חפש

סיפור מפחיד - הילד המוזר

יום אחד הגיע ילד חדש לכיתה. הוא נראה כמו ילד מאד רגיל ומשעמם. הדבר היחיד שעורר תשומת לב אצלו היו משקפי השמש השחורות שהרכיב על העיניים. המורה הושיבה אותו בסוף הטור בכיתה ומייד שכחה ממנו.

אף אחד לא שם לב לילד הזה. הוא היה בלתי מורגש, ממש שקוף. הוא אף פעם לא שיחק בהפסקות עם אף אחד. הוא מעולם לא דיבר עם אף אחד ואף פעם לא ענה על השאלות שהמורה שאלה בשיעורים. הוא אף פעם לא אכל בקפטריה של בית הספר וכשפעמון בית הספר צלצל, הוא תמיד היה נשאר לשבת במקום כשכל הילדים היו רצים החוצה.

במשך שבועיים היה הילד מגיע לבית הספר ולומד בלי שום בעיה. יום אחד, ילדה אחת מהכיתה שיחקה בכדור בזמן הפסקת הצהרים. היא זרקה את הכדור חזק מדי והכדור פגע בפנים של הילד ושבר לו את המשקפים. הילדה רצה אל הילד כדי להרים את הכדור ולהתנצל בפניו, אבל אז, כשהיא הסתכלה בעיניו היא התחילה לצרוח בהיסטריה והתעלפה.

כמה תלמידים אחרים הרימו את הילדה ולקחו אותה לאחות בית הספר. כשהילדה התעוררה, היא סירבה לדבר ורק ישבה מכופפת בפינה של החדר כשהיא רועדת ומנענעת את ראשה מצד לצד. המורה שאלה את התלמידים האחרים מה קרה לה. התלמידים ענו שהילדה נבהלה מהילד החדש. כשהמשקפיים שלו עפו לו מהעיניים, זה היה נראה כאילו אין לו עיניים בכלל ובמקום שבו הן אמורות להיות  יש חורים אדומים.

המורה החליטה להתקשר להורים של הילד המוזר. היא הלכה למזכירות וחיפשה את התיק שלו אבל להפתעתה לא מצאה שום רישום שלו.
בסופו של דבר, היא הצליחה למצוא את הפרטים של הילד באינטרנט וגילתה היכן הוא מתגורר ומי הוריו.

יום למחרת, בזמן הפסקת הצהרים, כשהילד ישב במקום שלו, המורה נכנסה לאוטו שלה ונסעה לבית הוריו של הילד. כשהגיעה לדלת הבית היא צלצלה בפעמון ואישה זקנה, לבושה כולה בבגדים שחורים, פתחה לה.

"אני רוצה לדבר איתך על הבן שלך" אמרה המורה.

"זה מאוחר מדי" ענתה האישה הזקנה "הוא מת לפני שנה"

האישה לקחה את המורה לתוך הבית והראתה לה תמונות של בנה המת. זה היה בדיוק הילד המוזר שהגיע לבית הספר לפני שבועיים. המורה היתה כל כך בהלם ומפוחדת, והיא החזיקה את עצמה בכוח כדי לא להתעלף.

שעה מאוחר יותר, הגיעו רופא ואחות אל בית הספר. הם נכנסו אל הכיתה שבה למד הילד המוזר וגררו אותו החוצה, תוך כדי שהוא בועט וצורח. אחרי שהם בדקו אותו, הם גילו שאין לו דופק והכריזו עליו שהוא מת. מה שקרה זה שהילד הזה מת בתאונת דרכים שנה לפני כן, אבל הוא היה כל כך מסור ללימודים שהוא החליט לצאת מהקבר שלו ולהגיע לבית הספר.

הדבר הכי גרוע זה שהילד המשיך להיאבק ברופאים ובאחיות שהחזירו אותו לקבל בכוחות על. לבסוף הם קשרו את ידיו ורגליו והכניסו אותו לארון מתים. כשהם הורידו אותו אל תוך הקבר, הם שמעו אותו נחבט קדימה ואחורה בכוח בדפנות הארון, מנסה לשחרר את החבלים שבהם הוא נקשר. 

אומרים שאם תלך מאוחר בלילה אל המקום שבו הוא קבור, תוכל לשמוע קולות עמומים של הילד המוזר עם החורים האדומים במקום של העיניים, בוקע מתוך האדמה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות