חפש

סלבריטאיות שילדו אחרי גיל 40

בדרך כלל נשים נרתעות מלידה אחרי גיל 40, בגלל הסיכון הבריאותי. אבל יש כמה שחקניות וזמרות שלא נרתעו, פיתחו קריירה מצליחה וחיכו לגיל הזה כדי להביא את התינוק הראשון שלהן ולהפוך לאמהות וזה הצליח להן לא רע בכלל: 
האלי ברי
האלי ברי נראית מדהים אחרי שילדה את הבת שלה נהלה בשנת 2008, בגיל 41. הבת נהלה נולדה בנישואים הקודמים שלה לגבריאל אודרי. עכשיו בגיל 46 היא שוב בהריון עם הילד השני שלה מבן זוגה הנוכחי אוליבר מרטינז. כנסו לסרטון ביוטיוב ותראו איך היא מתפקדת כמו אמא רגילה, וכמה זה מעצבן כשצלמי פפראצי עוקבים אחרייך, במיוחד כשאת עושה סידורים עם הילדה החמודה שלך. הכובע ומשקפי השמש לא מצליחים להסתיר שזאת האלי ברי המדהימה.

מריה קארי
מריה קארי היא כנראה אחת מהאמהות הסלבריטאיות הלוהטות ביותר שהפכו לראשונה לאמהות אחרי גיל 40.  בשנת 2008 מריה קארי מצאה את אהבת חייה ונישאה לכוכב ניקלודיאון, השחקן, הקומיקאי והראפר ניק קאנון. ב- 30 באפריל 2011, קארי ילדה זוג תאומים יפים, בן ובת: מורוקן סקוט ומונרו קנון. היא הייתה בת 41 כשהיא נכנסה להריון. לידת התאומים לא מנעה ממנה להחליף את ג'ניפר לופז באמריקן איידול. ניק קאנון מצפה ששני הגאונים שלו ילכו ללמוד ולקבל תואר Ph.D, ובינתיים האחים מבלים את זמנם כמו ילדים רגילים, שעדיין לא חושבים על לימודים אקדמיים.
ניקול קידמן
לאחר גירושיה מבעלה לשעבר, טום קרוז, ניקול קידמן מצאה אהבה אמיתית והתחתנה עם זמר הקאנטרי האוסטרלי קית' אורבן ביוני 2006.
ב2008, היא ילדה בגיל 41 תינוקת בשם סאנדיי רוז. זה לא היה ניסיון ההורות הראשון של קידמן. בנישואיה הראשונים עם טום קרוז, הם אימצו שני ילדים. כשהם נפרדו בשנת 2001 היא היתה בהריון אבל היתה לה הפלה טבעית. שנתיים אחרי לידת בתה הראשונה ילדה ניקול עוד בת לאורבן, מרגרט  פיית'.
מרשה קרוס
מרשה קרוס, כוכבת עקרות בית נואשות ברי ואן די קמפ, היתה בת 45 כשחוותה את הלידה הראשונה שלה. זמן קצר לאחר נישואיה לבעלה טום מהוני, קרוס החליט לעבור הליך מבחנה כדי להיכנס להריון. תשעה חודשים לאחר מכן, בפברואר 2007, הם בורכו בשתי בנות תאומות, אידן וסוואנה. קרוס תמיד רצתה ילדים ובראיון שנערך איתה ב-2007 למגזין אנשים (People) היא אמרה: "תמיד רציתי להיות חברה במועדון הכל כך קשה הזה, ועכשיו אני מגלה שאני הרבה יותר טובה בזה ממה שדמיינתי". קרוס אמרה מאוחר יותר גם שהיא לא פוסלת את הרעיון של להוליד עוד ילדים בעתיד.
בסרטון: מרשה קרוס והתאומות שלה מבלות ביחד בדיינר. תראו איזה אמא חמודה היא (וגם נראית מהמם):

סלמה הייק
בשנת 2007 סלמה הייק נכנסה להריון עם הילד הראשון שלה כשהייתה בת 41. השחקנית שנולדה במקסיקו הודיעה על הריונה במרץ ובשני בספטמבר הפכו היא וארוסה, פרנסואה אנרי פינה, להורים לתינוקת בשם ולנטינה פלומה. ולנטינה לא הייתה, לעומת זאת, הילד הראשון לפינה, שהיו לו שני ילדים מנישואים קודמים.
מרי סטיוארט מסטרסון
השחקנית ההוליוודית (עגבניות ירוקות מטוגנות) ילדה את הילד הראשון שלה בגיל 43. אמנם מרי סטיוארט מסטרסון היתה נשואה בעבר פעמיים, אך מעולם לא הפכה לאם. באופן מפתיע, מסטרסון ילדה את התינוק הראשון שלה בחודש אוקטובר 2009 מבעלה הנוכחי השחקן ג'רמי דוידסון. ב-2011 הם חגגו הריון נוסף שעלה על הציפיות, כי בסופו נולדו להם תאומים, כשהיא היתה כבר בת 45.
סוגרת את הרשימה ג'יין פרנסס קצמרק
ג'יין קצמרק שוברת את השיא ברשימת האמהות שילדו לראשונה אחרי גיל 40. כוכבת הסדרה "מלקולם באמצע" ילדה את את הילד הראשון שלה בגיל 47 שנים, בשנת 2004. קצמרק סיפרה בראיון שהעניקה בעבר כמה ההריון שלה היה קשה בגלל בעיות ירך מהן סבלה שנים רבות. קצמרק אמרה שהיא העלתה במשקל 31 ק"ג בזמן הריון עם בתה מריה לואיזה. לאחר שהתינוקת נולדה, שחקנית הטלוויזיה סיימה את העונה בסיטקום הפופולרי ועברה מהר ניתוח החלפת מפרק ירך. לדבריה, דבר אחד בטוח: להוליד תינוקות בגיל מבוגר עוזר לה להישאר צעירה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות