חפש

8 משפטים שאתם צריכים להגיד לעצמכם כל בוקר

מה אתם אומרים לעצמכם כשאתם קמים בבוקר?
אם אתם מאלה שלא אומרים כלום, רק חושבים על המטלות שיש לעשות ומתבאסים על זה שקמתם מהמיטה ולא יכולתם להמשיך לישון, אז תדעו לכם שיש דרכים יותר טובות לקום בבוקר ואם תגידו לעצמכם את המשפטים הבאים מייד כשאתם קמים, תראו איך היום שלכם משתדרג והופך להיות נפלא.

קבלו 8 משפטים שכדאי לכם להגיד לעצמכם כשאתם קמים בבוקר. נסו להתחיל את הבוקר עם אהבה לעצמכם ועם אמירה של דברים חיוביים מול המראה כשטתם מצחצחים שיניים או כשאתם שותים את הקפה של הבוקר (את המשפטים לא חייבים להגיד בקול רם, אפשר גם בלב).

1. אני מספיק טוב
רבים מאיתנו לא מאמינים בהצהרה: "אני מספיק טוב". אין שום סיבה להאמין שאתם לא מספיק טובים. כדי להעלות את הביטחון העצמי שלכם ולחיות את החיים שמגיעים לכם, אימרו לעצמכם מייד כשאתם קמים: "אני מספיק טוב".

2. אני יפה
אחד הדברים החשובים שאתם יכולים להגיד לעצמכם כדי להרגיש טוב ולהעלות את הביטחון הוא "אני יפה". אין שום סיבה שלא תגידו את זה לעצמכם ולא משנה איך אתם נראים. אנשים שאוהבים את עצמם בכל מקרה נראים יותר טוב כי הם מקרינים את ההרגשה הטובה שלהם לגבי עצמם החוצה.

3. אני שווה
הבעיה של הרבה נשים היא שהן לא אומרות לעצמן את המשפט הזה. או שהן לא הקדישו לזה מחשבה או שהן לא מאמינות שהן שוות. לא משנה מה הסיבה, התחילו להגיד לעצמכם את זה כבר עכשיו. את שווה הרבה, אתה שווה הרבה, כולנו שווים וכולנו ראויים לחיות את החיים האלה בצורה הטובה ביותר. אז תתחילו להאמין בזה על ידי זה שתגידו לעצמכם את המשפט הזה כל בוקר.

4. אני אוהב/ת אותך
הסתכלו על עצמכם במראה והגידו לעצמכם: "אני אוהב אותך". תגידו את זה כמה פעמים עד שתרגישו שאתם באמת מתכוונים לזה. אהבה היא מילה מאד חזקה. ברגע שאתם מרגישים שאתם יכולים לאהוב את עצמכם בגלל מי שאתם היום, אתם יכולים גם לתת לאחרים לאהוב אתכם. זה אחד הדברים שאתם צריכים להגיד לעצמכם לא רק פעם אחת בבוקר, אלא בכל פעם שאתם עוברים ומציצים על עצמכם בחטף מול המראה. 
5. אני יכול לעשות את זה
רבים מאיתנו לא עושים דברים שהם רוצים רק בגלל האמונה שהם לא יכולים. החל מהיום, שמים סוף לאמונות המטופשות האלה. כל דבר שאתם רוצים לעשות אתם יכולים. נקודת המוצא שלכם היא האמונה שאתם יכולים. אחר כך כדי להצליח צריך רק להתמיד. אם תתמידו תצליחו.


6. היום יהיה יום טוב
עוד משפט שטוב להגיד על הבוקר הוא "היום הולך להיות לי יום טוב". אם תאמינו בזה תראו שההרגשה החיובית והטובה שתהיה לכם, תוביל לזה שבאמת היום שלכם יהיה מלא בדברים טובים. הצהרה פשוטה של 4 מילים תשנה לכם את החיים, אז תתחילו כבר עכשיו.

7. אני מושלמ/ת כמו שאני
הרבה נשים שואפות להגיע למטרה הזאת. להאמין שאני מושלמת בדיוק כמו שאני. אני לא צריכה להשתנות, לא צריכה לרדת במשקל, לא לעלות, לא ניתוח פלסטי, לא לשנות סגנון לבוש. פשוט לקבל את עצמך כמו שאת ולהתחיל בלהגיד את המשפט הקטן הזה, עם המשמעות הענקית, כל בוקר.

8. אני אסיר/ת תודה
התעוררתם בבוקר? זאת כבר סיבה מספיק טובה להגיד תודה. גם אם אתם לא מודעים לזה, יש לכם המון סיבות להיות אסירי תודה על מה שיש לכם. התחילו את הבוקר עם אמירת תודה על מה שיש.

נכון שזה נשמע קלישאתי, אבל אם תגידו בכל בוקר לעצמכם את המשפטים האלה, אתם תראו שזה עובד ומשפר לכם את היום, כל יום.

אז קדימה, אפשר להתחיל מעכשיו, גם אם כבר לא בוקר!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות