חפש

10 עובדות שלא ידעתם על הסדרה משחקי הכס

ג'ק גליסון (ג'ופרי) קיבל מכתב מהסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין לאחר שהתכנית הראשונה שודרה, שבו כתוב "מזל טוב, כולם שונאים אותך!". 

אאימון טרגאריין, המלומד העליון של טירת שחור של משמר הלילה של החומה היה עיוור על פי סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח". בסדרה משחק אותו פיטר ווהן שהוא עיוור חלקית בעצמו. 

אמיליה קלארק (השחקנית שמגלמת את דאינריז טרגארייאן) נשטפה בכל כך הרבה דם מזויף בסצנה אחת שהיא נדבקה למושב האסלה בהפסקה. 

בשנת 2012, מעל 160 תינוקות בנות שנולדו בארה"ב נקראו בשם "חאליסי" באופן חוקי, על שם הדמות בסדרה, למרות שזה לא שמה של הדמות (דאינריז) אלא הכינוי שהיה לה באותו זמן. 

דמותו של ג'ופרי באראתיאון עוצבה על פי הדמות של הקיסר הרומי קליגולה. 


כששאלו את הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין אם יש לו איזושהי תמונה בראש כיצד יסתיים הסכסוך האינסופי בין הממלכות הוא ענה שהסוף יהיה ענן אבק או שלג שנע ברוח מעל פני המוני קברות עם מצבות. 
אמיליה קלארק (דאינריז טארגאריין) היא ברונטית טבעית והיא הצהירה שהיא מעולם לא צבעה את שיערה בשביל הסדרה. השיער הבלונדיני השופע של הדמות מושג באמצעות מערכת של פאה ואיפור משוכללת שלוקח הרבה זמן לסדר בשביל התוצאה המושלמת. 

בפיילוט של הסדרה שיחקה טמזין מרצ'נט (ששיחקה את קתרין הווארד בסדרה שושלת טיודור) את דאינריז טארגאריין, אך היא הוחלפה באמיליה קלארק לצילומים בפועל. הסיבה לעזיבתה של טמזין את הסט לא פורסמה, אבל ג'ורג' ר.ר. מרטין שיבח את תפקודה כ"נפלא" בבלוג שלו. 
ג'ורג' ר.ר. מרטין סיפר ש"החתונה האדומה" הידועה לשמצה הייתה הפרק הכי קשה שיצא לו לכתוב בספר "סופת חרבות". הוא היה כל כך קשור רגשית לדמויות שהוא בעצם כתב את שאר הספר קודם ורק לאחר מכן את הפרק המדובר. דיויד בניוף ודי. בי וייס, שקראו את הספרים אמרו שהפרק הזה היה אחת הסיבות העיקריות שהם החליטו להפיק מהספרים סדרת טלוויזיה. כמה פרטים שונו מהספר: בעיקר זה שאשתו של רוב לא נכחה בחתונה, וגם לא היתה בהריון. 
מחבר הסדרה ג'ורג' ר.ר. מרטין דיווח בבלוג שלו שאחרי הצילומים של הפרק שבו זאבת הבלהות של סאנסה, ליידי, הוצאה להורג, הכלב ששיחק אותה, מגזע אינואיט צפוני, אומץ על ידי סופי טרנר, השחקנית שמגלמת את סאנסה סטארק.   

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות