חפש

7 תמונות שיכולות ללמד אתכם את האמת על עצמכם

התמונות הבאות יכולות לעזור לכם להבין את האישיות שלכם טוב יותר ולהכיר את עצמכם בצורה יותר טובה. אתם צריכים להסתכל עליהן ולהגיד מה הדבר הראשון שאתם רואים בהן. שבו בנוח, תירגעו והסתכלו על התמונות. אל תחשבו יותר מדי ותנסו לנתח את מה שאתם רואים, פשוט תענו מהר מה הדבר הראשון ששמתם לב אליו ולאחר מכן תקראו מה זה אומר.

1. מהן התכונות המקצועיות שלכם?

הסתכלו על התמונה וענו מה הדבר הראשון שאתם רואים?


















ראיתם פרופיל של אישה עם שפתיים אדומות-
יש לכם אופי חזק מאוד ואישיות מבריקה. החיים כנראה נתנו לכם הרבה הפתעות וקשיים, אבל למדתם איך לפתור אותם. חשוב לכם להצליח בתחומים החברתיים והיצירתיים, ולבחור עבודה בתחום העיצוב והתקשורת.
ראיתם תרנגולת-
המוח שלכם לא עובד בצורה טיפוסית אלא מחוץ לקופסא. אתם אוהבים לראות מה משפיע באופן חיובי על החיים שלכם. אתם סבלניים. אתם גם מעולים במדעים ומתמטיקה. תצליחו בקריירה הכוללת מספרים ו/או יצירתיות כמו אדריכלות או שירותים פיננסיים, למשל.
ראיתם פרופיל של גבר-
מזל טוב! יצאתם גאונים! תהיה לכם הצלחה בכל תחום כי המוח שלכם מוצא פתרונות ואינו שוקע בבעיות. אתם יצירתיים ואוהבים להתבונן בסביבה. אנשים כמוכם רצויים בכל תחום קריירה. שפרו את כל הכשרונות שלכם ואל תפסיקו לנסות להשיג דברים.


2. מה הדרך שבה אתם חושבים?

הסתכלו על הציור והגידו מה הדבר הראשון שאתם רואים?


















ראיתם דג
אתם אוהבים ללכת עם הזרם ומוצאים בקלות פתרונות בכל מצב. אתם חכמים מאד ולומדים מהטעויות שלכם. עם זאת, לפעמים אתם צריכים להיות פעילים יותר כדי להגשים את החלומות שלכם.
ראיתם ילדה
אתם רומנטיים, אוהבים להיות מוקפים בחברים וקרובים, וגם הם אוהבים להיות סביבכם! לפעמים אתם תמימים ולכן לפני כל החלטה עליכם לקחת בחשבון את הכל.
ראיתם שמים וכוכבים
אתם פילוסופים וחולמים. אנשים כמוכם יכולים להתחיל מהפכה, אם כי אחרים עשויים להגיד לכם שהרעיונות שלכם הם משוגעים. אל תפסיקו לחלום, אבל תשמרו גם את הרגליים על הקרקע, במציאות.



3. למה אתם שמים לב יותר?

מה אתם רואים קודם?





















פיל
אם ראיתם קודם פיל, אתם טובים בלראות את התמונה הכללית ולתכנן לעתיד הרחוק. אתם צודק לגבי דברים רוב הזמן, למרות שלפעמים אנשים חושבים שהתכניות שלכם לא יעבדו.
עכבר
היעוד שלכם הוא בפרטים הקטנים. בזכות האיכות הזאת שלכם, אתם יכולים להבחין בדברים רבים שאנשים אחרים לא רואים. אנשים עם כישרון כזה יכולים להיות למשל פסיכיאטרים טובים מאוד.



4. איך אתם מנהלים קשיים?

מה הדבר הראשון שראיתם בציור?














חור המנעול
אתם אופטימיים ויכולים למצוא פתרונות למצבים קשים מאוד. האופי שלכם חזק. גם אם אתם לא רואים דלת, אתם תמיד תסתכלו דרך חור המנעול.
איש קטן
אתם נפלאים ורגישים. לפעמים אתם יכולים להגזים עם הבעיות אבל בסוף היום, הכל ייפתר.



5. ביחרו את המנדלה שלכם וגלו במה אתם מתרכזים יותר בחיים

איזו מנדלה הכי מדברת אליכם?













מנדלה מס' 1
אתם מכוונים לקריירה ולהצלחה. חשוב לכם שיהיה לכם מעמד טוב בחברה, בזכות עצמכם. יש לכם מטרות מסוימות ואתם יודעים איך להגיע אליהן.
מנדלה מס' 2
העדיפות שלכם היא האהבה. אתם יותר ממוקדים על בני משפחה וחברים. אנשים כמוכם מכובדים מאוד בחברה בזכות היכולת שלכם למצוא שפה משותפת עם אחרים.
מנדלה מס' 3
אתם מתמקדים בפיתוח עצמי. זה יכול להיות לשלב את המראה ואת הנשמה בעת ובעונה אחת. אתם מנסים להקשיב ללב שלכם וללכת לפי מה שהוא אומר.


6. כיצד אתם משתמשים בכוח שלכם?

מה הדבר הראשון שאתם רואים בציור?











כפפות אגרוף
אתם אוספים ומבזבזים את האנרגיה שלכם במנות קטנות. כאשר אתם מקבלים כוח, אתם מעדיפים להשתמש בו באופן מיידי. רעיונות לא יכולים לשכב בראש שלכם במשך זמן רב. אתם תמיד מעדיפים להוציא אותם מהר לפועל.
זרועות עם שרירים
אתם יכולים לאגור אנרגיה במשך זמן רב. אתם מאופקים וצריכים לחשוב ולנתח את כל האפשרויות שיש לכם לפני קבלת החלטה. זה כמו כוח הולך וגדל שיכול להתפוצץ ולחשוף משהו מדהים.


7. איזה סוג אדם אתם ואיזה מקצוע מתאים לכם?

מה הצורה שאתם הכי מתחברים אליה?












  1. הסוג האמנותי: אתם תהיו מעצבים טובים.
  2. הסוג הריאליסטי: תחום ההנדסה יכול להתאים לכם מאד.
  3. הסוג החברתי: אתם תהיו מורים נהדרים.
  4. הסוג הקונבנציונאלי: ניהול ואדמינסטרציה מתאימים לכם.
  5. הסוג המוזר: אתם תהיו מדענים גדולים.
  6. סוג היוזמה: אתם תהיו עורכי דין מעולים.

מה דעתכם? האם המבחנים הציגו נכון את האישיות שלכם? נשמח אם תשתפו אותנו בתגובות ותשתפו עם החברים שלכם אם אהבתם את הכתבה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות