חפש

למה הוא לא התקשר? 12 טעויות שנשים עושות שמבריחות גברים

כמו שאצל גברים יש דברים שדוחים נשים וגורמים להן לנפנף את הבחור בלי להניד עפעף ולהשקיע מחשבה נוספת, גם אצל נשים יש דברים שדוחים גברים וגורמים להם לברוח רחוק רחוק. אם היה לכם דייט שנראה לך מוצלח אבל אחר כך הוא לא התקשר, קבלי את רשימת הדברים שהכי דוחים בחורים אצל נשים, אולי תמצאי את הסיבה ביניהם: 
ציפורניים ארוכות מדי
אם אתן אוהבות להשקיע הרבה זמן וכסף בטיפוח הציפורניים שלכן, ודואגות שהן יהיו ארוכות, מקושטות ומושכות תשומת לב, דעו לכן שלא כדאי לכן לעשות את זה כדי למשוך בחורים. אולי נשים יתלהבו, אבל גברים לא אוהבים שיש לנשים ציפורניים ארוכות מדי. זה גורם להם לחשוב שאת לא יכולה לעשות שום דבר וצריכה להיזהר כל הזמן לא לשבור אותן. חוץ מזה זה גורם להם לחשוב עלייך שאת צרת אופקים והציפורניים שלך זה מה שמעניין אותך בחיים. ציפורניים מטופחות ונקיות זה חשוב מאד וציפורניים מלוכלכות וכסוסות זה גם דוחה, אבל צריך למצוא את האיזון, ציפורניים מטופחות ונקיות אך לא ארוכות ומקושטות מדי!
בתמונה: עם ציפורניים כאלה לא תמצאי בן זוג (מקור
יותר מדי בושם 
למרות שאולי את אוהבת את הריח של הבושם החדש שלך והבחור שלך גם אוהב אותו, אל תגזימי בריסוס שלו עלייך. אם את מגזימה ומרססת על עצמך עוד ועוד מהבושם, כך שהריח רודף אותו לכל מקום גם אחרי שסיימתם את הפגישה שלכם, זה לא הדבר הכי טוב. ריח טוב יקירתי הוא דבר אחד, אבל להטביע את עצמך בבושם ולהדביק גם אותו זה לא. זה יכבה אותו מייד. עודף ריח, גם של הבושם הכי טוב, זה מסריח. שימי כמה טיפות בעדינות ותראי שהוא יעריך את זה. גם ריח הגוף הטבעי שלך הוא חלק מהמשיכה אז תשאירי לו מקום.
בתמונה: בושם זה נפלא, אבל לא כשטובעים בתוכו (מקור)
בחורות נואשות מדי   
עוד דבר שמכבה בחורים בדייטים ושהם שונאים באופן מוחלט הוא בחורה שנראית נואשת מדי. אם את כל הזמן נצמדת אליו ונראית שאת לא יכולה לחיות ולעשות שום דבר בלי הבחור שלך, זה יבריח אותו בטוח. בחורים אוהבים בחורות שלא תלויות בהם יותר מדי. שצריכות אותם אבל יכולות גם להסתדר בעצמן. להיות תלותית וחסרת אונים זו לא תכונה מושכת. עוד סימן לנואשות הוא שאת ממהרת מדי קדימה. שעוד לא הכרת אותו ואת כבר מדברת על חתונה, ילדים ולהראות אותו להורים שלך. זה מעיד על כך שאת רוצה בן זוג ולא משנה מי זה, שאת לא מפעילה שיקול דעת ולא אכפת לך עם מי תבלי את שארית חייך, העיקר שזה יהיה מישהו, וזה לא נעים להרגיש שאתה סתם.  

משחקות אותה טמבליות     
יש בנות שחושבות שזה חמוד לשחק אותה טיפשות ולא מבינות. הן חושבות שזה מושך את הבחור אליהן כי כך הוא מרגיש חכם, ושנשים חכמות מבריחות גברים, אבל זה לא נכון. לשחק אותה מטומטמת זה ממשך לא מושך בחורים. גברים אוהבים נשים שיש להן דעות כי זה מראה שהן חכמות. אם את יודעת משהו, אל תסתירי את הידע שלך, דברי על זה! נשים שמפחדות להביע את עצמן ומעמידות פנים שהן טיפשות זה משהו שמבריח גברים. פשוט תהיי את עצמך בלי לפחד להראות את זה. אם את מחפשת מערכת יחסים עם בחור שיעריך אותך ולא עם מישהו שיתייחס אלייך כאל קישוט בלבד, אל תנסי להראות שאת פחות חכמה ממה שאת. 
מדברות על האקס    
בנים שונאים שהשותפה שלהם לדייט מדברת כל הזמן על האקס שלה. אם את עדיין מאוהבת באקס שלך, זה לא רעיון טוב להיות עם מישהו אחר. אם את כל הזמן צריכה לדבר על האקס שלך, אולי כדאי לך לחשוב את הסיבה ולפתור את הנושא לפני שאת יוצאת עם אחרים. לדבר הרבה על האקס שלך זה כמו ללחוץ על כפתור הכיבוי של מערכת היחסים עם הבחור החדש וזה ממש לא מושך- גברים שונאים את זה באופן מוחלט! 
קלות מדי         
ההגדרה של "קלה מדי" לא מתכוונת רק לסקס. בחורים לא אוהבים בחורות קלות מדי. נכון שזה נשמע מיושן אבל גברים אוהבים שיש בנשים קצת מסתוריות, שהן מעניינות ומשאירות קצת מתח באוויר. לא פותחות את כל הקלפים על השולחן על הערב הראשון אלא משאירות קצת סקרנות למה שיגיע בהמשך. מערכת יחסים מעניינת היא משהו מתמשך ולא משהו שנותן הרגשה שהוא מיצה את עצמו על הערב הראשון. 
נשים שתלטניות     
כפתור כיבוי נוסף ענק לגברים הוא להיות שתלטנית. יקירתי, הבחור יכול לעשות את ההחלטות שלו בעצמו והוא לא מחפש מישהי שתעשה את זה בשבילו. את לא צריכה להיות אמא שלו ולטפל בו ולא להיות הבוסית שלו. כמו שאת לא רוצה מישהו שישלוט בך, גם הוא לא מחפש מישהי שתשלוט לו בחיים ותסרס אותו. זאת הדרך להפוך את מערכת היחסים לחמוצה. 
גסות רוח      
עוד משהו חשוב שמאד מכבה את התשוקה שלו אלייך ואת הרצון שלו להכיר אותך עוד הוא אם את מתנהגת בגסות רוח. לא משנה אם את מתייחסת אליו בגסות או למלצרית או לנהגים האחרים על הכביש- אם את טיפוס גס רוח שלא מתייחס יפה לאנשים שמסביבך, זה דוחה מאד את רוב הגברים הנורמליים. אף אחד לא אוהב אנשים גסי רוח ורעים. נכון שלכולנו יש ימים רעים ולפעמים זה קורה כי בסך הכל כולנו בני אדם, אבל אם את מרגישה שאת כזאת, כדאי לך מהר לשנות את הגישה. קללות וניבולי פה יבריחו ממך את החבר'ה הטובים. 
משחקות משחקים
אתן לא שונאות את זה שאתן בטוחות שבחור מחבב אתכן, אבל אז הוא פתאום מתעלם ממכן? גם גברים שונאים שנשים שולחות להם מסרים מטעים ומשחקות איתם משחקים. אם את מעוניינת בו, זה לא ימשוך אותו אם תראי לו שאת לא רוצה אותו. זה רק יראה לו שאת ילדותית ואין לך אומץ ללכת על מה שאת רוצה.אז אל תנסי לבלבל אותו. למרות השיר "בלבלי אותו". זה לא עובד אם הוא קולט שאת עושה את זה בכוונה. רוב הגברים אוהבים נשים שיודעות מה הן רוצות והולכות על זה.

רכלניות    
זה לא מוסיף לך חן כשאת מרכלת על בחורה אחרת. למעשה, כשאת אומרת דברים רעים על אנשים אחרים, זה מראה בעצם את הצדדים הרעים שבך. חוץ מזה יש אימרה ידועה שאדם שמרכל על אחרים איתך, מרכל עליך עם אחרים. כך שאם הבחור שיצאת איתו הבין שאחת מהתכונות המאפיינות אותך הן רכלנות, יש סיכוי טוב שהוא לא יחבב אותך במיוחד. אז אם את יוצאת עם מישהו, תשתדלי לא לרכל. מותר לדבר על אחרים, אבל במידה סבירה ולא לשפוך דברים מלוכלכים ורעים החוצה. זה מעכיר את האווירה ומכער אותך. 
לא מציעה לשלם   
ישבתם במסעדה או בבית קפה, אכלתם, שתיתם והגיע הזמן לשלם את החשבון. המלצרית שמה את החשבון שלכם על השולחן והוא מרים אותו כדי לשלם, כי זה הדבר הג'נטלמני לעשות. עם זאת, לפחות תראי שאת מעוניינת להתחלק איתו בחשבון ותוציאי את הארנק. גם אם הוא רוצה לשלם בעצמו את כל החשבון, הוא ישמח שאת מראה לפחות אכפתיות ומציעה להתחלק. אם את לא מציעה להתחלק, זה מראה שאת לא כל כך נחמדה ואולי אפילו נצלנית. 
מנסה לשנות אותו      
כשאת יוצאת עם מישהו, הוא רוצה שתחבבי אותו בגלל מי שהוא ואם החלטת לצאת איתו, זה כנראה בגלל שהוא מצא חן בעינייך. אם את פתאום מחליטה לשנות את האישיות או המראה שלו, הוא הולך להרגיש כאילו הוא לא מספיק טוב בשבילך. בדרך הזו את פוגעת באגו וברגשות שלו. אם את לא אוהבת אותו, תמצאי מישהו חדש במקום לנסות לשנות את זה שיש לך.  

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות