חפש

7 דרכים להרים את מערכת היחסים שלכם

לפעמים מערכות היחסים שלנו מתדרדרות ויוצאות מכלל שליטה, ולפני שאנחנו מבינים את זה, הן מסתיימות. הסיבה לכך היא שאנחנו לא עושים מספיק דברים כדי לטפח את מערכת היחסים ולהרים אותה. מערכת יחסים היא כמו גינה. היא צריכה חומרים מזינים והשקיה שיעזרו לה לפרוח, אחרת היא תנבל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להרים את מערכת היחסים שבה אתם נמצאים ולהצמיח אותה.
לרכל ביחד
אנשים אוהבים לרכל. מחקרים מצאו שגם גברים וגם נשים אוהבים את זה באותה מידה. גם אם זה נשמע לא טוב, זה בסדר לרכל מפעם לפעם. רכילות יכולה להיות גם משהו שישפר את היחסים ביניכם. בדרך זו תלמדו אחד על השני, את מי השני אוהב ואת מי לא, מה אתם חושבים על אנשים אחרים ובכלל מה קורה בחיים אחד של השני. זה נותן לכם גם נושאי שיחה משותפים. רק חשוב לא לרכל על אנשים מתוך קנאה ולא להיות רעים, כי אז זה מראה צד לא מחמיא שלכם.

לדעת את המטרות של בן הזוג

אם אתם לא יודעים מה המטרות בחיים של בני הזוג שלכם, עכשיו זה הזמן לברר זאת. חשוב שתשבו שניכם ותדברו על המטרות בחיים שיש לכם. השיחה הזאת תקרב ביניכם. לא מדובר במטרות שקשורות ליחסים שלכם, בסגנון "יחסינו לאן?", אלא במטרות והשאיפות לחיים באופן כללי. 

עידוד

עידוד הוא משפר מערכת יחסים משמעותי. לדוגמא, אם אחד מכם עושה משהו שהוא לא בטוח בעצמו לגביו, חשוב לבוא ולתת לו את העידוד שהוא צריך. לפעמים עידוד זה כל מה שבן אדם זקוק לו ברגע מסוים.

צחוק

לא סתם אומרים שהצחוק הוא התרופה הטובה ביותר. גם למערכות יחסים, הצחוק הוא אחד התבלינים החשובים ביותר ולמערכת יחסים שמקרטעת, הוא בהחלט תרופה טובה. הצחוק יכול לקחת רגע משעמם ואפור ולהפוך אותו לרגע מאושר. כמה שתצברו יותר רגעים מאושרים ביחד, כך מערכת היחסים שלכם תהיה טובה יותר.
Photo by J carter on Pexels.com
לצאת לדייטים
גם אם אתם נשואים כבר עשרים שנים, אתם עדיין צריך לצאת לדייטים. יהיה מעולה אם תצאו אפילו למקום שבו נפגשתם בפעם הראשונה ותחלקו זיכרונות מהתקופות המאושרות שלכם ביחד. כשאתם יוצאים לדייט, אתם נראים יפים יותר מברגעים השגרתיים והיומיומיים ונהנים ביחד מהחוויות הנעימות. דייט לא חייב להיות במסעדה מפוארת. אתם יכולים לצאת לטייל ליד הים, ללכת לסרט או הצגה או לשבת בבר. אם אתם הולכים לקולנוע, הנה טיפ מפנק: אם תלכו לסרט שמציג כבר הרבה שבועות, יש סיכוי שבגלל שיש לו פחות קהל, הוא יציג באחד מאולמות ה-V.I.P של הקולנוע, ואז תהנו מהקרנה של סרט באולם שבו כיסאות מרווחים שאפשר להרים בהם את הרגליים ולהשעין את הגב לאחור, והמון מקום לשים את השתייה ולפופקורן. קיבלתם כרטיס וי.איי.פי במחיר של כרטיס רגיל. צריך לבדוק את זה כמובן באינטרנט ולראות שמדובר באולם עם מעט יחסית כיסאות.   
Photo by Artem Beliaikin @belart84 on Pexels.com


לשחק ביחד משחקים

שחקו ביחד משחקים כמו משחקי וידאו, משחקי לוח כמו דמקה, שחמט או שש בש, מונופול, ארץ עיר, רביעיות או כל משחק כיפי אחר שיעביר לכם זמן איכות ביחד. האמת שלא תמיד יש חשק לעשות את זה, אז אם זה חשוב לכם, נסו להיות גמישים ולזרום עם מה שהצד השני רוצה. עוד אופציה ששמעתי שבני זוג עושים היא לצפות ביחד בפוסטים מצחיקים בפייסבוק או באינסטגרם.
Photo by bruce mars on Pexels.com
צאו לטיול ביחד
הטיפ האחרון הוא לצאת ביחד לטיול ברכב. כשאתם נוסעים ביחד באוטו, יש לכם זמן לדבר אחד עם השני ולהיות נטו אחד עם השני. אתם יכולים להנות ביחד מהנוף ומהדברים שמסביב ולצבור חוויות משותפות, דבר שתמיד מועיל למערכות יחסים. 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות