חפש

7 דברים טפשיים שאנחנו עושות כשאנחנו מתאהבות

כשאנחנו רואים מישהי מהצד שמתנהגת בטיפשות כי היא מאוהבת, אנחנו נוטים לבקר אותה ולבוז לה. אנחנו פשוט שוכחים שזה נורמלי לפעול קצת בטירוף כשאנחנו דלוקות על מישהו. בנים יכולים להיות מבלבלים, והרבה פעמים את לא יודעת אם הרגשות שלך מתבזבזים סתם או שהם הולכים להשתלם לך בסופו של דבר. למרות שהאהבה היא רגש יפה, היא בטוח יכולה גם לשגע אותנו. הנה כמה מהדברים המגוחכים ביותר שכולנו עשינו כשהיה לנו קראש על מישהו:
1. עוקבות אחריו ברשת 
תודו שבדקתן את עמוד הפייסבוק שלו כל יום כדי לראות אם מצב היחסים שלו השתנה. אם יש לו אינסטגרם, אתם כל היום בודקות מה הוא מפרסם, אחרי מי הוא עוקב ומי אוהבת את התמונות שלו, אתן בודקות את הטוויטר, ה-Tumblr או כל מקום שהוא נמצא בו. זה לא משנה אם הוא נכנס רק לעתים נדירות או אם הוא בכלל לא חבר שלכן שם כי אתן מפחדות להציע לו חברות, אחד הדברים הכי טיפשיים שאנחנו עושות כשאנחנו בקראש על מישהו זה כל הזמן לבדוק באתרי המדיה החברתית אם יש מידע חדש אנחנו יכולות לגלות עליו.
2. מכריחות את עצמנו להתעניין במה שמעניין אותו
 אם את יודעת שהבן שאת מאוהבת בו חבר בלהקת סקרימו, אז המסקנה שלך היא שהוא רוצה לצאת רק עם בנות שאוהבות את הסוג הזה של המוסיקה, נכון? כדי לגרום לו להתאהב בך את מתחילה להוריד שירים של כל הלהקות שראית מודפסות על החולצות שהוא לובש. אף פעם לא אהבת את להקת פירס דה ווייל, אבל עכשיו זאת הלהקה האהובה עליך.
3. מתכננות מה ללבוש כשנראה אותו 
 אם את יודעת שאת הולכת לראות את מי שאת אוהבת, את מחליטה ללבוש את הבגדים הכי טובים שלך. את מבלה שעות נוספות ביממה כדי לוודא שהשמלה יושבת עלייך מעולה, שהקו שציירת עם העיפרון סביב השפתיים נראה מושלם ושהליפ גלוס מרוח טוב. אם מסיבה כלשהי את לא רואה אותו בסופו של דבר- איזו אכזבה את מרגישה- כי כל העבודה הקשה שלך היתה לחינם. 
4. מדברות עליו בלי הפסקה 
את סובלת את הפטפוטים של החברות שלך, ואז הן גם צריכות להשלים עם שלך. נכון שזה לא עושה להן טוב שאת כל הזמן מדברת עוד ועוד על זה שאת מאוהבת בו אבל הן מקבלות את זה. הן יודעות שאת מתה עליו, ושאם הן רוצות, שישנו את הנושא בעצמן.

5. מנתחות כל מילה שלו
הוא שלח לך הודעת טקסט לפני שעה, ואת לא מפסיקה להתעסק בזה. הוא רק כתב "היי" אבל את לא מבינה למה הוא אמר את זה. האם הוא באמת רוצה להמשיך לדבר? האם את צריכה לענות? מה לכתוב? מתי? אולי סתם משעמם לו או שהוא מרגיש שהוא חייב? הוא כל הזמן מתעסק עם המוח שלך, ואת לא יכולה להיפטר מזה.
6. שונאות את המתחרות 
 כשהוא עומד לבד ומישהי מתקרבת אליו, את מייד שונאת אותה. היא יכולה להיות הבן אדם הכי נחמד בעולם, אבל כל עוד היא עומדת ליד הבחור שלך, מחייכת כמו מלכת יופי, את לא יכולה לסבול אותה. אהבתך אליו גורמת לך לשנוא את כל מי שסביבו.

7. בוכות עליו 
אין שום דבר רע עם להזיל כמה דמעות, אבל לבכות על התאהבות יכול להיות מטופש. אם הוא לא רוצה אותך, אז ההפסד כולו שלו. את יכולה למצוא מישהו יותר טוב ממנו שיתייחס אליך בדרך שמגיעה לך. את כל זה אנחנו יודעות אבל בכל זאת בוכות.
התאהבויות יכולות להפוך את הרגשות שלנו לצעצוע ולגרום לנו להילחץ מהדברים הפשוטים ביותר, ובגלל זה אנחנו מתנהגות כל כך בטירוף. מסכימות עם הרשימה של הדברים שאנחנו עושות כשאנחנו נדלקות על מישהו?

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות