חפש

5 הרגלים שמזיקים לעור הפנים שצריך להיפטר מהם כבר עכשיו!

העור שלנו הוא עדין מאד והוא זקוק לטיפול הולם כדי להיראות יפה ומושלם. כדי להימנע מבעיות בעור הפנים, ישנם כמה הרגלים שצריך להיפטר מהם. בדקי אם יש לך אותם ואם כן, היפטרי מהם מייד.
הדבר הראשון שאנשים אחרים מבחינים בו אצלנו זה עור הפנים שלנו. אם יש בעיות עור האיפור לא יכול לעזור, לכן כדאי לך לגלות מה הסיבה לכך שאת סובלת מפצעונים על הפנים, גירויים או בעיות אחרות. הסיבה יכולה לנוע מתזונה לא טובה ועד הרגלים מזיקים: 
טעויות שנשים עושות שגורמות לבעיות בעור הפנים שלהן:

1. הולכות לישון עם איפור
שינה עם האיפור שלך היא דבר אסור אם את רוצה שיהיה לך עור נקי, יפה ובריא. כשאתן הולכות לישון עם איפור אתן חושפות את עור הפנים שלכן לעינויים של ממש. שינה עם איפור היא שינה עם שכבה של שמן וחומרים כימיקלים נוספים וזהו כרטיס בכיוון אחד לנקבוביות סתומות ובעיות עור רציניות.

2. שימוש במוצרי קוסמטיקה שפג תוקפם
בדרך כלל אנחנו לא מודעות לכך שלמסקרה שלנו יש תוחלת חיים קצרה מאד. אותו דבר נכון גם למוצרי איפור נוספים כמו מייק אפ. תמיד תשימי לב לתאריך התפוגה של מוצר הקוסמטיקה שבו את משתמשת ואף פעם אל תשתמשי באיפור יותר מ- 12 חודשים לאחר שפתחת אותו.

3. חידוש האיפור
לעולם אל תחדשי את שכבת האיפור שלך במהלך היום. אם את רוצה לשפר את מראה האיפור שלך, הסירי את האיפור הקודם והתאפרי מחדש. אם תשימי שכבה נוספת של סומק או מייק אפ על האיפור הקיים, תסתמי את נקבוביות העור שלך ותגרמי לאקנה ופצעונים. השתמשי במגבונים להסרת איפור כדי לנקות את העור ורק אז מרחי איפור חדש.


4. פילינג מופרז
אפילו שפילינג לעור הוא פעולת מפתח לטיפוח היומיומי שלך, פילינג עמוק מדי עלול לגרום לעור להוציא ממנו יותר שמן וזה יכול להיגמר בפצעונים, אקנה ונקודות שחורות. תזכרו- רק קרצוף עדין בכל יום.

5. שימוש במברשות איפור מלוכלכות
מברשות איפור דורשות ניקוי וטיפול הולם. שימוש במברשות איפור מלוכלכות יכול לגרום לבעיות עור שונות. מברשות איפור וקוסמטיקה צוברות חלקיקים ותאי עור מתים שהם סביבה מושלמת לגידול חיידקים שעוברים אחר כך אל עור הפנים שלך. לכן, אם את רוצה לשמור על העור שלך, אל תשתמשי במברשות של אחרות, גם לא בדוכני איפור ברשתות הפארם למיניהם.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות