חפש

המצאות מגניבות שישפרו את החיים שלכם

עיפרון מן הצומח

העפרונות הבאים הם מתנה מגניבה ביותר למי שאוהב לצייר לגנן. sprout הם עפרונות נוצצים, ידידותיים לסביבה ובאיכות גבוהה, שיש להם פטנט של להפוך להיות שתילים כאשר השימוש בהם בתור עפרונות נגמר. בקצה שלהם יש כמוסה קטנה של זרעים ועל כל עיפרון כתוב מה הצמח שיגדל כשתשתלו אותו.
מקור התמונה
קיימות היא ערך שמאד חשוב לטפח בכל גיל, כדי לשמור על העולם שלנו. בגלל זה העפרונות האלה הם מתנה מושלמת לכל גיל. הם מגיעים בצבעים ועם זרעים שונים ואפשר לצייר, לכתוב, לעצב ולשרבט איתם עד שהם קצרים מדי לשימוש. ואז, במקום לזרוק אותם, פשוט הופכים אותם ושותים אותם בעציץ, וצופים בהם גדלים להיות עשבי תיבול ריחניים, פרחים יפים או ירקות טריים.

מקור התמונה
🖉 העפרונות עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה, לא רעילים, מתכלים ואין בהם עופרת.

פנסים תלויים ללא ידיים

אם אתם צריכים פנסים בשביל לקרוא בחושך, או ללכת בחושך, הפנסים הבאים הם מושלמים בשבילכם. את הפנסים עונדים על הצוואר, כמו שרשרת והם מאירים את המקור שאתם צריכים. הם עשויים מחומר אלסטי שאפשר לכוון ויש להם 4 נורות לד עם ארבע דרגות של אור.
מקור התמונה

מקור התמונה
מאווררים תלויים על הצוואר
המצאה גאונית לימים החמים האלה למי שהידיים שלו מלאות בעבודה: זוג מיני מאווררים שתולים על הצוואר ועושים רוח על הפנים:
מקור התמונה
גרביונים רב פעמיים
גרביונים הם מצרך חיוני בארון שנשים רבות משתמשות בו. הבעיה היא שלעתים קרובות מדי הם נקרעים. לפעמים גם תוך כדי לבישה, תנועה אחת לא זהירה ורכבת או חור מופיעים והורסים את הגרביונים לתמיד. רוב הגרביונים נלבשים פעם אחת ולאחר מכן נזרקים לפח או שמשתמשים בהם למטרות אחרות כמו גרביים קצרות, שקיות, כיסוי וכד'. אישה אחת החליטה לפתור את הבעיה ולשנות את הגרביונים כך שיהיו כאלה חזקים, ששום חור או רכבת לא יעזו להופיע בהם ללא הזמנה. היא השתמשה בסוג של סיבים המשמשים בדרך כלל אפודי מגן וציוד לטיפוס הרים כדי ליצור גרביונים נוחים ורכים, אבל שלא נקרעים. קישור לאתר
חגורה בלי אבזם
חגורה שלא נסגרת עם אבזם, אלא נצמדת למכנס ומהדקת אותו לגוף בדיוק כמו שאתם צריכים. אין אבזם מעצבן שדוקר, אין לחץ על הבטן, אין חורים לא מתאימים. מכניסים את החגורה ללולאות המתאימות שבמכנסיים ומהדקים כמה שצריך, בלי לסגור. החגורה מתאימה לגברים, נשים, ילדים ואנשים עם צרכים מיוחדים.
קישור
מסיכה מטהרת אוויר
יכול להיות שבעתיד לא נוכל להסתובב בחוץ בלי מסיכות בגלל זיהום האוויר, וכבר עכשיו יש מסיכות חדשניות. Breaze הוא דור חדש של מסכות שמסייע ליהנות מאוויר צח ולא מזוהם, עם מערכת נשימה משופרת, קלה ונוחה ללבישה וגם לא מסתירה חצי פנים.
קישור
מפית שמגלה אם שמו במשקה שלך סם אונס
KnoNap היא מפית חכמה שמסוגלת לבדוק אם יש נוכחות של סם אונס במשקה. אם יש לכם חשד שמישהו שפך סם למשקה שלכם, שופכים טיפה ממנו על המפית, ואם הצבע משתנה, זה סימן שיש במשקה את הסם. המפית פותחה על ידי סטודנטית צעירה כדי להגן על כל הנשים מפני תקיפה מינית.
קישור
לא משנה על מה דרכתם, אתם לא תכניסו את זה הביתה
המכשיר Clean Step XTC הוא הפתרון האולטימטיבי לבית נקי מלכלוך וחיידקים שעלולים להיכנס אליו מהמדרכה שבחוץ. המכשיר עוטף באופן אוטומטי את סוליות הנעליים בניילון לפני שנכנסים הביתה כדי למנוע מגע ישיר שלהן עם הרצפה. קישור
 


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות