חפש

10 חדרי שינה מגניבים ומקוריים

רוצים לעצב את חדר השינה שלכם מחדש ומחפשים רעיונות מקוריים לחדר שינה מרענן ומיוחד? קבלו כמה חדרי שינה מיוחדים מרחבי העולם: 
חדר השינה הכי כייפי, חלומי, מרגיע ומגניב שראינו אי פעם…. למרות שזה מסוכן אם אתה חוזר הביתה שיכור ולא יודע לשחות.
חדר זה עוצב כמו סביבה הררית בימי הביניים, כשהמיטה היא טירה. הוא נמצא ב-Propeller Island City Lodge: Berlin שזה סטודיו לעיצוב חדרים מקוריים:
שני אמנים ברזילאים, טיאגו וגבריאל פרימו, חיו במשך 4 חודשים בשנת 2009 בחדר שינה תלוי זה, עם ערסל, מיטה, שידה, כורסה ועוד כמה חפצים, הכל תלוי על בניין בריו דה ז'נירו. לא ברור איך, אבל כאשר הם הצטרכו לשירותים או למקלחת, הם נכנסו פנימה לגלריה שלהם.
זהו חדר שינה לילדים שעוצב על ידי חברת פוש טוש, שלו הם קוראים חדר פנטזיה. המיטה נמצאת בתוך כרכרה מלכותית והמחיר שלו מתחיל ב- 47,000$ למיטה בלבד (!!!). אין ספק שהחדר הזה הוא חלומה של כל ילדה בעולם…
חדר חלומי שנמצא ליד בריכה:
זוהי הסוויטה שבתוך הצוללת במלון פוסידון שבאיי פיג'י. היא נמצאת 40 רגל מתחת למים. קישור לבית המלון.
חדר שינה זה הוא חדר נוסף של Propeller Island City Lodge in Berlin והוא מעוצב בצורת יהלום, כשכל קירותיו מכוסים במראות, מה שיוצר אפקט של קליידוסקופ כשנמצאים בתוכו.
עוד חדר שינה של ילדים שעושה חשק לחזור להיות ילדים (להורים עשירים): חדר שמעוצב כמו יער, עם מגירות נסתרות, עץ משחק ובית עץ שבתוכו יש את המיטה.
חדרים אלה נמצאים במלון בקופנהגן שהזמין 21 אמנים מרחבי העולם כדי לצייר על קירות חדריו ולהפוך אותם לחדרים המוזרים ביותר. בחדר יש 61 חדרים שכולם שונים זה מזה, כל אחד מאוייר בנושא שונה, ואפשר לבחור לישון בחדר מלא מוטיבים של סרטים פסיכדליים משנות ה- 60, או חדר עם דמויות מנגה יפניות, חדר בהרי האלפים השוויצריים  או חדר עם מפלצת על הקיר שמצווה עליך לישון. קישור לחדרים נוספים במלון.
בתמונה למעלה תוכלו לראות שלושה ארונות תמימים למראה. בתמונה למטה תראו למה הופכים הארונות האלה כאשר פותחים אותם. רהיטים אלה עוצבו על ידי חברת אטלייר היפנית, והם נועדו כמובן לחסוך מקום ולהתאים לדירות קטנות. כמו שתראו, הארון הימני הפך למיטה, הארון האמצעי לתחנת עבודה והשלישי למטבח קטן. רעיון מצוין לדירות של תל אביב!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות