי. לא יכולתי לנשום. זה הרס אותי לגמרי. "
אחרי שמיס לנצ'סטר נרגעה מההלם, היא התקשרה לאמו של מר בלנדפורד לספר לה שהוא היה בסדר גמור ולא היה לה מושג על מה שאבא שלו סיפר לה.
ואז ההורים של טאקר אמרו לה שבנם חי וקיים והוא גרם להם להאמין שהם נפרדו כשהיא עזבה את ארה"ב וטסה בחזרה לאנגליה.

טאקר הודה בהונאה, בטענה שהוא "נבהל". 
לכתב שראיין אותו הוא אמר בשיחת טלפון: "אני אדם נורא, נורא ואיום. אני יודע שלא הייתי צריך להגיד לה שאני מת, אבל לא ידעתי מה עוד לעשות. אלכס היא בחורה מדהימה אבל אני נבהלתי ורציתי לצאת ממערכת היחסים הזאת. זה היה מרגש מאוד ומהיר מאד וזה שהיינו מארצות שונות גרם להכל להיות ממש קשה.באותו הזמן ממש הרגשתי שאני לא יכול להגיד את האמת וחשבתי שאם אני יכול פשוט לדחות את זה זה יהיה טוב יותר." 
 למרות שהתגלה שטאקר בריא ושלם וכשיר להתחתן, החתונה בוטלה כמובן.
אחרי שאלכס גילתה את השקר היא אמרה: "הוא ניפץ את האמון שלי ואני לא בטוחה שאי פעם אני אהיה שוב במערכת יחסים. כל מה שעשיתי היה לאהוב אותו. כל כך נמאס לי מלהיות עם מישהו שמשקר לי ככה ואני שמחה להיפטר ממנו. במבט לאחור, אולי הייתי נאיבית. אבל אני באמת אהבתי אותו ואף פעם לא חשבתי שהוא ילך לאמצעים כאלה קיצוניים בשביל לזרוק אותי. בכיתי כבר כל כך הרבה אבל עכשיו אני פשוט כועסת.  אני אבלה את היום שבו אמורה היתה להיות החתונה שלנו בליצור זיכרונות חדשים בלעדיו. הוא שקרן ופחדן. כשהוא התקשר אלי הוא דיבר בקול שונה בטלפון והעמיד פנים שהוא האבא המתאבל שלו. איזה מין בן אדם עושה דבר כזה לארוסה שלו במשך שנתיים? רק אדם חולה. זה מחליא."

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות