חפש

אמן הגרפיטי ג'ימי סוויפט הפך סלע בחוף לכריש לבן גדול אמיתי להפליא

אם יצא לכם ללכת לטייל בחוף פאלולם שבדרום גואה שבהודו ולראות פתאום כריש לבן גדול קופץ מהמים, אין לכם מה להיבהל. הכריש הזה בסך הכל עשוי מאבן והוא לא יכול לעשות לכם כלום. יצר אותו האמן האמריקאי ג'ימי סוויפט, שצייר אותו בחודש מרץ 2015. "זה באמת מדהים איך אמא טבע יכולה לגלף צורה מושלמת כזאת" סיפר סוויפט על הסלע שאותו צבע. מאז שנוצר, הפך הכריש לציון דרך מועדף על תיירים שלעתים קרובות עוצרים לידו ומצלמים אותו.
מקור: אינסטגרם


בהיותו אמן במשך למעלה מ -15 שנים, סוויפט נסע ליותר מ -90 מדינות, והוא יוצר אמנות בכל מקום אליו הוא מגיע. בהשראת הסרט מלתעות, הוא החליט לאתגר את עצמו על ידי ציור ראש של כריש על סלע בתוך המים. "זה היה הדבר הכי קשה שציירתי. הגלים כל הזמן היכו אותי ונאלצתי להפסיק בכל פעם שהגאות החלה". שנתיים לאחר שסיים את הציור, חזר סוויפט אל כריש האבן שלו ומצא שהצבעים נמוגו מעט ולכן החליט להחיות אותם. "אחרי שנתיים הכריש שלי היה כמעט דהוי לגמרי, אז צבעתי בצבע טרי והוא מוכן בחזרה לעוד צילומי סלפי" הוא אמר.


עוד חיה שתוכלו למצוא בחוף פאלולם בגואה היא פיל גדול עם שיח "שיער" על הראש, שגם אותו יצר סוויפט מסלע אחר. אם אתם רוצים לראות עוד עבודות אמנות של סוויפט, אתם מוזמנים לעקוב אחריו באינסטגרם.
מקור: אינסטגרם

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות