חפש

10 החתולים הכי פופולריים ברשת

אם יש לך יום רע, מה יותר מעודד מלראות סרטון מצחיק על חתולים באינטרנט?
חתול הוא אולי החיה הפופולרית ביותר שמככבת בסרטונים ביוטיוב. יש מיליוני סרטונים מצחיקים וחמודים בכיכובם של חתולים שיעלו לכם חיוך על הפרצוף ואנחנו בחרנו לכם את עשרת המובילים:
1. מארו 
מארו הוא חתול יפני מקסים מגזע סקוטיש פולד שהפך לכוכב ברשת בזכות חיבתו ללבישת קופסאות קרטון. הסרטונים של מארו זוכים לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב ומעלה אותם מישהי בשם mugumogu.
הסרטון הראשון של מארו הופיע בשנת 2007 ומאז הוא זכה בכמה פרסים, הופיע בתוכניות טלוויזיה ואפילו הוציא ספר משלו. איך אפשר לראות את הסרטון של החתול הנפלא הזה ולא לחייך?
2. החתולה גראמפי

גראמפי קט היא חתולה עם פרצוף מתוק ומיוחד, שנראה אנושי וכועס (או עצוב) שמככבת באינטרנט מה-22 בספטמבר 2012, מאז שהתמונה הראשונה שלה הועלתה לאתר Reddit. בהתחלה אנשים חשבו שהתמונה עברה עיבוד בפוטושופ, לכן בעליה של החתולה החליטו לצלם סרטונים שלה ולהעלות אותם ליוטיוב, מה שהפך אותה לכוכבת חדשה באינטרנט.
גראמפי פט נולדה ב- 4 באפריל 2012 והיא חתולה מעורבת מהגזעים (כנראה) פרסי, רגדול וסנואו שו. בתאריך 14 במאי, 2019, בשעות הבוקר, נפטרה גראמפי קט בביתה בגיל 7 כתוצאה מסיבוך במערכת השתן. יהי זכרה ברוך.
ל- Grumpy Cat יש אתר אינטרנט משלה שבו אפשר לראות תמונות וסרטונים שלה ולרכוש מוצרים עם תמונות שלה עליהם כמו ספלים וחולצות.
קישור לאתר של גראמפי
3. החתול של ניר וגלי 
החתול של ניר וגלי הוא חתול שהלך לאיבוד והבעלים שלו, יהודית, מציעה תמורתו 1,000 ש"ח. לא נגלה לכם את כל הסיפור, צפו בסרטון אם עדיין לא הספקתם ותצחקו:
החתול של ניר וגלי – קישור לסרטון
4. ניאן קט 
ניאן קאט (Nyan cat) הוא חתול אנימציה של 8 ביט שהגוף שלו מרובע בצבע ורוד עם נקודות בצבע דובדבן שמשאיר אחריו שובל צבעי קשת כשהוא עף בחלל החיצון.
אנימציית החתול הוצגה לראשונה באתר הקומיקס היומי LOL-Comics על ידי המאייר כריס טורס בשנת 2011. זמן קצר לאחר מכן הועלה סרטון ליוטיוב של החתול הנ"ל עם השיר היפני המפורסם Nyanyanyanyanyanyanya. תוך שבועיים הסרטון צבר יותר ממיליון צפיות והפך להיות אחד החתולים הפופולריים ברשת.
ניאן קט- קישור לסרטון
5. נורה מנגנת על פסנתר
כשבטסי ובארנל אימצו את החתולה נורה מהמרכז לחיות עזובות, הם לא תיארו לעצמם איזה גאון מוסיקלי יש להם בידיים. נורה ישבה מתחת לפסנתר במשך שעות בזמן שבטסי העבירה שיעורי נגינה בפסנתר. עד שיום אחד נורה החליטה לנסות גם את כוחה בניגון והניחה את כפה החתולית על קלידי הפסנתר. לאט לאט נורה התחילה לנגן. מאז נורה מקבלת שיעורי פסנתר באופן יומיומי ביחד עם הסטודנטים של בטסי.
היא הפכה לסנסציה באינטרנט ויש לה אפילו בלוג- norathepianocat.com. נורה גם משתתפת בקטצרטו- תחרות נגינה לחתולים.
6. החתול הנובח
החתול הרוסי הזה נראה כמו חתול, אבל כשהוא רוצה הוא נשמע כמו כלב.
בסרטון המצחיק הזה החתול נובח החוצה מהחלון, אבל כשהוא מרגיש שיש לידו בן אדם, הוא משנה את הצלילים שלו ליללות של חתול….
קישור לסרטון
7. חתולים מנהלים שיחה 

החתולים שבסרטון, סטינה ומוסי, נראים כמו שני חברים טובים שאוהבים לפטפט, אבל בעל החתולים אומר שבדרך כלל הם דווקא לא מסתדרים.
יכול להיות שהפעם נחה עליהם רוח טובה והם ניסו ליישר ביניהם מעט את ההדורים, בשיחה שנמשכה שעה, לפי דברי בעל החתולים שהעלה את הסרטון ליוטיוב.  
קישור לסרטון
8. אמא חתולה 
קל מאד להבין למה הסרטון הבא הפך להיות ויראלי וצבר יותר מ-50 מיליון צפיות ביוטיוב. האם יש דבר שמחמם יותר את הלב מלראות אמא חתולה מחבקת את הגור שלה?
קישור לסרטון
9. קולונל מיאו 
*** עדכון: החתול קולונל מיאו נפטר לצערנו בשנת 2014.
בספטמבר 2012 התפרסמו 3 תמונות של החתול הפרסי קולונל מיאו באתר האינטרנט צ'יזבורגר במדור Daily what.
הפרווה הסמיכה והרכה והבעות הפנים הזעופות הפכו את החתול ללהיט ויראלי ותוך שעות ספורות הן הופצו בכל רחבי הרשת.
לקולונל מיאו היה אתר אינטרנט משלו (www.colonel-meow.com) שיחזור בקרוב והיה לו עמוד בפייסבוק עם מאות אלפי מעריצים.
את קולונל מיאו אוהבים לכנות "החתול הכי כועס בעולם".
בעלת החתול, בחורה בשם אן מארי אייברי מסיאטל שבארה"ב מספרת שבכל בוקר כשהיא מתעוררת, היא מסתכלת על החתול שלה והוא גורם לה לצחוק בקול רם.
קישור לסרטון
10. החתול הנבהל 
בשנת 2009 העלתה משתמשת ביוטיוב סרטון שלה מדגדגת את החתלתול של חבר שלה, אטילה פלאפ. בכל פעם שהיא הפסיקה את הדגדוג, אטילה זרק את כפות הידיים שלו למעלה בהפתעה והסרטון המתוק הזה שעשע יותר מ-7 מיליון צופים רק בשבועיים הראשונים (היום יש לו יותר מ-70 מיליון צפיות!).
קישור לסרטון

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות