חפש

8 סוגי אנשים רעילים שאתם צריכים להעיף מהחיים שלכם

  1. אנשים שמפיצים שליליות: לא כדאי לכם להיות בקירבת אנשים שרואים בכל דבר את השלילי. תמיד מוצאים על מה להתלונן ומדגישים מה רע בכל מצב. הם לא רואים את כל התמונה אלא רק את החסרונות, וכך במקום לעודד, הם תמיד מורידים אותך.
  2. אנשים שמעבירים עליכם ביקורת כל הזמן: חברים שיש להם משהו רע להגיד על כל מה שאתם עושים הם לא חברים טובים. נכון שביקורת בונה היא טובה, אבל זה בתנאי שהיא נוגעת לדברים שיש ביכולתכם לשנות ועדיף לכם לשנות. אם הביקורת קוטלת אתכם או לא הגיונית ולא מכבדת, זה רק יעשה לכם רע להיות בקירבתם. אם הם לא מפסיקים להעביר עליכם ביקורת ולנסות לשנות אתכם, בוודאי שאתם צריכים להתרחק מהם, כי הם לא מקבלים אתכם כמו שאתם.
  3. אנשים שמבזבזים את הזמן שלכם: אנשים שגורמים לכם להעביר את הזמן בלי לעשות כלום ובלי לנקוט פעולה. למשל, אנשים שלא רוצים לעשות שום דבר וגורמים לכם להישאר בבית כשאתם רוצים לצאת. אנשים שמונעים ממכם לעשות את הדברים שאתם רוצים בטענות שונות ומשונות. אנשים שמחזיקים אתכם במקום ותוקעים אתכם.
  4. קנאים: אנשים שלא מפרגנים לכם בגלל קנאה, שמרכלים עליכם ואומרים עליכם דברים רעים, שלא שמחים בשמחתכם.
  5. אנשים מתקרבנים: אנשים שכל הזמן רואים את עצמם כקורבנות ולא לוקחים אחריות על עצמם. העולם תמיד אשם בסבל ובצרות שלהם, והם לא רואים איך הם יכולים לשנות את המציאות וכמה הם תרמו למצב שלהם. אנשים שמשחקים את תפקיד המסכנים כל הזמן. בקיצור: אנשי אכלו לי-שתו לי.
  6. אנשים שלא אכפת להם ממך: אנשים שלא מתעניינים במה שעובר עליך ולא יעזרו לך אם תיפול.
  7. אנשים שמרוכזים בעצמם: גם אלה אנשים שלא מתעניינים בכם אלא בעצמם. הם איתכם בגלל האינטרסים שלהם. הם מדברים כל הזמן על עצמם ולא מקשיבים לכם.
  8. אנשים שכל הזמן מאכזבים אתכם: שמבריזים לכם דווקא כשאתם צריכים אותם, שמסרבים לבקשות עזרה שלכם, שבוגדים באמון שלכם ולא נמצאים שם בשבילכם.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות