חפש

10 דברים שגברים אומרים כשהם בוגדים

אף אחת לא רוצה שזה יקרה לה, לתפוס את בן הזוג שלה בוגד בה. הרבה פעמים אנחנו חושדות מצד אחד, אבל מצד שני גם לא רוצות לגלות שהחשדות שלנו נכונים. מאמנת היחסים מרסלינה הרדי הציגה 10 אמירות נפוצות שגברים אומרים כשהם בוגדים, כדי לא להיתפס. אם את נמצאת במערכת יחסים שבה הגבר בוגד או היית באחת כזאת, אלה המשפטים שצריכים להדליק נורה אדומה. מדהים כמה שגברים אומרים את אותו הדבר תמיד:

1. היא רק ידידה
אם את מגלה שהוא מדבר עם מישהי חדשה, אבל הוא לא סיפר לך עליה אלא גילית אותה בעצמך, והוא אומר לך שהיא רק ידידה, יש סיכוי שהיא קצת יותר מזה… 
2. תכבדי את הפרטיות שלי, אל תגעי לי בטלפון
אם הוא לא רוצה שתגעי לו בטלפון ונלחץ או מתעצבן כשאת נוגעת בו או מתקרבת אליו, כנראה שיש לו מה להסתיר שם. אולי הודעות טקסט, אולי תמונות שלה… 
3. נכון שאת בוגדת בי?
גברים שבוגדים לפעמים מאשימים את בת הזוג שלהם עצמה בבגידה. זה בגלל שהם מתחילים לחשוב: אם אני עושה את זה, בטח גם היא יכולה.
איך יודעים שגבר בוגד



4. את לא מספיק טובה
פתאום הוא מתחיל להציק לך כמה שאת לא בסדר, כל דבר שאת עושה הוא מעיר לך שזה לא טוב ואת לא מבינה מה הוא רוצה ממך. הרי לפי מה שהוא מאמין בו, הוא לא יבגוד בך אם הוא אוהב אותך וחושב שאת מספיק טובה. יכול להיות שבגלל שהוא בוגד בך, הוא משכנע את עצמו שיש לו סיבה מוצדקת כי את לא מספיק טובה ולכן מוצא בך פגמים ומאשים אותך שזה בגללך.

5. אני יכול לכבס לעצמי
בהתחלה את תחשבי שזה מתוק מצידו שהוא מכבס את הבגדים שלו בעצמו, אבל למרבה הצער, הסיבה לכך יכולה להיות שהוא מנסה להסתיר ממך את הריח של הבושם שלה, לכלוך של שפתון וכד'.

6. אני צריך להישאר אחרי העבודה 
פתאום יש לו יותר עבודה, פתאום הוא צריך לחזור מאוחר יותר ממתי שהוא חוזר תמיד. אל תהיי בטוחה שהוא באמת נשאר בעבודה, יכול להיות שהוא נפגש עם מישהי. 
 
ומה גברים אומרים כשהם נתפסים?
7. אני עדיין אוהב אותך ורוצה להישאר איתך
כן, הוא עדיין אוהב אותך ורוצה להיות איתך אבל כנראה שהוא אומר בדיוק את אותו דבר גם למישהי אחרת. הוא לא בגד בך כי הוא לא אהב אותך, אלא בגלל שהוא היה מאוכזב מהמציאות. וכשהמציאות היכתה בו הוא גילה שהוא איבד אותך.

8. לא רציתי לפגוע בך
הוא צודק. כשהוא התחיל לנהל את הרומן מחוץ למסגרת מערכת היחסים שלכם, הוא לא עשה את זה במטרה לפגוע בך, אלא במטרה לענג את עצמו. הוא פשוט לא חשב עלייך יותר מדי ולא לקח בחשבון שזה יפגע בך.

9. אני לא רוצה לאבד אותך
בניסיון האחרון שלו להציל את מערכת היחסים איתך, הוא יגיד שהוא לא רוצה לאבד אותך. אבל על מה לעזאזל הוא חשב כשהוא בחר לבגוד בך? אם הוא לקח את ההחלטה להיות עם מישהי אחרת, הוא צריך להתמודד גם עם התוצאות.
10. אין לה שום משמעות בשבילי
או שבאמת אין לה משמעות או שהוא משקר. בדרך כלל גברים מעדיפים לא להיות מעורבים רגשית כשהם בוגדים בנשים שלהם. אבל אם הרומן נמשך, רוב הסיכויים שהיתה היקשרות רגשית, אחרת הוא לא היה מעדיף אותה עלייך. לכן, ברוב המקרים הוא משקר, אבל מה שהוא מתכוון להגיד זה שהוא לא מעדיף אותה עלייך.
חשוב להגיד שלא כל מי שאומר את המשפטים האלה באמת בוגד. יש כאלה שנשארים מאוחר אחרי העבודה כי הם באמת צריכים להשלים דברים, יש כאלה שבאמת נפגשים עם ידידות, או שכועסים עלייך ואת לא מבינה למה. המשפטים האלה לא בהכרח מעידים שמי שאומר אותם בוגד, אבל הם גם לא מעידים על כך שמי שמשתמש בהם, נקי מכל אשמה.  

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות