חפש

7 דרכים לגרום לבוס שלך לאהוב אותך

המאמר כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות, אך מתייחס כמובן גם למין הנשי.
אם יש לך הרגשה שהבוס שלך לא מחבב אותך במיוחד ואתה לא מבין למה, קבל המלצות איך לגרום לו לאהוב אותך, לחשוב שאתה הכוכב של המשרד ומכאן הדרך לקידום קצרה ומהירה!
1. בקש משוב
אם לא תשאל, איך תדע? לעולם לא תדע מה הבוס שלך חושב על העבודה שלך אם לא תשאל אותו. לכן, אחרי שסיימת פרוייקט, היכנס אל הבוס למשרד ובדוק עם הבוס מה דעתו. גם אם אתה בטוח שעשית עבודה מושלמת, תן לבוס שלך להגיד את מה שהוא חושב והקשב עד הסוף. יישם את העצות שלו בפעם הבאה כדי להראות לו שאתה לוקח לתשומת ליבך את מה שהוא אומר. תאמינו לי שהשיטה הזאת עובדת מצוין!

2. להתחבר לראש שלו
בידקו מה הסגנון האישי של הבוס שלכם והתחברו אליו. אם הוא אדם שיורד לפרטים ומדקדק בהם מאד, עדכנו אותו בכל פרט בעבודה שלכם ולהיפך- אם אתם חושבים שהבוס שלכם לא אוהב להתעכב על פרטים קטנים ורוצה לראות רק תוצאות, הראו לו רק תוצאות! אל תטרידו אותו בפרטים הקטנים.
אם אתם מגלים שיש לכם תחומי עניין משותפים, גלו לו את זה. רק אל תצפו להפוך לחברים הכי טובים שלו. בכל זאת זה משרד ויש עבודה לעשות!
3. הודו בטעויות שלכם
אתם צריכים ללמוד מהטעויות שלכם ולא לבזבז אנרגיה על ההסתרה שלהם. אם אתם מאמינים שצריך להסתיר טעויות ולשקר ולזרוק אותן על אחרים אז הגיע הזמן שתתבגרו!
אם אתה רוצה שהבוס שלך יאהב אותך, כשאתה עושה טעות תודה בה ולעולם אל תשקר. בדרך זו אתה מראה שאתה לוקח אחריות. היה ישר ותגיד מה עשית לא בסדר. בדרך זו הממונים עליך יעריכו אותך יותר.
4. לדייק
אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגרום לבוס לחבב אתכם היא להגיע לעבודה מוכן ובזמן. אפילו חמש דקות יכולות לעשות את כל ההבדל. אחד הדברים השנואים על מנהלים הוא עובדים שמאחרים. אז אפילו אם אתם לא טיפוסים של בוקר וקשה לכם להתעורר אחרי צלצול אחד של השעון המעורר, תאמינו לי שכדאי לכם לעשות את המאמץ כי זה שווה את זה.
5. להיות מאורגן
שמור על השולחן שלך נקי ומסודר. כשהחומר מאורגן בתיקיות מסודרות קל לגשת לעבודה, למצוא דברים ולשלוף מהר. שולחן מסודר ומאורגן נותן לבוס שלך הרגשה שאתה עובד שאפשר לסמוך עליו. ואת זה הוא מאד אוהב. הדירה שלי מבולגנת להחריד, אבל את זה הבוס שלי לא יודע. הוא רואה רק את שולחן העבודה הנוצץ שלי וחושב שאני הטיפוס הכי מסודר ומאורגן בעולם.

6. להתגבר על שטויות
אל תשכחו שהמנהל שלכם הוא בסך הכל בן אדם. אז אם יש לו יום קשה שבו הוא מוציא את העצבים בצורה לא נעימה עליכם או על מישהו אחר, אל תתעכבו על זה. הניחו לזה לעבור מעליכם, הוא רק בן אדם והוא נתון ללחצים יותר ממכם בגלל האחריות הגדולה יותר של התפקיד שלו. העבירו את זה הלאה ואל תשמרו טינה שתגרום ליחסים ביניכם להתקלקל. 
7. אל תגזים
להישאר במשרד שעות נוספות עד הלילה יכול לתרום לרושם הטוב שלך על הבוס, אבל אל תגזים עם זה. פעם פעמיים בשבוע ביוזמתך זה מספיק. יותר מזה, הבוס עלול לחשוב שאתה טיפוס מוזר שאין לו חיים ועלול לקחת אותך כמובן מאליו. זה גם יהיה לך קשה וגם כבר יצפו ממך לעשות את זה גם בתקופות שכבר לא תוכל. חוץ מזה, הבוס עלול לחשוב שאתה פשוט לא מספיק לעשות את העבודה שלך במסגרת השעות המקובלות. הגזמה בכל תחום היא מסוכנת. גם לתת יותר מדי מחמאות ולהרעיף יותר מדי תשומת לב עלולים לגרום לבוס להרים גבה. לכן, כל דבר שאתם עושים, המינון חשוב ביותר. שימו לב שאתם לא מגזימים.
אם קראתם את המאמר אתם בטח יודעים עכשיו איפה אתם טועים ומבינים שלגרום לבוס שלכם לאהוב אתכם זו לא משימה בלתי אפשרית.
איזה טיפ לקחתם מהרשימה? יש לכם מה להוסיף או להעיר?

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות