חפש

איך לבחור מתנה מוצלחת? 16 טיפים שאם תעקבו אחריהם, המתנה שלכם תהיה מושלמת

בחירת מתנה למישהו היא אחת המטלות הכי לא קלות שיש. זה ממש לא נעים לחפש במשך שעות או ימים ולקנות למישהו משהו ואז לראות אותו מאוכזב או מתאמץ להיראות שמח (ללא הצלחה), רק בשביל שלא תרגישו לא נעים שפישלתם בבחירה של המתנה. גם כשאתם מכירים מישהו ממש טוב, זה יכול להיות ממש קשה עד בלתי אפשרי למצוא לו את המתנה המושלמת. החדשות הטובות הן שאספנו לכם כמה שיטות מעולות לבחור מתנות טובות לחבר או החברה, לאמא או אבא, לבוס, לאישה, לחבר מהעבודה או לכל אחד שחוגג משהו ואתם צריכים להביא לו מתנה. אם תעקבו אחרי השיטות האלה, תקנו את המתנות המוצלחות ביותר, בלי חשש לתקלות כמו לקנות משהו שהמקבלים לא אוהבים, לא צריכים או שכבר יש להם.

1. הכינו רשימה של כל הדברים שהם מתעניינים בהם

מה אתם יודעים על האדם שבשבילו אתם קונים את המתנה? אחת הדרכים המועילות ביותר לבחור את המתנה הטובה ביותר היא לעשות רשימה של כל מה שאתם יודעים על אותו אדם: מה הוא אוהב, מה התחביבים והתשוקות שלו, ממה הוא מתלהב. זה כבר יוביל אתכם לכיוון המתנה הנכונה.

2. הביטו אל העבר שלהם

הנוסטלגיה תמיד מנצחת. חשבו על מתנה שתזכיר להם משהו מיוחד או מהנה מהעבר שלהם. זה בטוח ירגש אותם ויגרום להם להתלהב.

3. הסתובבו בבית שלהם ובידקו מה הם צריכים

אתם יכולים לגלות המון על מישהו על ידי מתן תשומת לב למה שיש בבית שלו. כשתעשו סיור בבית, תוכלו לגלות לא רק למה הם זקוקים, אלא גם מה הסגנון האהוב עליהם.

4. תעקבו אחריהם קצת

תעקבו אחריהם ברשתות החברתיות כדי לגלות אם הם פרסמו משהו לגבי משהו שהם צריכים או רוצים, או שיש פרסום של משהו שהם מאד התלהבו ממנו ולא הסתפקו בלייק, אלא גם בתגובה נלהבת עליו.

5. תהפכו את המתנה לאישית

מתנות מותאמות אישית הן מושלמות. גם אם מדובר במתנה צנועה כמו ספל, כרית או תמונה מודפסת על עץ, זה מראה על תשומת לב והשקעה שמאד משמחת את מי שקיבל אותה.

6. תחשבו על בדיחה פנימית משותפת לכם ולמקבל המתנה

גם מתנה עם הומור היא אחד מהדברים הכי משמחים לקבל. הבדיחה הפנימית שרק אתם מבינים הופכת את המתנה לאישית ומיוחדת, ואם תשלבו אותה בחפץ מהעבר שלכם, זה יהיה בכלל מושלם.

7. תחשבו על מקומות שהלכתם אליהם ביחד

בחירת מתנה שתזכיר למי שמקבל אותה משהו שעשיתם ביחד היא רעיון מקסים! מתנה כזו תגרום להם להרגיש כמה עמוקה הכוונה שלכם וכמה השקעתם מחשבה בבחירת המתנה.

8. בססו את המתנה על האישיות שלהם

תחשבו על האישיות של מקבל המתנה ועל מה שמתאים לו, לא על מה שאתם רוצים ומתאים לכם. זה כלל בסיסי בבחירת מתנה.

9. חישבו מחוץ לקופסא

אתם לא צריכים לתת מתנות מסורתיות ולעשות את מה שכולם עושים. אתם יכולים גם לתת משהו מקורי.

10. אולי תכינו מתנה בעצמכם?

זה רעיון כל כך מתחשב ויש לו כל כך הרבה משמעות. אם יש לכם כישרון במשהו, בין אם זה בסריגה, בישול או ציור, תחשבו על הכנת מתנה מיוחדת במינה בעצמכם.
Photo by freestocks.org on Pexels.com
11. תעדיפו חוויה על פני משהו חומרי
לחוויות יש הרבה יותר ערך מאשר למתנות חומריות. תחשבו על מתנה שתיצור זכרונות טובים, לא עוד עומס בבית.

12. אם אין לכם ידיים טובות, נסו לקנות מתנה שהיא עבודת יד דרך האינטרנט

אם אתם לא יכולים להכין בעצמכם משהו מיוחד, נסו לחפש באתרים כמו ETSY, מרמלדה מרקט או בפייסבוק/אינסטגרם. יש הרבה אנשים מוכשרים שמכינים דברים מאד מיוחדים.

13. עשו סקר שוק ואל תתביישו לחפש הנחות ומבצעים

אם תחפשו מתנה שלא תעלה הרבה, זה גם יעזור למצב הכלכלי שלכם וגם יאפשר לכם אולי לקנות משהו גדול יותר.

14. שימו לב לדברים שעליהם הם מבזבזים את הכסף שלהם

שימו לב לדברים שהם קונים לעצמם. תעקבו אחרי הצעדים שלהם כדי ללמוד מה הם נוהגים לקנות לעצמם ומה הם אף פעם לא יקנו. זה ידע שמאד יכול לעזור לכם.

15. תקשיבו להם

אנשים מזכירים את הדברים שהם אוהבים ורוצים כל הזמן. אתם רק צריכים להקשיב מקרוב- ולזכור את מה שאתם שומעים כמובן.

16. אם יש להם הכל, אולי הם ירצו שתתרמו בשמם

הרבה אנשים מרגישים שאין משהו שהם צריכים או רוצים וכל דבר שתקנו להם יהיה סתם בזבוז כסף. תציעו להם לתרום בשמם לעמותה או ארגון ללא כוונות רווח, או פרויקט גיוס המונים שעוסק במשהו שקרוב לליבם וחשוב להם. אם תתרמו בשמם לפרויקט גיוס המונים, תקבלו עבור זה גם תשורה נחמדה בדרך כלל.

האם הטיפים עזרו לכם? נשמח לקרוא בתגובות. אם הגעתם עד כאן, אנחנו בטוחים שהמתנה הבאה שלכם הולכת להיות פיצוץ!


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות