חפש

7 טריקים לשימוש בווצאפ

היום כמעט אין טלפון חכם שלא מותקן בו היישום ווצאפ.
כמו הרבה אפליקציות, אי אפשר לדעת כמה זמן יהיה ה- Whatsapp תוכנת המסרים המהירים הפופלרית ביותר ומתי יגיע משהו שיחליף אותו, אבל בינתיים קבלו כמה טריקים שיעשו לכם את החיים קלים יותר כשאתם משתמשים בווצאפ:
 

איך להתקין WhatsApp במחשב :
היכנסו לweb.whatsapp.com>  פעלו לפי ההוראות המתאימות למערכת  ההפעלה של הטלפון שלכם שהן דומות פחות או יותר: היכנסו בהגדרות הווצאפ ל: Whatsapp web, סירקו את הקוד שבאתר ועכשיו יציקו לכם גם כשאתם במחשב. נדרת הגירסה העדכנית ביותר של ווצאפ. מומלץ לעבוד עם Wifi כדי להפחית את השימוש בתעבורת נתונים.
איך להסתיר את הפעם האחרונה שבה נראיתם:
 ביחרו: WhatsApp>  הגדרות>  חשבון>  פרטיות>  נראה לאחרונה>  בחר מי יכול לראות את הזמן ראה האחרון שלך (כולם, אנשים הקשר שלי או אף אחד).
איך להפסיק שמירת תמונות וסרטונים שנשלחו בווצאפ:
קבצי מדיה מהשיחות שלך בווצאפ נשמרים בטלפון כברירת מחדל. אם אתם רוצים לבטל את האפשרות הזאת עשו כך: 
iPhone: ביחרו WhatsApp> הגדרות> צ'אטים> השבת את המתג לשמירת מדיה נכנסת (ביטול V כחול).
אנדרואיד: ביחרו WhatsApp> וצ'אטים ושיחות> הורדת מדיה אוטומטית> לבטל את הוי הכחול שיש כשמחובר ל-WIFI או בעת שימוש באינטרנט סלולרי לפי בחירתכם.


שליחת היסטוריית ההודעות באימייל:
רוצים לשמור גיבוי לשיחה חשובה שהיתה לכם במחשב? כך תוכלו לעשות זאת (אחר כך תוכלו למחוק אותה מהסמארטפון):
אייפון: WhatsApp> היסטוריית צ'אט> שלח צ'אט בדוא"ל> בחר צ'אט> לבחור אם לצרף מדיה או לא > לשלוח באימייל.
אנדרואיד: WhatsApp> היסטוריית צ'אט> שלח צ'אט בדוא"ל> בחר צ'אט> לבחור אם לצרף מדיה או לא > לשלוח באימייל.
השתקת אנשי קשר וקבוצות 
יש קבוצות ואנשים שמקשקשים בלי הפסקה ואתם רוצים להפסיק אותם אבל לא לעזוב את הקבוצה או לחסום את האנשים?
פיתחו את הווצאפ> עברו לצ'אט שתרצו להשתיק> ליחצו על הנקודות שבמסך למעלה כדי להיכנס להגדרות> ליחצו על השתק> ביחרו לכמה זמן תרצו להשתיק את הקבוצה> אישור.
איך מוסיפים קיצור WhatsApp ישיר לאנשי הקשר האהובים עליכם למסך הבית של הטלפון שלכם:
רק באנדרואיד: WhatsApp> ליחצו לחיצה ארוכה על הקבוצה או איש הקשר שאתם רוצים ליצור לו קיצור דרך> ליחצו על הגדרות> עוד> הוסף קיצור דרך.
איך מוסיפים התראות מותאמות אישית לאנשי קשר מסוימים שלכם: 
iPhone: ביחרו WhatsApp> עבור לצ'אט שברצונך להגדיר לו התראות מותאמות אישית > הקש איש קשר (איש קשר / שם קבוצה> הודעות מותאמות אישית> בחרו צליל הודעה וצלצול> שמור.
אנדרואיד: ביחרו WhatsApp> עבור לצ'אט שברצונך להגדיר לו התראות מותאמות אישית> ליחצו על שם איש הקשר או הקבוצה> ביחרו "התראות מותאמות אישית"> ביחרו את סוג ההתראה (צליל/רטט/חלון קופץ/תאורה בצבע אחר).

איך רואים בקבוצה מי קרא את ההודעה שלכם או מי הסתכל על התמונה ששלחתם?
שלחתם הודעה בקבוצה ואף אחד לא עונה. אתם רוצים לדעת מי קרא את ההודעה ומרשה לעצמו לא להגיב לכם. אין בעיה. לחיצה קלה על ההודעה ששלחתם תפתח למעלה סרגל ירוק עם כמה סמלים:
לחיצה על הסמל העגול שבמרכזו יש את האות i תגלה לכם מי קרא את ההודעה ולמי היא נמסרה אך הוא עדיין לא קרא. אותו דבר לגבי תמונה. לחיצה קלה על התמונה ויפתח הסרגל, לחיצה על העיגול עם האות i במרכז תגלה לכם מי הסתכל על התמונה.
איך מכינים מדבקות בווצאפ?
כדי להכין מדבקה מתמונה שנמצאת בגלריה שלכם, תוכלו להשתמש באפליקציה Custom stickers for WhatsApp‏ שהיא אפליקציה ישראלית שיצר אלעד ג'רבי. מעלים את התמונה לאפליקציה, בוחרים ב-Background remover, ומסירים את הרקע. לאחר מכן יוצאים אל המסך הראשי באפליקציה, בוחרים ב-Add stickers ובוחרים תמונות מהתיקיות שבסמארטפון – כולל אלה שחתכתם. צריך לבחור מינימום שלוש תמונות. לוחצים על פלוס והן תופענה בוואטסאפ.
אפליקציה מומלצת נוספת להכנת מדבקות היא Sticker Maker, לוחצים על "Create a new stickerpack", מקלידים שם לחבילה ומקליקים עליה. לאחר מכן, בוחרים תמונה ומקיפים את הדמות שממנה רוצים ליצור סטיקר (עדיף עם כמה שפחות רקע, כי במקרה הנוכחי הוא לא הופך לשקוף).

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות