חפש

12 טיפים לדייטים משנת 1938

חשבתם שעולם הדייטים של היום הוא קשה? תראו איך המליצו לבחורות להתנהג בדייטים בעיתון משנת 1938.
מה דעתכם? שוביניזם וזלזול בנשים או שהכללים האלה מתאימים גם להיום?
1. התלבשי בחדר השינה שלך כדי לשמור את כוח המשיכה שלך. תהיי מוכנה לפני שהגבר שלך מגיע, אל תתני לו לחכות. קבלי אותו בחיוך!

2. גברים לא אוהבים נשים שמשאילות מהם את הממחטה ומורחות עליה ליפסטיק. התאפרי בפרטיות, לא איפה שהוא יכול לראות אותך.

3. אל תשבי בתנוחה מוזרה ולעולם אל תיראי משועממת, אפילו אם את מרגישה ככה. תהיי דרוכה, ואם את חייבת ללעוס מסטיק (לא מומלץ), עשי זאת בשקט בפה סגור.

4. אישה לא זהירה- לעולם אל תפני לג'נטלמן. אל תדברי בזמן הריקוד, כי כשגבר רוקד הוא רוצה לרקוד.

5. אל תשתמשי במראת המכונית כדי לתקן את האיפור. הגברים זקוקים לה כדי לנהוג וזה מעצבן אותו מאד כשהוא צריך להסתובב אחורה כדי לראות מה קורה שם.
6. אם את זקוקה לחזיה, לבשי אותה. אל תגררי את החגורה שלך ותיזהרי שגרבי הניילון שלך לא יהיו מקומטות.
7. אל תהיי ידידותית אל המלווה שלך על ידי ליטופו בציבור. כל מחווה של חיבה בציבור היא בטעם רע שבדרך כלל מביכה או משפילה אותו.
8. אל תהיי רגשנית או תנסי לגרום לו להגיד משהו שהוא לא רוצה להגיד על ידי זה שאת עובדת על הרגשות שלו. גברים לא אוהבים דמעות, במיוחד לא במקומות ציבוריים.
9. אל תהיי ידידותית אל המלצר ותדברי איתו על הכיף שהיה לך עם מישהו אחר בזמן אחר. לגברים מגיע כל הרצון ותשומת הלב שלך.
10. אל תדברי איתו על בגדים או תנסי לתאר לו את שמלת הערב החדשה שלך. הנעימי והחמיאי לגבר שלך על ידי זה שתדברי איתו על הדברים שהוא אוהב לדבר עליהם.
11. אל תשתי יותר מדי, כי הגבר מצפה ממך להיות בהכרה כל הערב. אולי שתייה עלולה לגרום לכמה בחורות להיראות חכמות, אבל לרובן היא תגרום להיראות מגוחכות.

12. אל תתבלטי בדיבור לגברים אחרים. זה הקש האחרון שישבור אותו, שעלול לקרות כתוצאה מיותר מדי ליקר. רוב הסיכויים הם שהוא לעולם לא יתקשר אלייך שוב!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות