חפש

10 טיפים- על מה לדבר פגישה הראשונה?

בפגישה ראשונה, מה שחשוב זה שמה שתגידו למי שאיתכם בדייט ישמע כמו מוזיקה נעימה לאוזן ולא כמו זמזום טורדני.
הטיפים הבאים מיועדים לדייט הראשון ומתארים את מה שאנשים אוהבים לשמוע. כמובן שיש להתאים אותם למצב:
טיפ # 1: איך התחלת?
להתעניין בחיים שלה, בעבודה שלה, בתחביבים שלה ובכל דבר אחר שהיא רוצה לדבר עליו זה דבר הכרחי בכל פגישה ראשונה.
נשים אוהבות מאד לדבר על עצמן ובעיקר הן אוהבות שהגבר שאיתן מראה עניין גדול במה שהן אומרות, כי זה נותן להן הרגשה שאתה רוצה להכיר אותן יותר טוב. תוכל להראות שאתה מתעניין אם תענה לה בשאלה: "איך התחלת ב(עבודה, תחביב, לימודים וכד')?"
טיפ# 2: אחד החלומות שלי זה ל…
למרות הדעה הרווחת, נשים לא אוהבות לדבר רק על עצמן. הן רוצות לדעת גם מה קורה איתך. כשזה מגיע לחלומות, הסיפור שלך יכול לתת לה הצצה לעולם שלך, והיא תאהב את זה שאתה נפתח בפניה.
טיפ# 3: חבר שלי אמר לי ש…
אם תזרוק איזה מילה על החבר שלך ועל משהו מעניין שהוא אמר או עשה זה יראה לשותפה שלך לדייט שיש לך כמה חברים מוצלחים. רק תיזהר לא ליפול למלכודת של לספר עוד ועוד על החברים שלך עד שתאבד את כל הפוקוס על הדייט.
טיפ # 4: חה חה חה
הצחוק שלך הוא משהו שהיא מאד רוצה לשמוע. זה מראה לה שיש לה חוש הומור טוב ואתה נהנה להיות איתה. רק תשתדל לא להגזים ושתמיד זה יהיה צחוק אמיתי. אתה לא רוצה שבחורה לא מצחיקה, תסיק בטעות מהצחוק שלך שיש לה בדיחות מוצלחות ובדייטים הבאים היא לא תפסיק לספר אותן עד שיצא לך האוויר מהמפרשים.
טיפ # 5: זה מזכיר לי שכשאני…
לפעמים הדרך הטובה ביותר להכיר מישהו זה דרך חוויות משותפות. לכן, כשהיא מספרת משהו שמזכיר לך משהו שקרה גם לך, ספר לה את הזיכרון שלך מהחוויה.
טיפ # 6: מאד נהניתי
בסוף הפגישה הראשונה תמיד יש רגע של מבוכה, כששני הצדדים לא יודעים איך היה לשני, אם הוא נהנה או לא. אם נהנית בפגישה איתה, תגיד לה את זה. היא מאד תעריך את זה וזה יעזור לה לא לטחון את השאלה הזאת עם החברות שלה יותר מאוחר.
טיפ # 7: היית פעם ב…?
למרות שאתה לא יכול לדעת אם היא נהנתה איתך, אתה יכול לרמוז לה על אופציות לדייט בעתיד בלי להיות לוחץ מדי. למשל, תוכל להזכיר בר סושי טוב או מסעדה איטלקית שהיית בה לאחרונה ולשאול אותה אם היא היתה בה. זאת דרך קלילה לבדוק אם יש סיכוי מבחינתה לעוד דייט איתך ולהראות לה שאתה מעוניין (זאת גם דרך מעולה לפתח עוד שיחה בדייט ראשון). 
טיפ # 8: אני אתקשר אלייך
בתור הבחור, מקובל שאתה בסוף הדייט תיקח את המושכות לידיים. אם תגיד לה "אני אתקשר אלייך" זה לא תמיד נשמע אמיתי. אחרי הכל, כל בחורה כמעט יכולה לספור את הפעמים שבחור אמר לה שהוא יתקשר ולא עשה את זה לפחות על יד אחת. עם זאת, בכל זאת זה נחמד לסיים את הפגישה עם ההבטחה שתתקשר אליה, רק תשתדל באמת להתכוון לזה ולא להגיד את זה סתם.
טיפ # 9: אני ממש בעניין של…
זה טוב לתת לה לדעת יותר על עצמך. היא תאהב לשמוע על התחביבים ונושאי העניין שלך. חשיפת הדברים שאתה אוהב תאפשר לך לדעת גם אם אתה והיא משדרים על אותו גל. בנוסף לכך, היא תאהב את זה שאתה מוסר מידע על עצמך מבלי שהיא תצטרך לשאול שאלות.
טיפ # 10: אני יכול לקבל את החשבון?
כשמגיע החשבון, תגיד לה שזה עליך. אם מביך אותך להגיד את זה, פשוט שים את כרטיס האשראי שלך בעצמך ותן אותו למלצר/ית. אין מה לעשות, זה עושה רושם גרוע מאד כשבחור לא משלם בפגישה הראשונה. אם לא תשלם עליה היא תחשוב שאתה קמצן. אם כן תשלם עליה היא תרגיש שאתה עושה עבורה מחווה אבירית ושאתה דואג לה. 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות