חפש

10 דברים שלאישה אסור לעשות בשביל גבר

אהבה זה דבר חשוב. יש כאלה שמאמינים שאי אפשר לחיות בלי אהבה. אבל עם אהבה לא טובה, אפשר לנבול. כדי לחיות חיים מלאים, יש דברים שלנשים אסור לעשות, גם לא למען אהבה חזקה לגבר שלהן.


1. לוותר על החלומות שלך
אם תמיד רצית להיות משהו מסוים, לא משנה מה, מורה או טייסת, גננת או מהנדסת, אל תתני לו לשכנע אותך לרדת מזה. את לא צריכה לבחור בין הגבר שלך לבין מקצוע חלומותייך. אם אתם אוהבים זה את זה, אתם צריכים לתת אחד לשני להיות מה שהם רוצים ולעשות שזה יעבוד. אל תוותרי על הקריירה שעליה חלמת בשביל להיות עם גבר. אם הוא אוהב אותך הוא צריך לעזור לך להגשים את החלום שלך, לא לוותר עליו. 
2. לשנות את הערכים שלך
לכל אחד יש מערכת ערכים משלו. דברים שהוא מאמין בהם, עקרונות שמוליכים אותו בחיים. הגבר שלך צריך לכבד את הערכים שלך ולתת לך לחיות על פיהם. אל תשני את הערכים שלך בשביל אהבה לגבר, הם חלק ממה שאת. אם תשני את הערכים שלך ותחיי לא לפי מה שאת מאמינה בו, בסופו של דבר זה יגרום לך להרגיש רע עם עצמך ויפגע בך. 
3. לשנות את המראה שלך
רק בגלל שגברים חולמים על דוגמניות כמו בר רפאלי וגל גדות, לא אומר שאת צריכה להרעיב את עצמך כדי להיראות כמוהן. אם הגבר שלך אוהב חזה גדול, את לא צריכה ללכת לעשות ניתוח הגדלת חזה. מי שאוהב אותך צריך לקבל אותך כמו שאת. רק את מחליטה מה לעשות עם הגוף שלך. 
4. להזניח את החברות שלך
כולם מסכימים ש-24 שעות ביממה זה לא מספיק. עם זאת, את לא יכולה להקדיש את כל הזמן הפנוי שלך כדי להיות עם בן הזוג שלך. גם החברים שלך והמשפחה שלך צריכים אותך. אל תזניחי את החברות שלך בגלל שיש לך בן זוג. יום אחד את תצטרכי אותן בחזרה אם מערכת היחסים תסתיים. 
5. להיראות טיפשה
אף פעם אל תתיימרי להיות משהו שאת לא. אל תנסי להיראות פחות אינטליגנטית ממה שאת כדי שהחבר שלך ירגיש יותר טוב עם עצמו. גם אם את חושבת שהוא מעדיף אישה פחות חכמה ממנו, אל תעשי את זה לעצמך. אל תנסי להראות שאת פחות חכמה ממה שאת. 
6. להרעיב את עצמך
אם את רוצה לעשות דיאטה, לשמור על תזונה נכונה ולעשות פעילות גופנית זה נהדר. אבל תעשי את זה בשביל עצמך, כי זה מה שאת רוצה, לא בגלל שהגבר שלך אמר שהוא מעדיף אותך עם 5 קילוגרמים פחות. אל תרעיבי את עצמך, תקיאי או כל פעולת הורדה במשקל קיצונית אחרת בשביל לזרז את הירידה שלך במשקל כדי שהוא יאהב אותך יותר. את רוצה לרדת במשקל, תרדי בצורה מתונה ובריאה למען עצמך. 
7. לתת לו לשלוט בך
כמה שאת אוהבת אותו, אל תתני לו שליטה מלאה על החיים שלך. אם יש ביניכם מערכת יחסים מחייבת, אתם צריכים לדון ביחד בהחלטות החשובות. הוא לא צריך להחליט לבד מה יהיה בחיים שלך ואת לא צריכה לקבל ממנו אישור על מה שאת רוצה לעשות. לכי בדרך שלך. 
8. לשכוח מי את
את יודעת מה את אוהבת ומה את שונאת. אל תשכחי את זה. גם אם יש לך אהבה חדשה, זאת לא סיבה לוותר על הדברים שאת אוהבת ולא לעשות אותם יותר בשבילו. אם תפסיקי לעשות את הדברים שאת אוהבת, במשך הזמן תצטבר בך מרירות ולא תהיי מאושרת איתו יותר. 
9. לנתק קשרים
אם בן הזוג שלך דורש ממך להפסיק קשרים עם אנשים שאת חשובה להם, אל תעשי את זה. את לא צריכה לפגוע בידידים שלך, באקסים שלך, בחברות או במשפחה שלך בשבילו. אם הוא אוהב אותך הוא צריך לקבל אותך עם הקשרים האחרים שלך. 
10. לעשות ילדים אם את לא רוצה
אם שניכם רוצים ילדים, זה נפלא! אבל אם את לא רוצה או לא מוכנה עדיין, אם את מרגישה לא בשלה ורוצה להספיק לעשות דברים לפני שאת הופכת לאמא, אל תיכנסי להריון רק כדי לרצות אותו. ילדים הם מחויבות ענקית לכל החיים. זה לא משהו שאפשר להחזיר או להתחרט עליו. את חייבת להיות שלמה עם עצמך שזה מה שאת רוצה כדי להיות אמא, גם אם תצטרכי לחכות ואפילו לוותר על בן הזוג שלך, אם הוא לוחץ עלייך לעשות את מה שאת לא רוצה.
 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות