חפש

סיפור מפחיד- נקברה בחיים

הסיפור נקברה בחיים הוא סיפור מפחיד על זוג זקנים שחיו ביחד המון שנים בבית קטן בקצה העיר. הם הכירו אחד את השני כל כך טוב, שהם ידעו הכל אחד על השני, הם אפילו יכלו להשלים את המשפטים אחד של השני... 
יום אחד, האישה חלתה ונפלה למשכב. בעלה טיפל בה במסירות וניסה להחזיר אותה לקו הבריאות. לרוע המזל, האישה נפטרה והבעל נשאר לבדו, הרוס לגמריי בגלל האובדן. היא היתה האהבה האמיתית של חייו.
מייד לאחר מכן הגיע הרופא והכריז על מותה. בגלל שזה היה אמצע הקיץ, השירות של הקברנים היה מצומצם ונאלצו לקבור אותה יום לאחר מכן. האלמן הטרי היה כל כך מוכה יגון, שכשהורידו את ארון המתים שלה אל הקבר, הוא ניסה לקפוץ לתוכו אחריה. האנשים בהלוויה החזיקו אותו חזק עד שהקבר כוסה כולו באדמה.

האיש חזר לביתו הריק בודד ואומלל. באותו לילה, הוא התעורר לשמע קול גירוד מוזר. הרעש נהיה חזק וחזק יותר והוא לא הצליח להבין מאיפה הוא מגיע. כשהוא הסתובב במיטה, נגלה לעיניו מראה מחריד.

הוא ראה מבעד לחלון חדר השינה דמות של אישה עומדת. הוא גילה באימה שזאת היתה אשתו המתה. הפה שלה היה פתוח לרווחה כאילו יצאה ממנו צרחה שקטה והאצבעות שלה שרטו את שמשת החלון. כשהוא רץ לחלון ופתח אותו, הדמות נעלמה באוויר.

האיש התקשר מייד לרופא וביקש ממנו להוציא את גופתה של אשתו מהקבר. הרופא סירב להוציא את הארון מתוך הקבר ואמר לאיש שהוא בסך הכל סובל ממתח לאחר מותה של אשתו. אבל האיש המשיך לראות את החיזיון של אשתו בחלון כל לילה לאחר מכן.

לבסוף האיש הזקן לא יכל לסבול את זה יותר. הוא יצא מהמיטה, התלבש, לקח מעדר והלך לבית הקברות. הוא הגיע לקברה של אשתו והתחיל לחפור ולחפור. כשהוא הצליח להגיע לארון סוף סוף ולפתוח את המכסה שלו, הוא נרתע בפחד.

הפה של אשתו היה פתוח לרווחה כאילו יצאה ממנו צרחה שקטה, על המכסה היו סימנים רבים של שריטות והאצבעות של אשתו היו חשופות עד העצמות...

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות