חפש

7 דרכים לגרום לאנשים לחבב אותך יותר

אנחנו לא יכולים להכריח אנשים לחבב אותנו, אבל אנחנו יכולים לפחות לנסות לשפר את היחס שלהם אלינו בדרכים שונות.
אחרי הכל, אנחנו רוצים שהאחרים יחבבו אותנו וירצו להיות בחברתנו כדי שיהיה לנו יותר נעים ולא נרגיש לבד, כי אחד הדברים התורמים ביותר לתחושת האושר היא מערכת יחסים קרובה עם אדם אחר.
גם אנשים מוחצנים וגם מופנמים זקוקים לחברת אחרים כדי לשפר את מצב הרוח שלהם.

קודם כל, כדי ליצור חברות עם מישהו, עליכם לחבב אותו. לאחר מכן, עליכם להפוך את עצמכם לניתנים לחיבוב.
לפניכם 7 דרכים לשפר את מערכות היחסים שלכם עם אנשים אחרים ולגרום להם לאהוב אותכם יותר:
1. חייכו– מחקרים מראים שככל שתחייך יותר במהלך שיחה, כך האדם שמולך יתפוס אותך כנחמד ונעים יותר ויחבב אותך יותר.
2. תתרשמו בקלות, תצחקו ותתעניינו– לרוב האנשים נעים יותר להיות עם אנשים שמתפעלים מהם, צוחקים מההומור שלהם ומתעניינים בהם. לכן כדי שיחבבו אותכם וירצו להיות בקרבתכם, אל תהיו אדישים אל בן השיחה שלכם.
3. התנהגו בפתיחות, ידידותיות ומחויבות לשיחה– כשאתם מדברים עם מישהו, הטו את גופכם אל הכיוון שלו (רק לא בהגזמה!).
הראו לו שאתם מחויבים לשיחה איתו ושקועים בה. אל תגידו "א-הא" ותסובבו את הראש והגוף אל אנשים אחרים. הראו לאדם שמדבר איתכם שכל תשומת הלב שלכם היא בו. אנשים אוהבים תשומת לב, לכן בזמן שיחה עם מישהו, אל תשוטטו עם העיניים בחדר ואל תשחקו עם האייפון שלכם!
4. היזהרו כשאתם מדברים על אנשים אחרים– כשאתם מדברים על מישהו אחר, זה משפיע על איך שהאדם שמדבר איתכם תופס אתכם.
אם אתם מספרים על חבר לעבודה שהוא מקסים וכריזמטי, האדם שמולכם יקשר את הדמות שלכם אליו. במקרה ההפוך, אם תתארו את אותו חבר לעבודה כמתנשא, יהיר ואנוכי, התכונות האלה יודבקו גם לכם. לכן היזהרו במה שאתם אומרים.
5. תצחקו על עצמכם– רגישות וחוש הומור יהפכו אתכם לאנשים שיותר קל לחבב אותם ולהגיע אליהם. רק אל תגזימו עם ההומור העצמי, תהיו עדינים. זה יגרום למי שמדבר איתכם הרגשה לא נוחה אם תרדו על עצמכם יותר מדי.
6. הקרינו אנרגיה טובה– יש תופעה של "רגשות מדבקים" שבה אנשים תופסים את הרגשות של הסובבים אותם ונדבקים בהם. אם תשתדלו לראות את החיים באור חיובי ולהקרין סביבכם אנרגיה חיובית, אנשים ירגישו נעים בחברתכם וירצו יותר להיות לידכם. אפילו אם אתם אנשים ציניים, עם הומור שחור ודאגנים, נסו להכניס לתכונות האלה חום ואנרגיה טובה יותר.
7. הראו את החיבה שלכם לאדם שמולכם– אנחנו מחבבים יותר מישהו שאנחנו חושבים שמחבב אותנו. חפשו דרכים לרמוז לאדם שמולכם שאתם נהנים מחברתו ומחבבים אותו.

חשוב מאד לפעול בדרכים האלה במיוחד כשאתם פוגשים מישהו בפעם הראשונה. מחקרים מראים שהרושם הראשוני מקבע כבר בעשר הדקות הראשונות של הפגישה ובמהלך דקות אלה אנו כבר מחליטים לגבי אותו אדם איזה סוג של מערכת יחסים אנחנו רוצים איתו, אם בכלל. אנחנו נותנים משקל רב יותר למידע שמתקבל אצלנו בדקות הראשונות מאשר מאוחר יותר.
אחת ההנאות הגדולות של האינטרנט היא שהרבה יותר קל לשמור על קשר עם אנשים, לכן שימרו על קשרים טובים. זה טוב גם לבריאות הנפשית וגם לגופנית שלכם.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות