חפש

סיפור מפחיד- ההודעה על הקיר

אני שוכב במיטה כבר שעות. השעה 5:30 בבוקר ואני לא יכול לעשות שום דבר. ההורים שלי מסתכלים עלי ואני לא יכול להעיז להסתכל עליהם בחזרה. אני משתדל לא לצרוח.

העיניים שלהם מסתכלות ישר עלי והפה שלהם פתוח. אני מרגיש משותק מרוב פחד. אני לא יכול להראות לו שאני לא ישן ושאין אף אחד שיכול להציל אותי. ניסיתי לחשוב על דרך לברוח, בגלל שאם אשאר כאן, אני הולך למות.

הוא מחכה שאני אתעורר ואראה מה הוא עשה.

כמה שעות לפני כן, התעוררתי בגלל צרחות אימה שהגיעו מכיוון חדר הכניסה. קמתי והלכתי לראות מה קרה. אחרי שהצצתי החוצה מהחדר שלי ראיתי דם על השטיח. מרוב פחד חזרתי לחדר, נכנסתי למיטה והתחבאתי מתחת לשמיכה. ניסיתי לחזור לישון ולשכנע את עצמי שמה שראיתי היה לא אמיתי ובסך הכל סיוט לילה נוראי.

ואז שמעתי את דלת החדר שלי נפתחת וכשהצצתי מתוך השמיכה ראיתי משהו סוחב שתי חבילות אל תוך החדר. 

אין לי מושג מה זה היה, אבל זה לא היה בן אדם. בזה אני בטוח. זה היה משהו רזה וללא שערות. לא היו לו עיניים. הוא היה מכופף ועקום והתגנב לתוך החדר שלי בלי להשמיע קול. כשהעיניים שלי התרגלו לחשיכה, הצלחתי לראות מה הוא סחב לתוך החדר שלי. אלה היו הגופות של ההורים שלי מתים.

הוא הניח את הגופה של אבא שלי ליד המיטה והרים את הראש שלו כך שהוא הסתכל ישר עלי. ואז הוא הושיב את הגופה של אמא שלי על כיסא כך שגם היא תסתכל עלי. לבסוף הוא התחיל לשפשף את ידיו על הקיר, מנסה לכתוב משהו עם הדם שהיה עליהן.

הוא זז אחורה ואז יכולתי לראות שהוא כתב משהו על הקיר. בגלל החושך לא הצלחתי לקרוא את זה. 

הדבר הזה עמד כך בפינת החדר במשך שעות, מחכה לתקוף אותי. עכשיו כבר פחות חשוך ואני יכול לקרוא את מה שכתוב על הקיר. אני לא רוצה להסתכל על זה. זה מפחיד מדי לחשוב על זה. אבל אני צריך להסתכל על זה לפני שאמות.

אני מסתכל על ההודעה שעל הקיר.

כתוב שם: "אני יודע שאתה ער".

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות