חפש

5 טעויות שגורמות לפרופיל שלכם להיות גרוע

אתם מנסים להכיר דרך הרשתות החברתיות ואתרי ההכרויות באינטרנט ומרגישים שלא הולך לכם? בידקו אם יש לכם בעיות בפרופיל שלכם. אתרי ההכרויות הם כל כך פופולרים וכמעט לכל בחור או בחורה פנויים יש כרטיס אישי באתר הכרויות אחד לפחות. גם הפיד שלכם ברשתות החברתיות הוא כרטיס ביקור לכל דבר, לכן כדאי שתשקיעו קצת זמן ומאמץ בבניית הפרופיל שלכם ותדאגו לכך שלא יהיו בו דברים שיגרמו לבני או בנות זוג פוטנציאליים לשלול אתכם.

להלן 5 טעויות שאפשר לעשות בפרופיל של אתר ההכרויות:

1. לשים תמונה גרועה
אם יש לכם בפרופיל תמונה מטושטשת, תמונה שאתם מכוערים בה, תמונה שיש בה כמה אנשים ואף אחד לא יכול לדעת מי מהם הוא אתם, תמונה של חיית המחמד שלכם או שאין לכם תמונה בכלל, זה עלול לצמצם את מספר הפניות אליכם.
אין לכם מה להסתיר. בקשו מחבר שיצלם אתכם וחייכו למצלמה. קחו בחשבון שלא כדאי לכם לשים תמונה שעובדה בפוטושופ והפכה אתכם לדוגמנים כי בסופו של דבר המטרה שלכם היא להיפגש עם מי שהכרתם באתר במציאות ואז השקר יתגלה. תמונות עם מחשוף נדיב שמבליט חזה גדול הן גם לא מתאימות, שימרו על סטייל, אל תגזימו. אתם רוצים שיתעניינו בכם בתור בני אדם, לא בתור אובייקט מיני. 

2. טעויות לשוניות ושגיאות כתיב
חבר'ה, אנחנו במאה ה- 21 והטכנולוגיה בשיאה. לכל מחשב כמעט יש תוכנה לתיקון שגיאות כתיב. אם יש לכם יותר מדי שגיאות כתיב בפרופיל שלכם, זה נראה ממש לא טוב ואתם עושים רושם של טפשים. אם אתם לא יודעים לכתוב בלי שגיאות, בקשו ממישהו שאתם מכירים לעשות לכם הגהה או שתעתיקו את מה שאתם כותבים לתוכנת וורד ואז תבדקו בה שגיאות כתיב. 
3. שימוש יתר בסמיילים
אין מקום לשימוש בסמיילים או אימוג'ים אחרים בפרופיל שלכם. במיוחד אם אתם מעל גיל 24. אם אתם מוסיפים חחחח בסוף כל משפט שלכם זה לא הופך אתכם לבעלי חוש הומור או מצחיקים. אתם יכולים לכתוב משהו מצחיק בפרופיל אבל אין צורך שתוסיפו לקורא סימן גרפי כלשהו שאומר שהוא צריך לצחוק.
4. שיתוף יתר
אם התיאור שלכם את עצמכם ארוך מדי, שמי שקורא אותו חייב לדלג על קטעים גדולים ממנו או שהוא מתחיל לכסוס ציפורניים מרוב שעמום. השתדלו לכתוב רק את הדברים הבסיסיים. לאנשים אין סבלנות לקרוא הרבה באינטרנט והם מקדישים לכל פרופיל רק מספר שניות עד שהם עוברים לפרופיל הבא. כיתבו פסקה אחת בת 5-10 שורות מקסימום ותכללו בה רק את המידע החשוב באמת.

5. פרופיל סליזי וזול
אל תוסיפו לפרופיל שלכם רמיזות מיניות ותיאורים זולים כמו "חושנית ולוהטת, אוהבת שלישיות ועוד". אם אתם מעוניינים בהכרות רצינית, אין צורך להוסיף כאלה דברים לפרופיל שלכם. הדומה נמשך לדומה, ואם תפרסמו דברים שמשדרים שאתם מחפשים מין מזדמן, אתם בטח תמשכו אליכם את מי שמחפש את זה גם.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות