חפש

10 סלבריטאים שסבלו בילדותם מדחייה חברתית

אם אתם לא פופולריים במיוחד בבית ספר ומרגישים לבד, דעו שלא תמיד מה שקורה בבית ספר מעיד על מה שיקרה בעתיד.
תראו למשל את המפורסמים שברשימה הבאה, שהיום מרוויחים מיליונים ונערצים על מיליוני בני נוער, איך הם סבלו בבית הספר היסודי והתיכון:


1. רוברט פטינסון
אז יכול להיות שהיום מיליוני בנות ברחבי העולם מעריצות את הערפד הצעיר לנצח מדמדומים וחושבות שהוא מושלם, אבל בתקופה שלמד בבית ספר בבריטניה הוא לא היה ממש כוכב. "הרבה ילדים היו מרביצים לי" מספר רוברט פטינסון שהיום הוא כבר בן 25. "הייתי קצת אידיוט. תמיד חשבתי שהמכות שאני חוטף היו ללא התגרות מצידי, אבל אחר כך הבנתי שההתנהגות שלי גרמה לכך. הייתי מתנהג כמו שחקן סופר סטאר וזה כנראה הרגיז הרבה אנשים". "פעם אפילו מישהו גנב לי את השרוכים מהנעליים" סיפר פטינסון לעיתון Daily Express "היום אני עדיין נועל את הנעליים האלה בלי שרוכים".

2. קריסטן סטיוארט
קריסטין סטיוארט היא אולי השחקנית הפופולרית ביותר בקרב בני נוער היום, אבל גם כוכבת הקולנוע שהתפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כבלה בסדרת הסרטים דמדומים לא היתה ילדה אהודה במיוחד בבית הספר.
היא סיפרה לעיתונות שהיא שמחה שהשתתפה בסרטים ושעזבה את בית הספר התיכון. "לא יכולתי ליצור קשרים עם הילדים בגילי. הם מרושעים ולא נותנים לך שום סיכוי. לא הייתי ילדה שהולכת ומדברת על משחק, לכן זה לא הטריד אף אחד, אבל ברגע שמישהו קלט את זה שאני מתעניינת במשחק, התחילו הירידות עלי. מגיל 14 התחלתי ללמוד בהתכתבות תוך כדי שאני מפתחת את קריירת המשחק שלי. היום שבו הצטלמתי לסצינת הסיום בסרט "דמדומים 3: ליקוי חמה", היה בדיוק שבוע אחרי שסיימתי זה את הבחינה האחרונה שלי בתיכון".
רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט
3. ליידי גאגא
ליידי גאגא דיברה לפני כמה זמן בתוכנית הטוק שואו של אלן על ימיה בבית הספר ואיך הם השפיעו על האישיות שהיא היום. "אני רוצה ליצור לבני הנוער המעריצים אותי מרחב שבו הם ירגישו חופשיים ויוכלו לחגוג. אני לא התאמתי בבית הספר התיכון. רציתי להיראות כמו בוי ג'ורג' ולכן הייתי מוזרה. אני רוצה ליצור אטמוספירה למעריצים שלי שיוכלו להיראות כמו שהם רוצים בלי להרגיש שהם לבד. לקח לי המון זמן להרגיש עם עצמי טוב ולהאמין שאני בסדר. אבל אני רוצה שהמעריצים שלי ידעו שהם בסדר. לפעמים בחיים אתה לא מרגיש שאתה מנצח, אבל זה לא אומר שאתה לא מנצח." 
4. אמה ווטסון
מערכת החינוך הרגילה לא היתה קסומה כל כך לאמה ווטסון החמודה, גיבורת סדרת הסרטים הארי פוטר, שלפי הדיווחים נשרה מאוניברסיטת בראון בגלל הצקות. חברים לספסל הלימודים של אמה סיפרו שהיו מציקים לה ללא רחמים, למשל היו צועקים "שלוש נקודות לגריפינדור!" כאשר ענתה על שאלה בכיתה. בגלל ההצקות היא החליטה לקחת הפסקה מהלימודים בבראון, אך יש כאלה שטוענים שזה היה רק בשביל להתרכז בקריירת המשחק שלה. באתר שלה כתבה אמה ווטסון "אני עדיין רוצה לסיים את התואר שלי. רק שזה יקח סמסטר או שניים יותר ממה שתכננתי". לפי כתב מהוליווד, ווטסון שווה לפחות 32 מיליון דולר, לכן, למרות כל ההטרדות וההצקות של חבריה לספסל הלימודים, היא עדיין יכולה להרשות לעצמה לצחוק כל הדרך אל הבנק. 

5. סנדרה בולוק
בגלל שאמה של זוכת האוסקר לשנת 2010 סנדרה בולוק היתה גרמניה, זכתה סנדרה להערות גנאי רבות מבני כיתתה. אמה של סנדרה היתה זמרת אופרה והיא גררה את משפחתה להופעות ברחבי אירופה, משאירה את בתה חסרת מושג לגמרי בעניינים תרבותיים במדינת מולדתה. "חזרתי לבית הספר המקורי שבו למדתי ונראיתי שונה לגמריי מכל הילדים האחרים" סיפרה סנדרה בראיון שנערך עימה ב-2009 "לכן חטפתי קצת מכות. ילדים הם מרושעים. ומה שעצוב הוא שאני זוכרת את השמות של כל אחד ואחד מהילדים שהיו רעים אלי בתקופת בית הספר!" 
6. טום קרוז
טום קרוז פנה לסיינטולוגיה בין השאר בגלל הילדות הלא קלה שעבר. כשהיה טום קרוז צעיר, הוא התקשה בקריאה, עובדה שלא נעלמה מעיניהם של ילדי כיתתו שנהגו לקלל ולהשפיל אותו בשל כך. הוא נאלץ לעבור לכיתה מתקנת ונדחק לשולי החברה. הוא עבר מבית ספר לבית ספר, בסך הכל 15 בתי ספר שונים במהלך 12 שנות הלימודים שלו, אבל עדיין הקשיים הלימודיים והחברתיים לא נפסקו.
"הלב שלך דופק, אתה מזיע ומתרגש ומרגיש שאתה הולך להקיא" סיפר טום על מה שהרגיש כשהרביצו לו "אני לא בחור גדול ואני לא אוהב להרביץ. כשמישהו רצה להרביץ לי ידעתי שאני צריך להרביץ לו בחזרה אחרת הוא יציק לי כל השנה. אמרתי לעצמי 'עדיף שתילחם' אבל במקום זה פשוט הנחתי לו. אני לא אוהב בריונים". בגיל 7 אובחן קרוז כסובל מדיסלקציה. הבריונים בבית הספר לא היו הבעיה היחידה של טום קרוז. גם אביו היה מכה אותו פעמים רבות. "אבא שלי היה בריון ופחדן" סיפר קרוז לאתר Parade.com. "כל פעם שהוא היה מתוסכל ממשהו, הוא פשוט היה מרביץ". 
7. מיילי סיירוס
מיילי סיירוס נהנית מכל הטוב שבעולם, אבל לא תמיד זה היה כך. באוטוביוגרפיה שלה שהוציאה בשנת 2009, כותבת סיירוס על הילדות הלא קלה שעברה בשנות התבגרותה בטנסי שבארה"ב. "הבנות לקחו את זה מעבר לבריונות רגילה" היא מספרת "הן היו ילדות גדולות וקשוחות והן הקימו את מועדון 'אנטי-מיילי'. הייתי נמוכה וצנומה. הן היו מוכנות ממש לגרום לי לנזק גופני". והן בהחלט ניסו לעשות את זה- בפעם אחת הן דחפו אותה לחדר השירותים בבית הספר ונעלו אותה שם. "אני זוכרת שביליתי שם שעה שלמה שנראתה כמו נצח" סיפרה מיילי על המקרה "חיכיתי שמישהו יציל אותי וחשבתי איך החיים שלי נהיו כל כך דפוקים".
היו גם עלבונות וכינויי גנאי כלפיה, פעמים רבות בגלל אביה הזמר בילי ריי. "אבא שלך הוא להיט של שיר אחד" אמר לה מישהו מהכיתה "את לעולם לא תצליחי בכלום, בדיוק כמו אבא שלך". 

8. דמי לובטו
בנות הן בנות. וכמן שדמי לובטו יודעת, הן יכולות להיות מאד אכזריות. בתוכנית של אלן דיינג'רס סיפרה דמי על ההתעללות החברתית שעברה בכיתה ז', שגרמה לה בסופו של דבר לעבור ללמוד בבית. "אף פעם לא הבנתי למה התעללו בי בעצם" סיפרה לובטו "עד שהסתכלתי אחורה והבנתי, בגלל שהייתי שחקנית הפכתי למטרה קלה. סגנון החיים שלי היה פשוט שונה מזה של הילדים האחרים ובגלל זה הייתי קורבן להצקות".
9. טיילור סוויפט
בחטיבת הביניים ילדי כיתתה של טיילור סוויפט היו מציקים לה. הרבה מהם היא פגשה שוב כשהיתה מפורסמת. "הם ניגשו אלי כשהם לובשים חולצה עם הדפסה שלי וביקשו שאחתום להם על הדיסק שלי" היא סיפרה "זה היה מריר ומתוק גם יחד. זכרתי איך הם היו התנהגו אלי ברשעות כשהיינו צעירים יותר והייתי צריכה לשכוח מזה עכשיו. כל יום הייתי חוזרת מבית הספר הביתה כל כך אומללה. זה מה שהניע אותי לכתוב כל כך הרבה שירים. בעצם אני צריכה להודות להם!" 
אחרונה חביבה, כמו באגדות, ילדה לא מקובלת שלא הפסיקו להציק לה שבגרה והפכה לנסיכה:
10. קייט מידלטון
"היא סיפרה שהיתה קבוצה של בנות שהיו קוראות לה בשמות וגונבות לה את הספרים, כל מיני דברים קטנים כאלה" סיפרה ג'סיקה היי, חברה לשעבר של קייט, למגזין Daily mail "כשהיא היתה מתיישבת ליד אנשים לאכול ארוחת צהרים, הם היו פשוט קמים ועוברים לשולחן אחר"

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות