חפש

15 סימנים שאת לא צריכה להתחתן איתו

אם את עומדת להתחתן או נמצאת במערכת יחסים רצינית, ישנם כמה תמרורי אזהרה שאסור לך להתעלם מהם. נישואים הם מחויבות לכל החיים. את אמורה להיות עם האדם שאת מתחתנת איתו בטוב וברע ולחלוק איתו שנים רבות. הוא עומד להיות מעורב בכל תחום בחיים שלך, לכן בכתבה הבאה תמצאי סימנים שצריכים להדליק לך אור אדום ולגרום לך לחשוב טוב טוב אם את צריכה להיכנס עם אותו אדם למסגרת מחייבת:
1. הוא לא היה נאמן לך
אחד הסימנים לכך שאת לא צריכה להתחתן איתו הוא אם הוא לא היה נאמן לך, אפילו פעם אחת במהלך הזמן שאת איתו. אם הוא בגד בך במהלך תקופת ההכרות שלך איתו, הוא יבגוד בך גם במהלך שנות הנישואים שלכם. אין סיבה שהוא לא יעשה את זה שוב וזאת רק שאלה של זמן.
2. יש לו בעיה של סמים או אלכוהול
אם את יוצאת עם גבר שיש לו בעיית סמים או אלכוהול, את צריכה להתרחק ממנו מהר ככל שאת יכולה, פשוט לברוח ממערכת היחסים הזאת! גם אם כרגע את לא מרגישה שזה נורא, מתישהו היא לא תיתן לך כלום חוץ מכאב לב. במיוחד כשיהיו ילדים בתמונה. את לא יכולה לתקן אותו או להציל אותו מעצמו. תצילי את עצמך מכאב הלב של נישואים לאדם עם בעיית התמכרות.
3. אתם כל הזמן רבים
אם אתם לא מצליחים להסתדר לפני החתונה, סביר להניח שאתם לא תסתדרו גם כשתהיו נשואים. אם אתם רבים כל הזמן, אין סיבה שתפסיקו לריב אחרי שתתחתנו. הדברים לא יסתדרו מעצמם. אתם חייבים ללמוד לתקשר בלי לריב עכשיו, לפני החתונה או לא להתחתן בכלל כי אחרי החתונה כשתחיו ביחד ותצטרכו לקבל החלטות ולפעול ביחד, זה יהיה קשה יותר.
4. את לא בטוחה שאת אוהבת אותו
אם אתה לא יודעת עמוק בלבך שאת מאוהבת בחבר שלך לגמריי אז את ממש לא צריכה להתחתן איתו. אסור להיכנס לנישואים עם ספקות בראש ובלב. תחושת הבטן שאומרת לך שאולי את לא אוהבת אותו, היא סיבה מספיק טובה לפחות לדחות את החתונה, ולקחת זמן לברר את הרגשות שלך. אם תעשי את זה ותגלי שאת באמת אוהבת אותו והוא עדיין יהיה שם בשבילך, אז הוא הבחור שנועד לך.
5. אם אף אחד לא מחבב אותו
האם החבר שלך הוא בחור נוח לבריות? מה אנשים בדרך כלל חושבים עליו? מהי הדעה הכללית עליו בקרב אנשים? אלה הן שאלות חשובות מאוד שצריך לשקול. אמנם לכל אחד יש מישהו שלא אוהב אותו, אבל אם החבר שלך הוא לא אהוב על ידי הרבה אנשים, סביר להניח שיש סיבה לכך שאת צריכה לשקול בזהירות.
6. הוא לא יכול להחזיק עבודה
אני לא יודעת מה איתך, אבל אני לא רוצה מישהו שאני כל הזמן צריכה לתמוך בו כלכלית. אם החבר שלך לא יכול להחזיק מעמד באותה עבודה, לא כדאי לך להתחתן איתו. כמובן שלכל אחד היו מקומות עבודה שהוא עזב או לא הסתדר בהם, אבל אם החבר שלך הוא מפוטר או מתפטר מתפקידים כל הזמן, הגיע הזמן לשקול את העניין ברצינות. זה מרמז רבות על העתיד לבוא ואיך הנישואין שלכם הולכים להיות. אחרי הכל, ייתכן שיהיו פעמים שאת לא תוכלי לעבוד, עקב הריון ולידה למשל ואת תצטרכי אותו כדי לתמוך בך.
7. הוא לא הופך אותך לאדם טוב יותר
באופן אישי אני מאמינה שיחסים צריכים להוציא את הטוב ביותר בבני הזוג. הוא צריך לגרום לך להיות אדם טוב יותר ולהוציא ממך את הצד טוב ביותר שלך כמו שאת צריכה לעשות לו. אם את מחליטה לבלות את כל החיים שלך איתו, את צריכה להרגיש בטוחה שזה שתהיי איתו לא ישנה אותך לגרועה יותר. אם את מאמינה שהוא משפיע עליך לטובה ועל והחיים שלך באופן כללי, זה זיווג משמים! עם זאת, אם את רואה שמערכת היחסים שלך איתו שינתה אותך לרעה והפכה אותך לאדם שאת לא אוהבת להיות, עדיף לך לברוח לכיוון השני.
8. הוא כל הזמן משקר
אני חושבת שין אחד שלא יכול להסכים עם העובדה שכל מערכת יחסים טובה מבוססת על כנות טהורה. אם את לא מסוגלת להיות ישירה איתו ואם הוא מסתיר ממך חלק מחייו, הדיבורים על נישואים לא צריכים אפילו להגיע. את לא יכולה לבלות את החיים שלך תוהה מה הוא עושה ועם מי הוא נפגש. נישואים צריכים להיות מחויבות בין שני החברים הכי טובים, שאינם מסתירים דבר זה מזה ולא משנה כמה נורא זה יכול להיות.
9. יש לו חלומות ומטרות שונים משלך
לצאת עם מישהו שהוא ההפך גמור ממך זו חוויית למידה, משהו כיף ומרענן. עם זאת, להיכנס לנישואים עם מי שאינו חולק את המטרות והחלומות שלך יכול להיות קצת קשה. לדוגמא, אם הוא לא מתכנן להביא ילדים לעולם ואת כן, כנראה שתהיה לך בעיה להמשיך איתו. את לא רוצה לוותר על החלום של משפחה גדולה משלך רק בגלל שזה לא משהו שהוא מרגיש איתו בנוח.
10. הוא שתלטן
תאמיני או לא, אבל יש גברים שמציעים נישואים רק כדי להשיג "אחיזה מוצקה" יותר בחיים של בת הזוג שלהם. הם בעצם רוצים "לתבוע את רכושם" ולעשות את זה רשמי. אם זה המקרה, אל תתני לו יותר ממה שכבר יש. שאיפתו לשליטה רק תגדל משם, הוא ימנע ממך לראות את החברים שלך ואפילו את המשפחה שלך. הצעת הנישואים צריכה להיות מעשה של אהבה ללא תנאי, בטענה שאת האחת שהוא רוצה להזדקן איתה.
11. אם יצאתם רק תקופה קצרה
אמנם יש מקרים שבהם נישואים חפוזים הצליחו, אבל רבים אחרים הסתיימו בגירושים מלוכלכים. אז אם את רוצה שהנישואין שלך יהיו לנצח, חשוב שתחווי את את מערכת היחסים שלך ותבחני אותה במשך תקופה של כמה שנים. ברגע שאת לומדת להכיר טוב יותר את בן הזוג שלך ורואה אותו בטוב וברע, ויודעת לקבל גם את הטוב וגם את הגרוע ביותר במערכת היחסים, את תרגישי הרבה יותר בטוח במחויבות שאת עומדת להיכנס אליה. מערכת היחסים הזוגית בחודשים הראשונים יכולה לתת רושם מוטעה על מה שעומד לבוא, אז להגיד 'כן' מוקדם מדי יכול להתברר מאוחר יותר כצעד הרסני.
12. יש לכם אמונה דתית שונה
להינשא למישהו בעל אמונה דתית או דת שונה משלך עלול לגרום להרבה קשיים וכאבי לב. אם אתם חזקים באמונה שלכם ולא מוכנים להתפשר, יהיה לשניכם קשה מאד להתמודד עם המשך החיים, עם המנהגים הדתיים למשל וחינוך הילדים. קשה מאד לקיים אורח דתי כשאחד מכם דתי והשני חילוני, או כשאחד בעל דת אחת והשני אחרת (אלא אם כן אתם חילוניים שמוכנים לקבל את אורח החיים של הדת השנייה).
13. הוא מנסה לשנות אותך
לשנות מישהו שיתאים לצרכים ולרצונות שלך זה אנוכי ולא הוגן. אהבה אמיתית היא לקבל אחד את השני וליהנות מכל חוסר השלמות שהוא מגיע איתו. אתה לא יכול פשוט לבחור בחלקים שאתה רוצה ולשנות את השאר לדרך שבה אתה רוצה את זה. אז אם את מרגישה שזה בדיוק מה שהוא מנסה לעשות לך, תסבירי לו שאו שהוא מקבל אותך כמו שאת או שאת הולכת משם.
14. מערכת היחסים שלכם לא יציבה
אם את מתארת את מערכת היחסים שלכם כ-on אנד off, אתם לא מוכנים להתחייבות כזו חזקה. אם הרומנטיקה שלכם היא לא יציבה, זה אומר שאתם צריכים לקחת קצת יותר זמן לפני הצלילה לתוך נישואים. ראשית, עליך לברר אם להיות איתו זה משהו ששניכם באמת רוצים, כי נישואים זה להיות ביחד, זה בשביל זה, בכל מצב, בלי לעזוב.
15. את חושבת שזה פיתרון נוח
אם את שוקל נישואים רק כדי לא להיות לבד, או לרצות את ההורים, או כדי לשפר את המצב הפיננסי שלך, את עושה את זה מכל הסיבות הלא נכונות. שוב, נישואים צריכים להיות תולדה של אהבה עצומה אחד לשני ולא משהו על תנאי. נישואים הם לא משהו שעושים רק כי זה נוח כי בעתיד תיתקלו בקשיים שאתם לא מתארים לעצמכם מעכשיו. החיים לא קורים לפי תוכנית, יש דברים שיפתיעו אותך ברגעים הכי לא צפויים.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות