חפש

10 המקומות המפחידים ביותר בעולם

אם אתם חובבי סרטי אימה ואוהבים את האדרנלין שעושים לכם דברים מפחידים, וגם מתכוונים לנסוע לטיול בחו"ל בעתיד הקרוב או הרחוק, ישנם כמה מקומות תיירותיים בעולם שמתאימים ממש לכם.
קבלו את עשרת האתרים התיירותיים המפחידים ביותר בעולם:
1.מוזיאון מוטר, פנסילבניה, פילדלפיה
מוזיאון לבעלי קיבה חזקה בלבד. זהו מוזיאון להתפתחות הרפואה שהוקם על ידי המכללה לרפואה של פילדלפיה.
במוזיאון מוצגים דברים מוזרים בתחום האנטומיה, פתולוגיה, רפואה, ציוד רפואי ועוד. המוזיאון מפורסם בזכות אוסף הגולגולות הענק שבו. עוד תוכלו למצוא אישה שלאחר מותה נהפכה לסבון בעקבות התרכבות כימית, גמדים סיאמיים מחוברים ואברים רקובים של בני אדם.
קישור לאתר המוזיאון

לגונת טרוק, מיקרונזיה
כלי תחבורה ימיים צבאיים יפניים רבים שוכבים בתחתית המים הרדודים של לגונת טרוק שבמיקרונזיה, דרומית מזרחית להוואי.
המים הכחולים האלה מלאים בשברי צוללות וחלקי מטוסים שטבעו בים במהלך הפצצה אוירית של צבא ארה"ב מלחמת העולם השניה, ב- 17 בפברואר 1944.
המקום נוח לצלילה וצוללנים רבים אוהבים לבוא לצלול במקום.
קישור ל- TripAdvisor
שוק המכשפות סונורה, מקסיקו סיטי, מקסיקו
שוק סונורה שבמקסיקו סיטי פתוח בכל יום עבור צליינים ממקסיקו סיטי ותיירים מכל רחבי העולם שבאים לשם כדי לשמוע תחזיות לעתיד מפי מגדות עתידות והבטחות לחיים טובים יותר. זהו המקום בו המקומיים קונים אביזרי כישוף על טבעיים כמו דם של נחש הפעמונים או ציפורי יונק דבש מתות כדי לקבל קצת מזל בחיים.
קישור
אי הפסחא, פולינזיה, צ'ילה
אחד המקומות המסתוריים ביותר בעולם הוא אי קטן זה שבו נמצא אוסף של מאות פסלים ענקיים של פרצופים שסותתו על ידי תושבי האי מאבן בזלת שחורה לפני כארבע מאות שנה. כמעט ולא ידוע מה גרם לתושבי המקום ליצור את הפסלים האלה ולאן התושבים שפיסלו אותם נעלמו. כנראה שהם היו מתיישבים פולינזיים שנכחדו עקב מגיפה או אסון אקולוגי.
קישור
ביצות מנצ'אק, לואיזיאנה
סירות עם תיירים שטות דרך הביצות לאור לפידים, מוקפות בברושים עתיקים שענפיהם מכוסים באזוב. ביצות מנצ'אק שבלואיזיאנה ארה"ב נקראות גם "ביצות הרוחות".
קישור ל- TripAdvisor
הקטקומבות בפריז, צרפת
עצמות וגולגלות דחוסות בשני צידי הפוזדור כמו אריזות שמסודרות במחסן.
האויר יבש ומלא ריח של ריקבון.
זהו אתר קבורה ששימש כמחצבת אבן גיר בתקופת האימפריה הרומית והומר לאתר קבורה המוני בסוף המאה ה- 18.
קישור לאתר
בית ווינצ'סטר, סן חוזה, קליפורניה
קיימת אמונה שבבית ווינצ'סטר המסתורי מסתובבת רוחה של שרה ווינצ'סטר, האישה שבנתה אותו בשנת 1884.
שרה ווינצ'סטר היתה נשואה לויליאם ורט ווינצ'סטר, ממציא רובה הצלפים.
לאחר שמתו בעלה ובתה, שקעה שרה בדיכאון ופנתה למדיום שקבע כי קללה רובצת על משפחתם בגלל הרובים שהמציא בעלה שהרגו אנשים רבים.
המדיום יעצה לשרה לעזוב את ביתה ולבנות בית חדש לרוחות ההרוגים. היא הזהירה אותה כי הפסקת הבניה תביא למותה.
שרה וינצ'סטר לא הפסיקה את בניית הבית עד למותה בשנת 1922. האחוזה המוזרה שבנתה מכילה 160 חדרים ובנויה בצורה לא הגיונית, כנראה בגלל ששרה רצתה לבלבל את הרוחות. ישנם בבית למשל מדרגות שמובילות לתקרה, גרמי מדרגות שמובילים למדרגות אחרות בכיוון הפוך ודלת שמאחוריה קיר אטום.
קישור לאתר
המבוי הסתום של מרי קינג, אדינבורו
כמה סמטאות עם עבר חשוך חבויות תחת העיר העתיקה מימי הביניים שבאדינבורו, סקוטלנד.
במקום זה, במאה ה- 17, נכלאו נפגעי מגיפת הדבר שפרצה בסקוטלנד כדי למות. רוצים רוחות רפאים? בואו לשם. סיפורים מסמרי שיער רבים מסופרים במהלך פסטיבלים תיירותיים במקום. לא ברור מי היתה מרי קינג, אבל ישנם סיפורים שהדמויות של התיירים שמצטלמים בסמטאות האלה נעלמות ובמקומן מופיעות דמויות שקופות מטושטשות.
קישור לאתר של Mary King’s dead-end, Edinburgh 
המנזר של ת'למה, סיציליה
המנזר של ת'למה הוא בית מסתורי שנחשב למקדש ומרכז רוחני לקשרים עם השטן שנוסד בשנת 1920 על ידי אליסטר קראולי וליאה הירציג. בית האבן הזה מלא בציורים פגאניים על הקירות ושימש כמקום לאורגיות בהשתתפות השטן. לכך לפחות הוא נחשב בשנות ה-1920.
קראולי מפורסם בזכות מעריציו, ביניהם מרילין מנסון. תיירים שנמשכים למקומות איזוטריים יכולים להסתובב בבית ולהנות מהריגושים.
קישור לעמוד הפייסבוק של המנזר
עיר הרפאים פריפיאט, צ'רנוביל, אוקראינה
תיירים המגיעים לאוקראינה לעיר הנטושה פריפיאט מוצאים את עצמם באיזור חריג. כאן, כל החפצים של האנשים נעזבו במהירות במהלך האסון שפקד את העיר בשנת 1986, כשהכור הגרעיני התפוצץ וגרם לאלפי אנשים לנטוש את בתיהם ולא לחזור אליהם לנצח. 
קישור לאתר

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות