חפש

20 המצאות מדהימות שלא תאמינו שהן קיימות

בני האדם ממציאים דברים כבר מאות אלפי שנים. חלק מההמצאות שינו את חיינו לגמרי ואנחנו משתמשים בהן עד היום. אבל יש המצאות שנראות כל כך מוזרות, אך עם זאת מאד שימושיות שאתם לא תאמינו שהן קיימות ושלא ידעתם בכלל שצריך אותן. הנה חלק מההמצאות האלה, שיגרמו לכם לחשוב אם הן מיותרות או שימושיות ומי שהמציא אותן הוא גאון? 

1. מטריה עם מחזיק לכוסות
קניתם קפה והתחיל לרדת גשם. איך מסתדרים עם המטריה, הכוסות, התיק, המעיל והכל? אל דאגה- המורלה (Morella) היא מחזיק לכוסות שישאיר לכם את הידיים פנויות בגשם ויחזיק לכם את הכוסות יציבות. ההמצאה הוצגה בתור פרויקט בקיקסטארטר אך הממציאים לא הצליחו לגייס את הכסף הדרוש כדי לממש את הרעיון. (מקור : Kickstarter 

2. רמזור שעון חול  תשכחו מהרמזור המשעמם והרגיל. הכירו את רמזור שעון החול שיראה לכם כמה זמן נשאר עד שהוא מתחלף.
הרמזור מורכב מאורות LED ומשתנה מאדום לצהוב ולירוק ואין צורך לנחש כמה זמן נשאר.
כשהחלק התחתון של שעון החול מתמלא, זה הזמן שבו הצבע ברמזור מתחלף וצריך לנסוע או לעצור. תודו שזה מהפנט. המעצב: Thanva Tivawong (מקור: Yanko Design)


3. נר רב פעמי אנחנו רגילים לנרות שנגמרים אחרי כמה דקות או שעות מרגע שמדליקים אותם. החלב מטפטף על השולחן שמתמלא בשעווה ואת הכל צריך לזרוק לפח. 
במקום נר חד פעמי שדולק לזמן קצר ונעלם, המציא בנג'מין שיין נר רב פעמי, שהשעווה שלו מטפטפת לתוך צינור ויוצרת נר חדש שאפשר להשתמש בו פעם אחר פעם. זהו נר שלא נגמר לעולם! (מקור: Benjamine Shine)

4. מדחום דיגיטלי לברז  מודאגים לגבי הטמפרטורה של המים כשאתם רוחצים את התינוק שלכם? מהיום אין צורך לדאוג. המדחום הדיגיטלי הבא יגיד לכם בדיוק מה הטמפרטורה של המים.
המדחום שמחובר לברז מודד את הטמפרטורה של המים כך שבמקום להרגיש עם המרפק, שיטה שהיתה מקובלת בימי הסבתות והאמהות שלנו, תדעו בדיוק עד כמה המים חמים והאם בטוח להכניס את התינוק או הפעוט שלכם לאמבטיה. הטמפרטורה המומלצת למי האמבט היא 36 מעלות צלזיוס. חוץ מהטמפרטורה המדויקת, המסך מתחלף לצבע אדום כאשר המים חמים מדי ולכחול כשהם קרים מדי.  (מקור: אמזון)
5. מתלה למפתחות מלגו  רוצים מתלה מעניין למפתחות שלכם? קחו לגו, הדביקו לו וו והצמידו אותו לקיר עם דבק. מקור
6. טבעת עם פותחן לבקבוקים
אם אתם אוהבים לשתות בירה אבל נתקעים בלי פותחן לבקבוק בכל פעם, עם הטבעת הזאת לא תהיה לכם בעיה. מצמידים את הפקק לפתח הטבעת ושולפים אותו בקלות. מתאים לכל משקה שמגיע בבקבוק עם פקק. (מקור: אמזון)
7. נתיב לייזר לאופניים
רוצים לרכוב על אופניים בלילה? ההמצאה הזו תוכננה עבור הבטיחות שלכם. אורות LED מוארים שיוצרים קווים ארוכים שנראים כמו נתיב מואר על הכביש. בזכות האורות האלה אין סיכוי שנהגים לא יראו אתכם. מקור: XFIRE
8. ההמצאה הבאה היא פשוט גאונית וכיפית. היא חוסכת מקום בבית ושימושית מאד- קרש גיהוץ שהופך למראה (או מראה שהופכת לקרש גיהוץ)
אחד הדברים המשעממים והאפורים שתופסים מקום בבית הוא קרש הגיהוץ. אין מקום מתאים לאחסן אותו בלי שיכער את השטח. קרש הגיהוץ הבא משמש כמראה בזמן שלא מגהצים עליו- כמה פשוט וגאוני!

9. מזרון מתנפח למושב האחורי של האוטו
אוהבים לטייל אבל לא רוצים לעזוב את האוטו שלכם? רוצים לצאת לטיול ולישון בלילה באוטו בלי להוציא כסף על מלון? או שסתם יש לכם נסיעה ארוכה ומתחשק לכם לעצור בחניון בצד הדרך ולנמנם קצת כדי לאגור כוחות להמשיך? עכשיו אתם לא צריכים לוותר על הנוחות של הרכב שלכם. המזרון המתנפח מתאים במיוחד למושב האחורי של האוטו ויש לו גם כריות מתאימות. כל מה שאתם צריכים זה לנפח אותו וללכת לישון בכיף, אפילו אוהל לא צריך.
10. מטרייה לכלב
הגשם לא מפסיק לרדת והכלב שלכם חייב לצאת לעשות את הצרכים שלו. מה עושים? לכם יש מטריה, יבש ונעים לכם. אבל הכלב מתרטב כולו.
בדיוק בשביל זה הומצא ה"Dogbrella"- מטריה מיוחדת שמותאמת לחברינו ההולכים על ארבע. המטריה מתחברת לרצועה של הכלב ומגנה עליו בזמן שהוא מטייל.
מקור
11. מקלדת וירטואלית
אתם יודעים כמה לכלוך כמו פירורים של אוכל ואבק מצטבר בתוך המקלדת הרגילה שלכם? המקלדת שלכם היא גן עדן לחיידקים.
הפיתרון הוא מקלדת וירטואלית שמשתמשת בטכנולוגיית Bluetooth שמקרינה אורות לייזר על שולחן העבודה שמחליפים את כפתורי המקלדת.
מקור
12. ערסל לחתול
יש לכם דירה קטנה וחתול? למה שלא תנצלו את המקום מתחת לכורסא או לשולחן כדי לחבר לו עריסה קטנה. הוא בטוח יאהב את זה. אין חתול שלא אוהב לרבוץ במקום מוגן ונעים. את העריסה מחברים לרגליים של השולחן, הכיסא או הספה. הרצועות באורך משתנה.
מקור
13. סאונה אישית
אמנם בארצנו הקטנטונת רוב הזמן חם עד חם מאד, אבל עדיין יש ימים קרים מאד שכל מה שמתחשק זה להיכנס למקום חם, כמו סאונה. אין לנו הרבה סאונות ברחבי הארץ אז אין כמו סאונה אישית בבית שאפשר להיכנס אליה ולהנות מאדים חמים שמכסים את כל הגוף, תוך כדי קריאת ספר או עיתון או משחק בסמאטרפון. הכי מרגיע בעולם!
מקור
14. טייץ רגליים שעירות
ההמצאה הבאה מגיעה מסין ונועדה למנוע הטרדות מיניות. טייץ בדוגמא של רגליים שעירות מאד, שירחיקו ממכן כל סוטה שרוצה להציק לכן. הבעיה היא שהוא ירחיק ממכן לא רק סוטים, אלא גם בחורים נחמדים וישרים. אז תעשו חישוב אם זה משתלם.
מקור
15. דלת שהופכת לשולחן פינג פונג
אוהבים לשחק פינג פונג? קבלו את הדלת שהופכת לשולחן פינג פונג. אפשר להוריד את הלוח שמתאים למשחק הפינג פונג בזמן שהדלת סגורה ולשחק בכיף. החיסרון שלה הוא ששולחן הפינג פונג מוגבל בין שני קירות שתוחמים אותו ואין לכדור חופש פעולה לעוף לצדדים, ועוד חיסרון "קטן" הוא המחיר- 9,900 יורו.
קישור

16. קרש חיתוך ללחם עם מתקן האכלה לציפורים
ההמצאה החביבה הזאת תחסוך לכם זמן בהאכלת התוכי שלכם. קרש חיתוך ללחם שכל הפירורים נאספים למתקן האכלה לציפורים דרך צינור. כי לחם לא זורקים וחבל על כל פירור!
מקור
17. מסגרות פינתיות
הפינות של הקיר הן בדרך כלל לבנות ומשעממות. אפשר להלביש עליהן תמונות עם מסגרות מתקפלות ולהפוך את החדר למשהו מעניין ומיוחד מאד.
מקור  
18. נעלי בית עם אורות לד
קמים באמצע הלילה ולא רוצים להדליק את האור כדי לא להעיר אף אחד? אין בעיה. עם נעלי הבית האלה עם מנורות ה-LED הקטנות תוכלו להסתובב בחושך ולראות לאן אתם הולכים בלי להדליק את האור ולא תיתקלו בכלום.
מקור
19. כרית בת יענה
מכירים את זה שאתם נמצאים במקום כלשהו ויש לכם הרבה זמן לחכות והייתם שמחים להעביר את הזמן בשינה, אבל לא נעים לכם ולא נוח לכם לישון ליד אנשים אחרים? למשל בשדה תעופה כשצריך לחכות לטיסה, ברכבת או באוטובוס? כרית היען עוטפת את כל הפרצוף ויש בה חור לאף ולפה, וגם חורים לאוזניים. עם כרית כזאת אפשר בטוח לישון טוב בכל מקום בלי שאף אחד יציק לכם. אז מה אם תיראו כמו חייזר, אף אחד לא ידע שזה אתם.
מקור
והמצאה אחרונה חביבה שמתאימה לטיולים וקמפינג:
שק שינה עם שרוולים ומכנסיים
אם אתם אוהבים לישון בטיולים תחת כיפת השמיים, אין צורך יותר להשתחל לתוך שק שינה ולצאת ממנו בכל פעם כשאתם רוצים לעשות משהו. אתם יכולים ללבוש אותו ולהסתובב איתו עליכם, עם שק השינה המיוחד הזה שכולל גם שרוולים לידיים וגם מכנסיים לרגליים.
מקור


הוסף רשומת תגובה

1 תגובות

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)