חפש

10 מתנות מומלצות לגברים

כמו שבטח למדתם על בשרכם, לבחור מתנה לגבר זה ממש לא קל, ולבחור מתנה לבן הזוג זה עוד יותר קשה, בגלל שחשוב לכם לקלוע לטעם שלו ולא לפספס כדי שידע שאתן מכירות אותו הכי טוב מכולם (גם אם לא מדובר בבן זוג, עדיין כדאי להשקיע תשומת לב כדי לקלוע למה שהוא אוהב).

יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים מתנה, כמו תקציב, הדברים שהוא צריך, הסגנון שלו ועוד, שהמשימה הזאת עלולה להיות ממש מפחידה עבור חלק מהנשים.
קבלו את הרשימה הבאה, המלצות מגבר שמגדיר את עצמו כגבר ישראלי טיפוסי, שכולי תקווה שתעזור לכם בפעם הבאה שתחפשו מתנה לגבר: 

10. מי קולון ובשמים לגברים
בשמים ומי קולון הם מתנה אישית וייחודית בשביל כל אדם. היתרון של המתנה הוא המחיר, שבדרך כלל אינו יקר ונע בין 50 ל- 500 ש"ח. רוב הגברים שמחים לקבל מתנה כזאת שמעידה על תשומת לב והיא גם שימושית. גם אם הגבר שלך לא משתמש בבושם או במי קולון, בפעם הראשונה שהוא יתחיל, הוא בטוח יתאהב. האתר המומלץ לקנות בו בשמים לגברים הוא KSP, שם המחיר נמוך משמעותית וגם תקבלו הנחה.
בין הבשמים הפופולרים בקרב הגברים: CK, פירס אברמקומבי, Armani-Dimonds, Versace-the dreamer, Fahrenghit-Dior, GIO-Armani, One Million-pacco, HogoBoss-NO-6, D&G-Classic, D&G-The one, Replay-Replay, 212-Sexy, DKNY-for man (new), Lacoste-Assentional, Rochas, Armani-code , Davidoff-hot water, D&G-NO-3
Black XS-Pacco
9. אביזרי ספורט
אם הגבר שלך אוהב לעשות ספורט, תוכלי לקנות לו אביזרים חדשים שהוא בטוח יתלהב מהם כמו כדור או מחבט חדש. גם משקולות, תיק לחדר הכושר או למגרש, שק איגרוף, כדור כוח, מתקני כושר לבית וכד' יגרמו לו להתלהב. קישור לקניית אביזרי ספורט איכותיים במחירים הכי נמוכים בשוק!
8. גאדג'טים אלקטרוניים
גאדג'טים אלקטרוניים יש בשפע, החל מקונסולות משחקים, סמארטפונים ואביזרים לסמארטפון, ועד סטרימרים שהם עכשיו להיט שרוב הגברים ישמחו לקבל אם הם בעניינים. קישור לקניית גאדג'טים במחירים מדהימים
7. כרטיסים למשחקים
אין דבר שישמח את הגבר שלך יותר מאשר זוג כרטיסים למשחק כדורגל או כדורסל של הקבוצה האהובה עליו, אם אפשר לליגת האלופות. בידקו איזה משחק חשוב בעיניו ומה התקציב שלכם מאפשר לכם לקנות. כמובן שתצטרכו גם ללכת איתו למשחק או לפרגן לו שיבחר חבר טוב שיצטרף. 
6. שעון
יש כל כך הרבה שעוני יד יפים בסגנונות כל כך רבים, שלא קשה למצוא שעון שגם יתאים לתקציב שלך וגם לסגנון של הגבר שאת אוהבת. יש שעוני ספורט חכמים בטווח רחב של מחירים, עם מד דופק, מד תאוצה, שחייה, רכיב GPS ועוד המון אפשרויות, יש שעוני צלילה ושעוני יד אלגנטיים ויוקרתיים.

מתנות לגברים
שעונים יוקרתיים במבצע


5. סיגרים
נכון שזה מאד לא בריא, אבל אם הגבר שלך במילא מעשן, תוכלי לקנות לו סיגרים משובחים שירגיש קלאסי ומיוחד.  
4. אלכוהול יקר
אם הגבר שלך אוהב משקאות אלכוהולים, תוכלי לקנות לו בקבוק של וודקה ואן גוך למשל, או בקבוק וויסקי משובח, בהתאם לתקציב שלך, אותו תוכלו לשתות ביחד בהזדמנות חגיגית כמו יום ההולדת שלו למשל.
3. סוף שבוע בצימר או בית מלון
אין כמו לברוח מהשגרה לסוף שבוע רומנטי בצימר או בבית מלון. יחד איתך כמובן.  
השוואה של הזמנת חופשות
2. מכונית במקרה הטוב או אביזרים למכונית במקרה הפחות טוב (אבל גם זה בסדר גמור) 
אם את יכולה להרשות לעצמך, מכונית ספורט מהירה תלהיב כמעט כל אחד :). אם לא, תוכלי להסתפק באביזר לרכב כמו נגני דיסקים ודי.וי.די, מגברים, רמקולים וסאבוופר, מחשבי כף יד ו-GPS, דיבוריות ועוד. גברים כל כך אוהבים לשמור על הרכב שלהם ולטפח אותו, שאפילו שואב אבק לרכב ילהיב אותם מאד.
אם הוא רוכב על אופנוע תוכלי לצייד אותו באביזרי בטיחות חדשים וטובים יותר כמו מעיל רוח, כפפות, קסדות וכד'.
1. משהו שעשית בעבודת יד
אם תשקיעי ותכיני משהו בעצמך, כמו ספל שציירת עליו, חלוק רחצה שרקמת עליו, חולצה שציירת עליה עם צבעים שמתאימים לבד ועוד, הוא בטוח יאהב את זה. יש בזה טאץ' אישי שמראה על תשומת לב והשקעה ואת זה תמיד נעים לקבל כשאוהבים. במיוחד ממישהי כשרונית כמוך.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות