חפש

11 בתי המלון הכי מיוחדים ויוצאי דופן בעולם

בתי מלון הם מרכיב מאד חשוב בחופשה שלנו. אם המלון לא נקי, לא נוח, לא ממוזג ונמצא במיקום שמקשה על הטיול, זה יכול לפגוע באופן משמעותי בחופשה. לכן צריך לקחת ברצינות את הבחירה בבית מלון כשמתכננים את החופשה הבאה. אבל מה תגידו על מלון שהוא הוא החופשה עצמה? בית מלון שהלינה בו היא החוויה של הטיול והשאר שולי? בית מלון כזה צריך להיות משהו יוצא דופן. משהו מסעיר ומרתק, שלא תפסיקו להתלהב ממנו.
אספנו לכם כמה בתי מלון מיוחדים כאלה, שהם לא סתם בתי מלון של מיטה וארוחת בוקר. אז לחופשה הבאה שלכם, במקום לחפש יעד ואחר כך בית מלון, תבחרו קודם את המלון ואחר כך תבדקו מה יש מסביב:

1. מלון שעשוי ממלח

כן, קראתם נכון, מלון Palacio de Sal שבבוליביה הוא בית מלון שנמצא בקצה מדבר המלח הגדול ביותר בעולם, מדבר סאלאר דה אויוני, והוא בנוי מקוביות מלח. הנוף במדבר המלח הבוליביאני הוא בכלל מדהים ומיוחד במינו.


2. קוטג' שעשוי משוקולד

לפני שאתם מתלהבים ומתקשרים לסגור איתם, נעדכן אתכם שלצערנו המלון כבר לא פועל. מלון השוקולד היה מלון בצרפת, שכולו עשוי משוקולד, מהרצפה ועד התקרה, כולל השולחנות, הכיסאות, כלי האוכל והספרים. את המלון בנה שוקולטייר בשם ז'אן-לוק דקלוזו (Jean-Luc Decluzeau), והוא היה בגודל של 18 מ"ר. השתמשו ב- 1.5 טונות של שוקולד בשביל לבנות אותו. האתר Booking הציע לגולשיו אירוח בלעדי במלון בספטמבר 2018, וכדאי לעקוב, אולי הוא יבנה שוב ותהיו בני מזל להתארח בו? מקור התמונות


3. מלון איגלו מקרח

למלון Iglu-Dorf שבשווייץ תוכלו להגיע רק בחורף. מלון איגלו-דורף מציע חדרי איגלו בהרים המושלגים של שוויץ. בתוך החדרים העשויים מקרח חמים ונעים, ובמלונות יש גם בר ומסעדה מקרח ואפילו נערכות שם הופעות. בקיץ למרבה הצער כשהשלג נמס, החדרים נעלמים אבל אפשר לישון במקום באיגלו מתנפח מפלסטיק. הפעם הבאה שיהיה אפשר להזמין חדרי קרח במלון היא בדצמבר 2019.



4. בית מלון מקוביות לגו

המלון Legoland Windsor Resort, שנמצא באנגליה, נבנה מ-2.1 מיליון לבנים ו 657 דגמים בלעדיים של לגו. המלון הזה הוא חגיגה לכל אוהבי הלגו!

5. מלון שבנוי ממטוס
באתר הנופש Costa Verde Resort שבקוסטה ריקה, יש סוויטה שנמצאת בתוך מטוס אמיתי של בואינג 727, המשקיף על יערות הגשם מצד אחד ועל האוקיינוס מהצד השני.


6. מלון שבנוי ממכולות של אוניות

מלון קוודרום ממוקם ברכס הרי הקווקז בגאורגיה. הוא נמצא בגובה של 2,200 מטר והוא עשוי כולו ממכולות של אוניות! המלון נמצא ליד אתר סקי שליד העיר סטפנטסמינדה, שהיא עיר מרתקת שקרויה על שמו של נזיר גאורגי אורתודוכסי שבנה כאן את ביתו ומבצרו בלב ההרים. למרות שהחדרים הם מכולות, הם מאובזרים ונעימים.
קישור לעמוד המלון
 
7. בית בועה עשוי פלסטיק שקוף
Finn Lough Resort בפינלנד מציע חדרי לינה בתוך בועה שהכיפה שלה שקופה לחלוטין. אתם יכולים לשכב במיטה ולהעריץ את יופיו של היער העבות בשעות היום ובלילה לתצפת על השמיים מלאי הכוכבים.
מקור התמונה

מקור התמונה
8. בתי הארחה מחביות יין
מלון בית היין,  Wine House Hotel ההיסטורי בפורטוגל מציע אירוח בתוך חביות של יין! החביות די גדולות, כך שבחדרים יש את כל המתקנים הדרושים לשהייה.


9. מלון על מנוף של נמל

אם אתם רוצים להרגיש על הגובה, מלון פרלדה קריין שבאמסטרדם ממוקם על מנוף נמל לשעבר בגובה של 50 מטרים, ממש במרכז העיר. במלון יש גם בריכה חיצונית המשקיפה על אמסטרדם.


10. סוויטות מקרונות עתיקים של רכבת

מלון תחנת הרכבת הישנה בבריטניה, שנמצא בעיר פתוורת', הוא בית מלון שכולו בנוי מקרונות רכבת משוחזרים של Pullman מהמאה ה -19. אם אתם רוצים להרגיש את האווירה של התקופה הקולוניאלית של בריטניה, או כוכבים בסיפור של אגתה כריסטי, זה המקום המתאים.

11. מלון בתוך טירה שהייתה ארמון
אם אתם אוהבים טירות עתיקות, מלון Palace Hotel do Bussaco שנמצא בעיירה לוסו שבפורטוגל, בין ליסבון לפורטו, הוא מלון שנמצא בתוך טירה שהייתה פעם ארמון הקיץ של מלך פורטוגל קרלוס הראשון. המלון נבנה בין השנים 1888 ל-1907 ונשמר כמו מוזיאון היסטורי. אפשר לטייל בו ולראות חפצים ורהיטים רבים מתקופתו של המלך.



בתמונות: מלון ארמון המלך קרלוס ה-I, מלון פאלאס דו בוסאקו, לוסו, מאליהאדה, פורטוגל (קישור לעמוד המלון)

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות