חפש

10 התכונות הכי נדרשות שמעסיקים מחפשים בעובדים שלהם

מחפשים עבודה? שימו לב, לפניכם 10 התכונות הנדרשות ביותר שמעסיקים מחפשים במועמדים לעבודה.
בידקו אם תכונות אלה קיימות אצלכם כדי לפתח ולחזק אותן. בראיון העבודה, השתדלו להראות שתכונות אלה חזקות אצלכם:
1. גמישות
מנהלים אוהבים עובדים שזורמים עם התנאים והדרישות של העבודה. לא אנשים נוקשים שמציבים תנאים בעצמם ולא מוכנים לזוז מהם. השתדלו להראות שאתם קלילים וזורמים. יש לכם עקרונות ומערכת ערכים של יושרה, אמינות וסובלנות שמנחים אותכם, אך מעבר לזה, בכל מה שקשור לעבודה אתם מוכנים להקשיב ולבצע ללא בעיות והתנגדויות.

2. גישה יעילה ואכפתית ללקוחות
כדי לשמר לקוחות צריך לדאוג שיהיו מרוצים. הראו למעסיקים לעתיד שלכם שאתם מתכוונים לדאוג ללקוחות שלו ולטפל בהם באכפתיות וביעילות.
3. יכולת עבודה בצוות
הבוס שלך לא רוצה להיות הגננת שלך. הוא לא רוצה שתבוא אליו לבכות שאתה לא מסתדר עם חברי הצוות שלך ובטח שלא רוצה שחברי הצוות שלך יבואו אליו להתלונן עליך. הבוס לעתיד שלך מעוניין שתשתלב בחברה ותעזור לתהליכים להתקדם בלי להתקע בגלל חוסר תיאום ושיתוף פעולה בין העובדים.
4. נכונות לקחת אחריות בארגון פרוייקטים וניהול אנשים
מנהלים מחפשים אנשים שיקחו על עצמם יוזמה בארגון פרוייקטים חדשים, שינהלו את חברי הצוות וידביקו את שאר העובדים בהתלהבות מהשתתפות בפרוייקטים אלה. הרבה מנהלים לא אוהבים עובדים פסיבים שרק מחכים שיגידו להם מה לעשות אלא עובדים שיקחו יוזמה ויגדילו ראש בעצמם.
5. גישה חיובית כלפי אתגרים וקשיים
אף מעסיק לא רוצה עובד שברגע שהוא נתקל בקשיים הוא מתחיל לקטר ולהתלונן. הראו למראיין שאתם מוכנים להתמודד עם קשיים ואתגרים שיעלו בפניכם במהלך העבודה ולפתור אותם ביעילות ובנחישות.
6. התלהבות כלפיי העבודה
הראו לאדם שמראיין אותכם שאתם מתלהבים מהעבודה ומצפים להתחיל אותה בכליון עיניים. העבודה המבוקשת היא התפקיד עליו חלמתם הרבה זמן ואין לכם שום כוונות להיות ראש קטן ולא לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

7. יכולת להתמודד עם שינויים
מעסיקים מחפשים עובדים שמסוגלים להתמודד עם שינויים בארגון, בתנאי העבודה ולא מפחדים מהם. קיראו את הספר "מי הזיז את הגבינה שלי" ולימדו איך מתמודדים עם שינוי. לא צריך להיבהל ברגע שמשהו משתנה פתאום, הראו שאתם מסתגלים.
8. מראה חכם
השתדלו להיראות אינטליגנטים. התלבשו בבגדים מסודרים, סרקו את השיער באלגנטיות, דברו ברהיטות וללא שגיאות והפגינו את הידע שיש לכם בתחום העבודה. זה מאד מרשים מעסיקים ויגרום להם לחזר אחריכם.
9. נכונות ללמידה מתמשכת
הראו שאתם תמיד מוכנים ללמוד דברים חדשים. מעסיקים רוצים אנשים שלא דורכים במקום אלא מעוניינים להתפתח וללמוד דברים חדשים ובכך לעזור להם לקדם את העסק או הארגון שלהם.
10. יעילות ויכולת ניהול זמן טובה
זמן שווה כסף. אף בוס לא אוהב עובדים שמורחים את הזמן ומבזבזים אותו, אם זה על שטויות כמו שיחות רכילות במשרד, משחקים במחשב או שיחות טלפון אישיות, או ביצוע מטלות במשך זמן רב מדי ואי עמידה ביעדים.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות