חפש

3 דרכים קלות למשוך אהבה לתוך החיים שלכם

אם אתם עדיין רווקים ומתים כבר שמישהו מיוחד ייכנס לכם לחיים, ישתתף בהם ויחלוק איתכם את רגעי הצחוק וההנאה של החיים ביחד בזוג, יש כמה דרכים למשוך את האהבה להיכנס לתוך החיים שלכם כמו מגנט!

1. אתם חייבים להאמין שאתם ראויים לאהבה אמיתית

זה הכלל הראשון והכי חשוב! כדי למשוך אליכם אהבה אמיתית, אתם חייבים להרגיש קודם כל שאתם מסוגלים להיות נאהבים באמת. אם אתם רוצים שמישהו יאהב אתכם באמת, ושזה יהיה המישהו הנכון, לא סתם מאהבים מזדמנים, רק אם תתנו לזה הזדמנות אמיתית זה יגיע. זה יגיע בגלל האמונה שלכם שאתם ראויים לזה. זה יגיע בגלל שאתם מאמינים שמי שאתם באמת ראוי לאהבת אמת. האהבה לא תבוא אליכם, היא תבוא דרככם. אתם מושכים אנשים לחייכם בגלל מה שאתם. אם אתם אנשים שתמיד מעודדים, נדיבים, אדיבים ועובדים קשה, סביר להניח שתמשכו לחיים שלכם אנשים שיש להם לפחות את אחת התכונות האלה כמו שלכם. מי שאתם מושכים לתוך חייכם הוא השתקפות של מי שאתם באותו רגע. לכן, אם אתם לא מאמינים ביכולת שלכם לפגוש את האדם הנכון, כנראה שבאמת תמשכו אל תוך חייכם תמיד את הטיפוסים הלא נכונים!


2. אהבו את מי שנכנס אל תוך חייכם באותו רגע

לאהוב את האחר זוהי אהבה מושלמת, לא רק לרצות שיאהבו אתכם. פיתחו את ליבכם ואהבו את האנשים האחרים בזמן שאתם מחכים למישהו המיוחד שייכנס לתוך חייכם. כשאתם נפתחים ונותנים יותר אהבה, יותר אהבה תחזור אליכם. זהו החוק של תן וקבל. כשאתם יוצאים החוצה ומתיידדים עם אנשים, אל תלכו מתוך כוונה שאתם מעוניינים רק למצוא אהבה של בן/ בת זוג או למצוא את האדון או הגברת הנכונים. במקום זאת, התעניינו בכל מי שאתם פוגשים, ושימו לב לרגשות ולצרכים שלהם גם כן. אם תתחילו לשים לב לרגשות והצרכים של האחרים במקום רק לאלה שלכם, יותר אנשים ימשכו אליכם. התנתקו מהמחשבה שאתם רוצים למצוא את אהבת חייכם. האדם הנכון יגיע אל חייכם יום אחד ויימשך אל מה שאתם. הוא או היא בטח נמצאים מעבר לפינה וחושבים: "הי, אני רוצה להכיר את האדם הזה שיש בו כל כך הרבה אופטימיות ומגנטיות, איך אני יכול להגיע אליו/ה".

3. צפו לפחות מאנשים אחרים ותנו יותר מעצמכם במקום

כשאתם נותנים עוד ועוד אהבה לאחרים, שימו לב לא להיות מרוכזים בעצמכם. כשאנחנו רוצים או מחכים לחוויה של האהבה האמיתית, אנחנו בדרך כלל סובלים. אנחנו כמהים, ואנחנו נאחזים במה שאין לנו ואנחנו גם מסרבים לשחרר את מה שנאחז בנו. הנתינה שלכם צריכה לבוא בלי שום תנאים. במקום זאת, האהבה שאתם נותנים צריכה לדרוש פחות ופחות תמורה. כשהאהבה שלכם תרצה פחות ופחות בתמורה, באופן אירוני תגלו שיותר אהבה תגיע אליכם מהכיוון השני, אפילו בלי שתבקשו את זה!.

תנו אהבה אמיתית, שתפתח את הלב ותחבק את העולם. מהר מאד תמצאו שהאדם הנכון נכנס לחייכם. זה לא רק בגלל ההזדמנות שהיתה לאותו אדם להיכנס לחיים שלכם, אלא זה בגלל שאתם זרעתם את הזרעים שהביאו אותו אליכם. לא סתם מישהו, אלא את האדם המתאים ביותר לכם. ואחרי שהוא או היא נכנסו לחיים שלכם, המשיכו לטפח עוד ועוד זרעים של אהבה לכל הסובב אתכם, ותגלו שאתם יכולים לנהל מערכת יחסים קסומה עם האדם שכה נכספתם אליו.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות