חפש

מגלשות המים הכי שוות לחצר, לבריכה ולמסיבות קיץ

אם יש דבר אחד שעם ישראל מסכים עליו בפה אחד ובלי להתווכח זה שחם פה בטירוף. אנחנו מדינה חמה עם ימי שרב וחמסין רבים שקשה להתמודד איתם. אחת הדרכים לברוח מהחום הכבד היא להיות בתוך חללים סגורים עם מזגנים, אבל הרבה יותר כיף לשחק בחוץ במגלשת מים מקררת. אחד הדברים שהילדים הכי אוהבים בעולם הוא מגלשות מים והם אוהבים את זה בכל הגילאים, אפילו עד שהם מתבגרים. בינינו, גם ההורים נהנים מההזדמנות להשתולל ולחטוף שפריצים של מים.

לכבוד הקיץ החם, הנה כמה ממגלשות המים הכי שוות וכיפיות שאפשר לקנות לחצר ולהפוך אותה לפארק מים אטרקטיבי:
מקור התמונה
בריכה מתנפחת עם מגלשות מים לכל המשפחה שיכולה להכיל עד 7 ילדים ויש בה את כל הכיף שאפשר- 2 תותחי מים, 3 מגלשות, בריכה,קיר טיפוס וסל לכדורסל והכל מלא במים קרירים. היצרן ממליץ על המגלשה לגילאי 5-15 והביקורות באמזון משבחות את המוצר.
מקור התמונה
עוד בריכה מתנפחת עם מגלשת מים, קטנה יותר שמתאימה לכ-6 ילדים, עם תותח מים אחד, מגלשה אחת, קיר טיפוס וסל לכדורסל ושפע של מקום עם מים בבריכה. הביקורות על המגלשה עם הבריכה מצוינות.
מקור התמונה
בריכת בובות LOL- בובות LOL Surprise (לול הפתעה) הן הבובות הכי פופולריות אצל בנות עכשיו ובריכת הבובות הזאת מתאימה במיוחד לבנות מגיל 3 עד 10. יש בה שתי מגלשות, קיר טיפוס, בריכה קטנה וקרירה ותמונות של בובות לול החמודות.
מקור התמונה
מגלשת מים גדולה בלי בריכה שמשפריצה מים על הגולשים ומגיעה עם שני גלשנים.
מקור התמונה
מקור התמונה
מגלשת מים ענקית שמתאימה במיוחד למשטחים משופעים, עשויה מחומר פלסטיק חוסם קרינת UV, אפשר לגלוש עם גלגלי ים, גלשנים ובלי כלום ויש זרמי מים בצדדים מקררים ומרעננים.
מקור התמונה
בריכה מתנפחת בצורת מפלצת דרקונית, עם מגלשת מים, שיכולה להכיל 4 ילדים, עם תותח מים, שתי מגלשות, קיר טיפוס ומערה קטנה- ממש פארק מים בחצר.
מקור התמונה
מגלשת מים עם מקלחת בהפתעה- עם קיר טיפוס ענק ובריכה שאפשר להשתולל ולקפוץ בה במשך שעות.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות