חפש

35 המתנות הטובות ביותר שאתם יכולים לתת לילדים שלכם

לרוב הילדים בימינו יש עשרות צעצועים, ולכן לעתים קרובות קשה להרשים אותם עם משהו חדש. אבל יש דברים שאי אפשר לקנות בחנות, ואלה המתנות הכי טובות שאנחנו כהורים יכולים לתת להם.
הנה רשימה של המתנות הכי טובות שאנחנו יכולים לתת לילדים שלנו, והן לגמרי בחינם:

אישור
לפעמים מילה חיובית אחת פשוטה יכולה לשנות חיים שלמים. תוודאו שהילדים שלכם יודעים כמה אתם מעריכים אותם. לאחר מכן, הזכירו להם את זה בכל הזדמנות שיש לכם.
חיבוקים ונשיקות
יש הורים שחושבים שמגיל מסוים הילדים שלהם גדולים מדי בשביל לחבק או לנשק אותם. זה לא נכון, נשיקות וחיבוקים טובים לכל גיל. בכל גיל טוב לתת להם אישור פיזי של האהבה שלכם אליהם.



ארוחות משותפות
ארוחות ביחד הן הזדמנות נהדרת לחיזוק מערכת היחסים, שאסור לוותר עליה. ארוחה משפחתית היא הזדמנות לדבר, לצחוק ופשוט להיות ביחד. 


חוש הומור
תצחקו עם הילדים שלכם כל יום ... למענכם ולמענם.

היכולת לראות את היופי
עזרו לילדים שלכם למצוא יופי בכל דבר שהם רואים ... ובכל מי שהם פוגשים.
מרחב לטעויות
ילדים הם ילדים. כדי ללמוד הם צריכים להתנסות ולטעות. הם זקוקים נואשות לסבלנות שלכם. אל תמנעו מהם לחקור ולגלות בעצמם.
יציבות
בית יציב הוא הבסיס שעליו הילדים בונים את שארית חייהם. הם צריכים לדעת שהם יכולים לסמוך על המקום שלהם במשפחה, ושהמשפחה תמיד תהיה שם בשבילם.
הדחף להשיג דברים גדולים
עודדו את ילדיכם לחלום חלומות גדולים. כשזמנם יגיע, הם ישיגו יותר ממה שהם חשבו שאפשר ... וכנראה אפילו יותר ממה שאתם חשבתם שאפשרי.
זמן
מתנת הזמן היא מתנה שאי אפשר להחזיר או לקבל חזרה. תחשבו טוב טוב על מי אתם מבזבזים את הזמן שלכם. למי כדאי יותר להקדיש אותו- לאנשים שאתם ביחסים לא טובים איתם או לילדים שלכם?
תשומת לב מלאה
אולי זה נראה כמו שום דבר, אבל זה באמת חשוב. כשאתם איתם, תנו להם תשומת לב מלאה. התרכזו רק בהם. כך הם ירגישו שתמיד תהיו לצדם.

חמלה
החיים הם לא הוגנים והם אף פעם לא יהיו. ככה זה. אבל אם עושים עוול לילד שלכם או מקפחים אותו, נסו לעזור לו. אל תתנו לו להתמודד לבד עם דברים שהוא עדיין לא יכול להתמודד איתם.



שביעות רצון
הצורך שתמיד יהיה לך יותר ממה שיש לך עלול להפריע בחיים. אחת המתנות הגדולות ביותר שאתם יכולים לתת לילדים שלכם היא להעריך את מה שיש להם.
סקרנות
למדו את ילדיכם לשאול שאלות על מי, מה, איפה, איך, למה, ולמה לא. המשפט "תפסיק לשאול כל כך הרבה שאלות" לא צריך להיותר משפט שגרתי אצל הורים.
נחישות
אחד הגורמים הגדולים ביותר להצלחה הוא עוצמת הרצון והנחישות להשיג אותה. חישבו איך אתם יכולים לעודד את הילדים שלכם להיות נחושים ולא להרים ידיים?
משמעת
ילדים צריכים ללמוד הכל מההתחלה. אתם אלה שמלמדים אותם את ההתנהגויות המתאימות, איך להסתדר עם אחרים ואיך להשיג את החלומות שלהם. הם זקוקים למשמעת עקבית וחיובית.
עידוד
למילים יש עוצמה. הו יכולות ליצור והן יכולות להרוס. המילים הפשוטות שאתם בוחרים להגיד היום יטעו אצל הילד את החשיבה החיובית או את הייאוש. לכן ביחרו את הגישה הנכונה.
הרצון ליצור
עם כניסתו של האינטרנט לחיינו, כל מי שרוצה ליצור... יכול. יש כל כך הרבה רעיונות ליצירה עם ילדים ברשת והיצירה עם ילדים תספק להם זמן איכות וביטחון בעצמם.



נדיבות
תראו לילדים שלכם שאתם נדיבים עם הדברים שלכם, כך שהם יהפכו להיות נדיבים בעצמם.
רוחניות
למדו את ילדיכם שאנחנו יותר מסתם בשר ודם שתופס מקום בעולם. יש לנו גם נפש, לב, נשמה ורצון. ההחלטות שלהם בחיים צריכות להיות מבוססות על יותר מאשר הצרכים המיידיים והאנוכיים.
יושר והגינות
ילדים שלומדים מגיל צעיר את הערך והחשיבות של הכנות הופכים להיות מבוגרים כנים. מבוגרים כנים שנוהגים ביושר עם אחרים נוטים להרגיש טוב יותר לגבי עצמם, ליהנות מחייהם יותר, ולישון טוב יותר בלילה.
תקווה
התקווה היא לדעת ולהאמין שהמצב ישתפר ולעשות דברים כדי לשפר. התקווה נותנת כוח, סיבולת ונחישות. בזמנים הקשים והנואשים של החיים, זה נותן לנו את הכוח להמשיך הלאה ולא להתייאש.
דימיון
אם למדנו משהו ב -20 השנים האחרונות, זה שהחיים משתנים מהר יותר ויותר עם כל יום שעובר. העולם של מחר נראה שונה לגמרי מהעולם כיום. האנשים עם הדמיון הם לא רק חיים את זה, הם אלה שיוצרים את זה.
התכוונות
חיים מכוונים והורות מכוונת הם חשובים. עיצרו, האטו, תשקלו מי אתם, לאן אתם הולכים, ואיך אתם מגיעים לשם. ותעשו את אותו הדבר לכל אחד מהילדים שלכם.
ללמוד כל החיים
התשוקה ללמידה שונה מלמידה בכיתה רק כדי לעלות כיתה ולהשיג ציונים. התשוקה ללמידה מתחילה בבית. עודדו אותם לקרוא, לשאול שאלות, לנתח, ולחשוף. במילים אחרות, לימדו לאהוב ללמוד בעצמכם.
טבע
ילדים שלומדים להעריך את העולם שסביבם גם דואגים לעולם הסובב אותם. כהורים, אתם בטח מבקשים מהילדים שלכם לעתים קרובות לסדר את החדרים שלהם ולשמור עליהם מסודרים. למדו אותם לדאוג גם לעולם שבחוץ, שישאר נקי ומוגן.

הזדמנויות
ילדים צריכים הזדמנויות לחוות דברים חדשים ולכן הם יכולים למצוא את מה שהם נהנים ואת מה שהם טובים בו. ובניגוד לאמונה רווחת, זה לא צריך לעלות הרבה כסף.
אופטימיות
הפסימיסטים לא משנים את העולם. האופטימיסטים עושים את זה.
גאווה
תחגגו איתם את ההצלחות הקטנות שלהם. ההישגים הקטנים הופכים אחר כך להישגים גדולים.
חתירה לשלום
בקנה מידה עולמי, אתם בטח חושבים שזה לא בידיים שלנו. אבל לגבי מה שקורה עם האנשים שסביבנו, זה לחלוטין בידיים שלכם.
הערכה עצמית
אנשים שלומדים להעריך את עצמם נוטים יותר להיות בעלי ביטחון עצמי, הערכה עצמית וערך עצמי. כתוצאה מכך, הם נוטים יותר להיות מבוגרים המכבדים את הערכים שלהם ונצמדים אליהם ... גם כאשר אף אחד אחר לא.
ייחוד
מה עושה אותנו שונים מאחרים זה מה שעושה אותנו מיוחדים. לא צריך להסתיר את הייחוד שלנו. הוא צריך להיות מוצג בגאווה לכל העולם.
לשבת בחיקך
זה המקום הטוב ביותר בעולם לילד לשמוע סיפור או לדבר. 

בית חם
לדעת שאתה תמיד יכול לבוא הביתה הוא בין הדברים שהכי מעניקים ביטחון לילד בכל העולם.
נאמנות לבן הזוג 
נאמנות כוללת יותר מאשר רק הנאמנות הפיזית. זה כולל גם את העיניים, המוח, הלב והנשמה שלנו. הקדישו את עצמכם לגמרי לבני הזוג שלכם. הילדים שמים לב לזה וזה עושה להם טוב.
אהבה
הדבר הגדול ביותר שאתם יכולים לתת להם זה אהבה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות