חפש

5 עצות לאמהות חד הוריות שרוצות לצאת לעולם הדייטים

אני אמא חד הורית. למרות שאני אוהבת מאד להיות אמא, החלק של היחידנות הוא די קשה. ביליתי את ארבע השנים האחרונות בהסתגלות למצב החד הורי של הגירושים שלי, אבל לא עשיתי מספיק כדי לטפל בצד הנשי של הפוסט-גירושים, כלומר לא טיפלתי מספיק בעצמי כאישה שחיה עכשיו ללא בן זוג.
 אני מאד מקווה לשנות את זה, רק שהמחשבה על להיכנס שוב לעולם הדייטים מפחידה אותי מאד.
אני יודעת שהחוקים השתנו. אני מבוגרת ב- 11 שנים מאז הפעם האחרונה שהייתי בדייט. 
 קיבלתי כמה עצות מחברות מנוסות שהתגרשו ומצאו אהבה חדשה להתחיל איתה את פרק ב' ואני שמחה לחלוק אותן כאן עם מי שזקוקה להן (כמוני):
 1. אל תחכי יותר מדי זמן עד שתתחילי לצאת שוב לדייטים– ככל שאת חיה לבד זמן רב יותר, הכניסה המחודשת לעולם הדייטים תהיה קשה לך יותר. אחרי שהתאוששת מהפרידה, זה הזמן לקפוץ למים שוב. כשאת לבד הרבה זמן, את מתחילה להתרגל לזה ולהרגיש עם זה נוח ואז קשה לך לרצות להכניס מישהו חדש לחייך ולשנות את העולם שבנית. את הופכת להיות סגורה יותר ו"לא מזמינה". גם אם את לא מודעת לזה את משדרת לגברים שאת לא רוצה שיתקרבו אלייך.
הצעד החכם הוא להתחיל לאט. כדאי להתחיל עם הכרויות און ליין. כך את בשליטה ורואה עם מי יש לך עסק.
2. אל תתחייבי למישהו מהר מדי– לא כדאי להיכנס למערכת יחסים מחייבת עם מישהו אחד מייד אחרי שנפרדת מבן זוגך. כדאי לצאת עם הרבה גברים עד שתחליטי מי מהם מתאים לך ביותר. כשאת יוצאת עם יותר מגבר אחד, את יכולה להשוות ביניהם ולראות מי עולה לך במחשבות לעתים קרובות יותר ומי נמצא אצלך בסדר העדיפויות גבוה יותר.
 3. אל תתחילי לצאת לדייטים מוקדם מדי– לא תמיד ברור מתי כבר אפשר להתחיל לצאת לדייטים אחרי הגירושין או הפרידה. אבל כדאי לעשות את זה כשאת מוכנה נפשית. כשאת מרגישה שהתאוששת, שאת חזקה מספיק להתמודד עם גבר חדש ושמצב הרוח שלך טוב.
לא משנה מה נסיבות הפרידה היו, את צריכה זמן לעצמך כדי להבין מה את רוצה. לא כדאי לקפוץ מייד למערכת יחסים חדשה שעלולה להיות גרועה.
 4. אל תגיעי למצב אינטימי מהר מדי- הרבה נשים שהתגרשו חושבות שאינטימיות היא חלק בלתי נפרד ממערכת יחסים, ולכן ממהרות להיכנס למיטה עם גברים שהן רק פגשו כדי לחזק את מערכת היחסים איתם.
כמו אצל רווקים, גם אצל גרושות חשוב לבדוק קודם אם האדם שאיתו יצאת לדייט מתאים לך ויש סיכוי לבנות איתו מערכת יחסים יציבה.
הבעיה היא שכאשר נכנסים עם מישהו למיטה, זה יוצר קשר רגשי ואז קשה להתנתק ממערכת היחסים אם מגלים שהיא לא מתאימה.
את עלולה להיקשר שוב למישהו שלא מתאים לך ושתהיה לך איתו מערכת יחסים גרועה.
 5. אל תכירי לדייט שלך את הילדים שלך מוקדם מדי- כאם חד הורית, את בטח מתה לדעת איך הדייט החדש שלך מתפקד עם ילדים. הבעיה היא שברגע שהילדים שלך מכירים את הגבר החדש בחייך, המצב מסתבך. לילדים מתפתחות ציפיות או התנגדויות, לך מתגברת תחושת המחויבות שמכריחה אותך להישאר במערכת היחסים גם אם היא לא טובה לך וכל מערכת היחסים שאמורה להיות קלילה ומשוחררת בהתחלה, ופנויה לזמן איכות של שניכם בלבד שנועד להכרות מעמיקה, מסתבכת והופכת לטורדנית ומעיקה. 
העצה שלי: הקדישי זמן לאדם שאיתו את יוצאת ללא "מה שמסביב" ורק אם תגלי שהוא באמת מתאים לך ושהתחלתם לבנות מערכת יחסים שיש לה פוטנציאל, רק אז תכירי אותו לילדים שלך.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות